İşte yeni bölüm iyi okumalar
MULTİDE BARIŞ
Ecem'i arkadaşları lavaboya götürürken bende eğilip kaskımı yerden aldım. Arkadan konuşma sesleri geliyordu durup biraz dinledim.
"Oğlum dünden beri telefonum kapalı şimdi bildirim manyağı olmuştur"dedi. Ay ben bu salağı tanıyorum Kerem'di bu en son dört sene önce görüştük ben çok değiştiğim için şimdi tanımaz beni.
"Biri whatsapp'ta video paylaşmış lan" deyip videoyu izlemeye başladılar yanlarına gidip bende videoyu izlemeye başladım.
Barut hala beni fark etmemişti "Ulan üç yıldır motor kullanıyorum bunun kadar güzel yapamadım" dedi tanımadığım biri neyse tanırım diğer ikisini
"Yalnız kız taş taş ben bu kızı bir güne tavlarım"dedi öteki tanımadığım çocukHala beni fark etmemişlerdi.
"Iltifatlarınız için sağ olun beyler ama ben bir günde tavlanacak kadar basit bir kız değilim ayrıca sanırım yeni sınıf arkadaşınızım derste görüşürüz " dedim.
Barış abimin odasına gittim. Kapıyı çalmadan pat diye odaya daldım. Birde ne göreyim hocanın teki dosyaları inceliyoruz ayağı ile altan altan yürüyor pis sürtük!
Abim dosyalara dalmış giderken kadın kafasını kaldırıp çatık kaşları ile bana baktı ve bir yerlerinden bağırmaya başladı.
"Terbiyesiz! ne yaptığını sanıyorsun çık dışarı kapıyı çal ve öyle içeri gi-"kadının sözünü kesip abime seslendim.
"Nanem"
"Karamelim"dedi gülerek.
"Ben sınıfı öğrenecektim"dedim.
"Barut ile aynı sınıf "dedi.
"Bu bayan sür- yani bayan kim"dedim.
"Bu bayan fizik öğretmenin"
"Neyse"deyip kestirip attım.
Kulağıma eğilerek "Az önce dediğini anlamadım sanma çok ayıp ama sana yüzde yediyüz katılıyorum"dedi.
"Teşekkür ederim"deyip hoca bozuntusuna dönüp "Çık istersen artık "dedim.
"Öğle yanına gelirim beraber yeriz bayy"dedim ve yanağını öpüp çıktım.
Koridorda kimsecikler yoktu. Ders başlamış olmalıydı bende
kapıyı çalmadan pat diye içeri girdim. Sınıf çok sesizdi gerçi normaldi herkes azı açık hocayı izliyordu. Hoca bildiğin dizinin bir karşı üstünde kalem etek ve ilk üç düğmesi açık beyaz gömlek ayrıca içindeki kırmızı sütyen görünüyordu. Yanına gidip gömleğinin tüm düğmelerini kapatıp eteğini indirdim etek bildiğin diz altına kadar.
Ayağı kalkıp
"Bir daha okula böyle gelme"
dedim. Barut'un yanına yürüdüm. Bir çocuk"İlk günden Barut'a yürümeye başladı baksana"dedi. Çocuk ortada en son sırada oturuyordu. Barut ise cam kenarı en son sırada.
Bir dönüş yaparak çocuğun yanına gittim. Tam oturacağım sırada öndeki kızın yanına oturdum.