Multimedia:Bernil
Bölüm şarkısı:İlyas yalçıntaş~ Bu nasıl vedaSınır:15 vote 4 yorum
Ağlamanın arasında son gördüğüm barlas ve doktorun bana telaşla koşturmasıydı.....
~~~~~~~~BARLASTAN;
-Bakın barlas bey tahmin ettiğimiz çıktı ama size güzel bir haberim var. Hafızası ve yürüyememesi kalıcı değil, ama kalıcı olmaması içinde sizinde onun yanında olup destek vermeniz gerekiyor.
Ailesine haber hala vermediniz ama vermeniz daha doğru olucaktır.
Aklıma gelen Berrin teyzeyle ona haber vermeyi nasıl unuttuğum aklıma geldi .
Kafamı onaylar bir şekilde salladıktan sonra odadan çıkıp hemen bernilimin yanına dönmek istiyordum.
Koridorda ilerlediğimde ne çiçeğin ne de akayın ortalarda gözüktüğünü gördüm.ama şuan bunu takıcak durumda değildim bu yüzden ayaklarımın beni bernile yönlendirmesine izin verdim.
Odaya girdiğimde melek gibi uyuduğunu görünce yüzümde bir tebessüm oluşmuştu.bir insan uyurken nasıl bu kadar güzel olabiliyordu.
Yanına yaklaştığımda uyandığı an aklıma gelince bana aşkım demesiyle o kadar şaşırmıştımki adeta yerimde çivilenmiştim .ama sonra babasından bahsedince olayı çözmüştüm.Yanındaki koltuğa oturduğumda renginin biraz soluk olması canımı sıksada iyi olması içimi rahatlatıyordu yüzünün yarısı yanmıştı ama hala çok güzeldi .
Ellerim istemsizce yüzüne geldiğinde saçlarını oksayıp anlından öpmüştüm tam herşey daha iyi olucak derken büyük bir sarsıntı bize meydan okumuştu.
Buna sebep olan çiçeği öldürmek istiyordum nasıl kıymıştı nasıl ölüme götürmek istemişti .
Düşüncelere dalmış iken çalan kapının bile farkında değildim kapı açılıp içeri Berrin teyzenin girmesiyle telaşla ayağa kalkmış ve şok geçirmiştim bernile o kadar dalmıştımki aramayı unutmuştum peki kim haber vermişti .
Sarsak adımlarla odaya girdiğinde Berrin teyzeyi ilk defa bu kadar acı çekerken görmüştüm ağlamamak için direniyordu görebiliyordum ama ne kadar dirensede ağızından çıkan hıçkırık beni yıkıma sürüklemişti .
Kısık ve titrek bir sesle onları yanlız bırakmamı isteyince onaylarcasına başımı sallamış ve üst kata kantine çıkmıştım Berrin teyzeye su peçete ve tuzlu birşeyler aldiktan sonra kendime de baş ağrısı ilacı aldığımda hala konuştuklarını farketmiştim ne kadar yanlış olsa da kapıya ağır adımlara yaklaşıp Berrin teyzenin Dediklerini dinlemeye başlamıştım;
-Daha küçücüktün tek bildiğin kelime anneydi ortalıkta anne anne diye koşturuyodun tek yaptığın hata konuşmaktı ama şimdi hatalarının bedelini çekiyorsun sen uyanmadan o oğlanı burdan kovucam ve seni konyaya teyzelerinin yanına götürücem orda kimse sana zarar veremiycek .bunu senin iyiligin için yaptığımı biliyorsun seni seviyorum güzel Kızım demişti.
Ama ben duyduklarımın şokunu yaşıyordum bernil beni bırakmazdı asla annesinin hafıza kaybı sorunundan haberi yoktu evet evet beni asla bırakmazdı.....
BERNİLDEN;
Sanki öyle bir rüyadan Uyanmıştımki
Bütün doğrularım yanlış gelmeye başlamıştı zorlukla gözlerimi açtığımda aklım bir saat öncesinden olanlara gitmişti .Telaş içinde ayağıma tırnağıma geçirmiştim ama hissetmiyordum ağlamamak için kendimi tutarken yanımda gördüğüm bardağı kırmış ve herhangi bir cam parçasını bacağıma geçirmiştim ama hala hissetmiyordum kuvvetli bir şekilde içim sökülürcesine ağlamaya başladığımda içeriye telaşlı bir şekilde barlas ve annemin girmesiyle ilk bana sonra kanayan ayağıma baktıklarında barlas büyük bir telaşla yanıma koşmuştu yüzümü avuçlarının arasına aldığında
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk'a Yıllar Kala
ChickLitNormal ve sıradan bir hayata sahip olan bernil ansızın gelen mesajla geçmişte bıraktığı acılar,umutlar hepsi gün yüzüne çıkmaya başlar. Peki bernil geçmişiyle tekrar yüzleşebilicek midir ? "Bütün hakları saklıdır"