6- BİZİ BİTİRME 📱

394 23 6
                                    

Multimedia-Barlas💕
Bölüm müziğini dinleyin☝

Bilerek olma-olmadı .
Kekeledigim için kendime bir küfür mirildanırken çocuğun gözlüğümü cikarip firlatmasiyla donup kalmıştım yüzünde saşırmış bir ifade görünce neye bu kadar şaşırdığını anlamasamda gözlüğünü yavaşça ççıkardığında şaşırma sırası bana geçmişti her an bayılabilirdim bu bu gizli numaraydı yani barlas!

~~~~~~~~~~~~

Barlasla birbirimize ne kadar süredir bakıyorduk bilmiyordum ama çiçeğin bize garip garip baktığını hissedebiliyordum.

Yavaşca kafamı çiçeğe döndürdüğümde bana bu kim bakışları atıyordu bende sonra anlatırım dercesine elimi salladığımda.Artık birinin söze girmesini hissettim ve ;

-olanlar için üzgünüm bilerek olmadı masrafı neyse karşılıyacağımdan emin olabilirsin şimdi izninle polis merkezine gidip sorgu vermem gerekiyormuş ananen  yada babanen şikayetci  olduğu için .

Barlasın tek yaptığı pişman ve özlemle bana baktığıydı .

-Canını acıttımmı  bernil

-Acıtmakmı? Sen zaten yeterince canımı acıttın barlas emin ol yaptıklarının yanında bu karınca kadar bile kalmaz .

Hızlıca arkamı dönüp yürümeye başladığımda çiçeğin arkadan adımı bağırarak bana koştuğunu duymakla arkamı dönmeden hızlandım sadece yanlız kalmak istiyordum.

Biri sertçe kolumdan tutup çektiğinde sinirle

ÇİÇEK RAHAT BIRAK BENİ!

-Çiçek gitti gönderdim arkadaşın baya sinirlenmişe benziyordu akşam sana mesaj atıcağını söyledi yani kısaca baş başayız ha ne dersin?

çiçeği beni tek bıraktığı için dövme planları kurarken iç sesim;
zaten tek bırakmasını istemiyormuydun.
Kafama hızla iki yana salladığımda merak etmemesi için kisa bir mesaj attiktan sonra barlasın bana pis pis sırıtıp bakıyor olmasıyla sen ne ayak bakışı atmıştım

-Galiba iç sesle işler yolunda gitmiyor deyip göz Kırptığında sinirlensemmi yoksa oracıkta bayılsammı  bilememiştim.

-Haa ne diyorsun ben şizofrenmiyimde iç sesle konuşiyim

-Demek şizofren olduğunu kabul ettin neyse onu bunu bırakta babanemi ikna edemedim sorguya çekilceksin ama merak etme seni kurtarıcam.

Sinirle ayağa kalktım
-ne senin bana yardım etmen  de o babanenin beni şikayet etmesi  Umrumda değil  beni anladınmı şimdi beni rahat bırak ve sakın bir daha karşıma çıkma!

Sinirlenmiştim bunca yıldan sonra gelmiş benle oyun oynuyordu oda yetmezmiş gibi gizli numaranın o çıkmasi beni çok fazla hayal kırıklığına uğratmıştı ama zaten aglamamdan belliydi bir kez daha onun için gözyaşı dökmüştüm salaktım ben hem de koca bir Salak !

eve gidip duş almaya ihtiyacım vardı hızlı adımlarla eve geldiğimde odama çıkıp kendimi duşun altına atmam bir olmuştu su bedeninden yavaşca kayarken rahatladığımı hissetmiştim sanki şu son 2 günün yorgunluğu üstümden akıp gidiyordu.

Duştan çıkıp rahatladığımda üzerime beyaz salaş bir t-shirt altımada siyah bir şort geçirmiştim saçımda sadece bakım yağı sürdükten sonra bir topuz yapmiştim telefonu da cebine attiktan sonra çiçeklere gidip herşeyi anlattiktan sonra eve gelecek annemle vakit geçirecek ve diğer gün erkenden uçak bileti almaya gidicektim.
~~~~~~~~~
çiçek aç şu kapıyı hem de hemen!

ahhh tabi siz olanları bilmiyorsunuz herşeyi  çiçeğe  anlattığımda sırf gitmemem için beni odaya kapatmıştı tam tamına yarım saattir kapıyı yumrukluyordum ama ne duyan ne ses veren vardi daha fazla dayanamayarak yere düştüm ve son kez ağlamak istedim sadece son kez .

Aşk'a Yıllar Kala Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin