#غالي..
بعد م الممرضه قالتلنا ان هاني دخل غيبوبه وان مي راحتله رحنا بسرعه انا وحسين ع هناك..اول م دخلنا لقينا مي نايمه ع ايد هاني وبطنها بتنزف علشان جرحها اتفتح راح حسين بسرعه ينادي الممرضه وانا بحاول افوقها..
دخلت الممرضه ومعاها دكتور وراحو بيها ع اوضه العمليات..
ي ربي والله حاسس اني مع اطفال في حضانه ولا واحد فيهم عايز يهمد ف سريره.. د اي القرف د..
بعد شويه بقي كلهم قدام اوضه العمليات ومعاهم رمضان اللي لما عرف اثر انه يقوم علشان يشوفها لما تطلع رغم ضلوعه اللي بتوجعو اوي..
غالي ب النظره دي-_-:: انت اي اللي جابك المفروض متقمش..
رمضان:: عايز اطمن عليها لما تطلع..
غالي:: روح انت ارتاح ولما تخرج هنيجي نطمنك..
رمضان:: يعم هو انا مضايقك ف حاجه الله..
غالي:: روح اتنيل علشان ضلوعك ميحصلش فيها حاجه..
رمضان:: يعم انا مرتاح كده..
غالي:: مرتاح!! د انت مش عارف حتي تقف متسند ع عمرو.. روح ي زفت اخلص..
مني:: متقلقش ي ابني م انا اهو برضو واقفه..
غالي:: انتي مافيكيش حاجه هو ضلوعه متكثره..
رمضان بعند:: ملكش دعوه..مش هروح برضو..
كان لسه غالي هيتكلم بس قاطعهم خروج الممرضه:: محتاجين نقل دم ضروري فصيله B
رمضان:: انا..انا B ممكن تاخدي مني..
غالي:: بس يلا.. اتفضلي انا B
رمضان:: ي عم انا عايز اتبرع..
ولا عبره وخد الممرضه وراحو علشان يسحبو منه الدم..
رمضان:: انا بكلمك استني هنا.. حاول يمشي بس ضلوعه وجعته اوي.. (مسك منطقه صدره بألم)
عمرو:: م تهدي ي ابني بقي..
رمضان:: يعم عايز اروح..
عمرو:: المره الجايه ان شاء الله..انت محسسني انه رايح دريم
حسين::يعم مره تانيه اي بعد الشر.. اقسم ب الله انا كنت هموت لما شفتها ب المنظر د.. تقوم ب السلامه ي رب..
مني*هو خايف عليها اوي!! حاجه من اتنين ي اما علشان اصحاب وكده ي اما ممكن يكون معجب بيها!! لالا ان شاء الله هيكون السبب الاول..اه اه علشان همه اصحاب**
ايه:: اه صح..رمضان احنا بقالنا يومين هنا وانتو لسه مقلتوش ل طنط انكم هنا..
رمضان:: ولا هنقولها طبعا..دي تموت من الخوف.. شويه وهتصل بيها اقولها اننا هنقعد هناك يومين كمان..