MULTİDE SAVAŞ
"Su kızım kalk artık"
"Tamam beh kalktık ne bağrıyosun"diye bende bağırdım. Bana seslenenin annem olduğunu sanmayın sakın benim annem ve babam 5 yıl önce öldü.Bende altı abim ile bu zamana kadar nasıl hayata kaldığıma şaşırıyorum. Banyoya gidip rutin işlerimi halledip çıktım. Okul kyafetlerimi alıp tekrar banyoya girdim. Sonuç olarak odaya bodoslama dalan Barut gibi bir abiniz yoksa şanslısınız. İyiki kapıyı kilitlemişim hi hi hi.
Kapı çalınca boş bulunarak
"Ne var lan gerizekâlı"dedim
"Aç kapıyı,bir dakika ya az önce sen bana abine gerizekâlı mı dedin" Allah kahretmesin bu Ateş abimmiş! Banyodan çıkıp yanağına öpücük bıraktım."Ne alakası var ya ben seni Barut salağı sandım ondan öyle dedim vallaha"dedim.Kulak mememin bir santim altında olan benimi öptü ve
" Tamam tamam inandım ama ne olursa olsun Barut'ta senin abin bize olduğun kadar onada saygılı olmalısın"dedi."Off tamam abi" dedim.
"Off'lanmaz abiye"diye kızdı bildiğin.
"Tamam abicim sen in ben geliyorum"
Ateş abim çıkarken bende çekmeceden siyah dizlerimin hemen altında olan taytımı giydim ve katlayarak eteğimin altına getirdim. (Ablanız o kadar kavga ediyo Allah korusun bir yeri felan açılır ayıp sonuçta ayıp)Aşağıya indiğimde burnuma mis gibi menemen kokusu geldi. Allah bilir ne diyecekler.
"Günaydın"diyerek mutfağa uçuş yaptım.
"Günaydın"dediler hep bir ağızdan
"Sofraya otursana çingene"dedi Savaş abim biz çok lüks bir hayat süre biliriz ama yer sofrasını yemek masasına tercih ederiz.
Her neyse.Savaş abim menemeni sofraya koydu ve yanıma oturdu.
Tam ekmeğimi bandırcaktım ki vazgeçtim.
"Evet sizi bekliyorum,ne diyeceksiniz"dedim bizim evde menemen yapılıyorsa kesinlikle bana bir şey söylenecek oluyor.
"Evet Çingene"dedi Savaş abim.
"Efendim 'MAVİŞİM' efendim 'YAKIŞIKLI PRENSİM' söyle" dedim,biraz yalaka yapmam lazım çünkü konunun ne olduğunu anladım.
"Konuyu anladığına göre git üstünü değiş gel"dedi.
"Ama abi..."demiştim ki sözümü kesti.
"Aması yok Su bize söz vermiştin abicim hadi beni kırma lütfen o okulda ne yapıp yapmadığını bilmek için hergün adamlarımı öğrenci kılığına sokuyorum ben ayrıca bunca zaman kavga ettiğini bilmiyoruz sanma müdüründen öğreniyorum ayrıca öğrenci kılığına giren adamlar videolarını çekiyorlardı yine söylemeden olmaz en az benim kadar iyi dönüşüyorsun"dedi anlımı öperken.
"Tamam yemeğimizi yiyelim gidip üstümü değiştiririm"dedim ve devam ettim.
"Ayrıca okulda kimse kardeş olduğumuzu bilmiyecek yoksa okula gelmem"dedim ve ayağa kalktım.
"Nereye?"diye Güney abim
"Üzerimi değişeceğim"dedim ve merdivenleri çıktım.
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR KISA ZAMANDA DİĞER BÖLÜM GELECEKTİR TAKİPTE KALIN BU ARADA VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM