2.BÖLÜM

12.5K 550 74
                                    

MULTİDE SU

Işte yeni bolum biraz geç oldu sanırım iyi okumalar
😊😊

Ateş abim arkamdan "Su Barut'uda uyandır artık çok uyudu" dedi.

Barut'u aradım.

Çalıyor, çalıyor,çalıyor ve açtı.

"Ne var?"dedi.

Bakın abim diye demiyorum aramızda kalsın kütük,kalas, kaba,öküz,hayvan,odun,pislik bir çıcık

"Benim aramadığımı, abimlerinde on dakika sonra okulda olacağını söylemedim var say"dedim.

Yemin ediyorum ben olmasam Ateş abim bunu kıtır kıtır keserdi.
Neysağğğğ

"Ne oldumu o kadar ya"dedi.

"Çabuk okula git ve kimseye kardeş olduğumuzu söyleme" dedim ve suratına kapattım.

Aşağıya abimlere "Siz gidin ben arkanizdan gelcem ayrıca Barut ile aynı sınıfa yazın beni" dedim ve odama girdim.

Böyle yapmamın sebebi abimler mini etek veya şort giymeme kızıyor bu yüzden bugün şort giycem.

Dolabın karşısına geçtim ve hemen bir kombin yaptım.
Güney abimin odasina giderek bir gömlek aldım ve giyindim.

Güney abimin odasina giderek bir gömlek aldım ve giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağıya indiğimde abimler gitmişti.

Garaja indim ve araba mı motor mu diye düşünürken motoru aldım.
Ablanız cool giriş yapcak sjsjsj

Birden gözüme Barut'un motoru takıldı. Ulan hayatımda ilk defa bu kadar sevindim.

Barut'a tekrar mesaj atarak

GEREKSİZ
Kardeş olduğumuzu kimseye söyleme yoksa senin gece eve gelmediğini abiciklerimle konuşurken azğımdan kaçırabilirim!!

GEREKSİZ
'İçimde kötü birşey yapacakmışsın gibi bir his var FINDIK' diye mesaj atmış.

Motora atlayıp okula sürdüm.
Bu arada abileriniz varsa ister istemez bazı şeyleri iyi yapabiliyorsunuz okul görüş alanıma girdiğinde drift atarak girdim. Ön tekeri kaldırıp biraz ilerledim ve tekerleği indirdim bahçenin ortasına geldiğimde arka tekerleği kaldırıp etrafımda döndüm. Ben bunları yaparken biri beni videoya çekiyordu. Motoru durdurdum önce kaskimi çıkarıp saçlarımı savurdum ardından anahtarını çıkardım. Çocuğa doğru ilerledim. Telefonu elinden çektim onu şöyle bir süzdüm tahminimce okulun watsapp gurubunda paylaşacatı grupta paylaşıp videoyu sildim. Ayy ALLAH KAHRETMESİN YİNE ÇOK COOLUM diye içinden geçirdim yazarınızın çok sık kurduğu bir cumledir.

Kaskımı elime alıp yine cool bir şekilde yürüdüm.

12'lerin katına geldiğimde koridorun sonunda bir kız bana doğru geliyordu bu kızı biliyordum bu şeydi şey heh buldum bu Barut'un belalısı diye bileceğimiz sapık kız adı daaa Ecem ayy hiç sevmemde bu ismi bu arada 'ECEM'yazarınızın okul disiplini yüzünden dövemediği ama laflariyla ezdiği kız

Ben bunları düşünürken kız tam önümde durmuştu.
Ahh gelde şimdi dövme neysağğğ ben ona donuk bir şekilde bakarken o koridordakilere dönüp
"Bakın arkadaşlar okulumuza yeni bir sürtük daha gelmiş..." sözünü kesip
"Aa hani nerde burda senden başka bir sürtük göremiyorum ah tatlım kendinden bu şekilde bahsetmen çok kötü kendine hakaret etmeyi bir an önce kesmelisin" dedim.
"Ah canım ya kaşarlıkta üstüne yok galiba şu haline bakarmısın"dedi.
"Ah gerçekten çok güzelim bana katılan var mı bayanlar baylar"deyip koridordakilere döndüm. Beni onaylayan sesler çıkarınca bende Ecem'e döndüm.
"Ah pardon sen grubunu tanıtıyordun değilmi dur söylemiştin adını şeydi şey"deyip düşünüyormuş gibi yaptım.
"Neymiş?"diye sorunca
"Sürtük ve kaşarları"dedim gülerek
"Sen kaşındın"dedi sinirle
"Kaşıda görelim"dedim meydan okur bir sesle tam bana vuracağı sırada elini havada yakalayıp suratına bizim ailede genetik olan güç ile bir yapıştırdım ve yere ittim.

Anlaşıldığı kadarıyla bu kızla bu sene bayağı eğleneceğim.

EYVAH ABİLERİM!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin