1- -"Euzü Billahi mineş şeytanir racim"📱

964 27 3
                                    

Sabah her insan gibi güne iyi başlamak isterdim şu kızların youtubede yaptığı sabah rutinleri!

Hala anlıyamadığım üşenmeden bide sabahın köründe giyiniyosunuz be insanlar evden sırf pijamasının rahatlığı için çıkmıyor !

-Lan kereta tek sen yapıyosun onu
-Annemin beni dinliyor oluşuyla anneme hiçde ben kim pijama kim(çarpıldı)
- Evet kızım o yüzden okula hergün pijamayla gidiyorsun
- Aaaa kız Gülnur çarpılıcan

Ve kafama yediğim terlik

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Anaaaaaaaaaaaaa

-efendim

-Anaaaaaaaaaaaaa

-Neeee

-Annaaaaaaaaaaağğ

-ula eşek sıpası ne anaaaa anaaa

-Hdjdjdjdkd

- o ne demek gız

- randommm

-eee tamam o ne demek

-hayriye,denizli,jaguar

-annem ellerini yukarı açıp birşeyler söylerken

-Anne sencede benim gibi bir çocuk istemekte geç kalmadınızmı hani anlarsınya heheree

Ve kafama yediğim TERLİK

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Ya kızım pişman olmıcaksın vallahh bak

-ya manda yavru kılıklı anlamıyomusun G-E-L-M-İ-Y-E-C-E-M

Çiçek iki saattir bana bara gelmeyi teklif ediyordu istemediğimi sölesemde sabahtan beri beynimi kemiriyodu manda ya.

İyi be bende mustikle giderim !

- Eminmisin kanka çocuk seni en son ısırmaya çalışıp koluna nusret gibi tuz döküyordu.

Ve ikimizde buna kahkalarla gülmeye başlayınca telefonuma gelen mesajla donup kalmıştım ama cidden donmuştum çiçek beni dürtmeye başladığında bernil lan bernil dondun elimdeki telefonu ona uzatınca yazan mesaj
GİZLİ NUMARA: gülüşünden öptüğüm kızım.

Mesajı okuyup
-"Euzü Billahi mineş şeytanir racim"

Ve gelen diğer mesaj ise

GİZLİ NUMARA: Amin

~~~~~~~~~~~
Çiçekle telefona ne kadar süredir bakıyorduk hiçbir fikrim yoktu taki gelen yeni bir mesajla birbirimize baktık.
ben ona telefonumu fırlatınca ilk sen oku kanka benim bünye kaldırmıyor oda bana geri atınca.
Al bernil bu senin telefonun ya istemiyorum alll ya olmaz sen al derken telefonum okulun bahçesindeki su havuzuna düşmüştü.
kafamı sinirle çiçeğe döndürünce bana bakıp görev tamamdır hadi gidelim deyince arkadan kafasına geçirip lan sümsük kafalı telefonundan bağırsak melodisi çalan arkadaşım git al telefonumu diyince kulaklarını kapatıp ;

Tamam tamam yeterki sus deyip telefonumu almaya gidince, banka oturup çiçeğin almasını beklerken
yanıma meteor düşmüştü yani ben de bu durumda Uzaylımıydımmm! amen tanrim birden ayağa kalkıpp.

ÇİCEKKKKKKK
diye bagirinca çiçek elinde telefonla ne var bernil aaaaa selam akay deyip yanına oturunca ikisi de bana sırıtıyolardı ben ne var dercesine bakarken telefonumdaki sünger bob duvar kağıdını görmeleriyle nee yani sungerbobumu rahat birakın diye okula doğru yürürken telefonuma gelen mesajla işte şimdi donmuştum.

-GİZLİ NUMARA- sünger bob ,u sevdiğin kadar beni sevseydin yakardım burayı güzelim.
seni seviyorum💞

- kimsin sen ya kendini süngerbobla kıyaslama!!

-GİZLİ NUMARA-Evet ben taşım o sünger haklısın güzelim:)

Sabır dilenircesine yukarı bakarken attığı mesaj galiba günümün ikinci şokuydu .

-GİZLİ NUMARA-sencede benim gibi birini istemek için erken değil mi ;)

Sinirle yerde tepinip kudur diye sınıfa girdiğimde bu çocuk fazlaca canımı sıkmaya başlamıştı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ya anne vallah ben yemedim ya

Evet canim sen yemessin zaten git elini yüzünü yika yedigin yemekleri yapıcan!

Ama anaaggg aaaaa benim matematik odevim vardi hadi ben kactımm.

Annemin kafama tencere geçirmesiyle ahhhh vicdansız kadın.

Ve bu seferde terlik yiyince anaaağ bitirdin Kiz beniiii !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yanımda duran meriçle çiçeğin gülüp konuşmaları midemi bulandırdığı için biraz yürümeye karar verdim ..

Ben bernil 17 yaşındayım annemle birlikte yaşıyorum babam ben 13 yaşındayken  öldü ve annem de beni bunca yıla kadar getirdi ne kadar umursamaz eğlenceli görünsemde akşam eve geldiğimde yaşadığım hayat hep yüzüme vuruluyordu ve ne kadar güçlü görünmeye çalıssamda hiç olmıyıcak bir yerde limana sığınmış gibiydim .

Evet arkadaşlar bu benim ilk hikayem olmasa da en eğlenerek yazıcağım kurgularımdan birileri olucak umarım ilk bölüm hoşunuza gitmiştir:)

Aşk'a Yıllar Kala Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin