6. BÖLÜM

11.6K 525 193
                                    

İŞTE YENİ BÖLÜM İYİ OKUMALAR 😀

MULTİDE BARUT'UN MOTORU VAR

Kavgadan dolayı şu fiziksiz öğretmen (fizik öğretmeni) bizi direk abimin yanına yolladı.
"Ama abe volleha ben bir-"diyordum ki salak sarışın

"Bir dakika abi derken oha ARIKAN'ların son varisi sen misin?"diye sordu.

"Salak mısın sen abe diyorum farkındaysan ayrıca birinden duyarsam yemin ediyorum dudağını patlatmaktan daha beterini yaparım."dedim.

"Tamam sustum"dedi.

"Neyse abe şöyle oldu ben Kerem'in kucağında uzanıyordum bu salak geldi(Efe'yi işaret ederek) ben uzanırken geldi beni çekti yer ile çiftleştim ve bu hayatta en nefret ettiğim şey ise insanların alay konusu olmak ve beni yere atınca bana güldüler ben de hepsini dövdüm o kadar yani"dedim sırıtarak.

"Neyse tamam sınıflarınıza gidin. Hiçbirinizi disipline göndermiyeceğim"dedi.

            ☆▪☆▪☆▪☆▪☆▪☆

Okuldan çıkma saati gelmişti. Her zaman yaptığım gibi Barut'u sinir etme saati olduğu için onu kapı önünde bekliyorum ulan nasıl bir abim var anlamıyorum senin canın kadar değerli olan motorla gelmişim sen hiç mi fark etmesin yawf anlamıyorum Barut görüş alanıma girince onu hep sinir eden cici kız gülümsemesini takıldım. Bana 'ne işler çeviriyon' bakışı atınca bende gözlerimle motoru işaret ettim. Birden sinirlendi gerildi ve kasıla kasıla yürüyerek yanıma geldi.

"Bilerek getirdin demi"dedi.

"Tüm gün okulun bahçesinin ortasında idi nasıl oldu fark etmesin anlamıyorum ayrıca şortum için kızmamana sevindim coney sonuçta tüm gün 'NE BU ŞORTUN HALİ' sonra 'İNDİR ŞU ŞORTU YOKSA GİDER ŞALVAR ALIR GİYDİRİRİM' gibi şeyleri hiç çekemiyecektim."dedim ve sustum. Hepsini tek bir nefeste söylemek böyle birşey az daha nefesizlikten ölüyordum.

Bana bir baktı sonra bir süzdü ardından kaşlarını çattı.

"Tamam ben birşey demiyorum ama abemler bir öğrensin nasıl kızacaklar tahmin bile edemesin bunun izlemesi zevkli olur (erkeklere dönerek) oğlum sizde gelsenize bunun nasıl panterden kedi yavrusuna terfi edişini izlerseniz yaşaması kötü ama izlemesi zevkli olan kısa bir flim"dedi sırıtarak.

KISA OLDU BILIYORUM AMA AILEVI MESELELERDEN DOLAYI BU KADAR YAZABILDIM

EYVAH ABİLERİM!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin