13-HATIRLIYORUM📱

84 6 2
                                    

Multimedia: Hanife teyze ve leo dede

Ne kadar süre ağladım hiçbir fikrim yoktu tek bildiğim artık acıya bünyemin alışmış olduğuydu .gözyaşlarım barlasın boynuna doğru göl oluşturduğunda orda boğulmamak için kafamı kaldırdım barlas uyumuştu .

Onu tam dürtücekken aniden bana bağırmasıyla Şaşkınca gözlerimi kırmıştırdığımda ani tepkilerimin onu yorduğunu anlamıştım yavaşca tekrar  dürttüğümde gözlerini aralamıs ve benim şaşkın gozlerimle buluşturmuştu.
Sanki olanları aniden hatırlamış gibi ayaklanmış ve bana sıkıca sarılmıştı işte buydu gerçek huzur .

Sevdiğinin kollarında olmak ...

Elllerini yüzümle buluşturduğunda alınlarımızı birleştirmiş ve dediği kelimeler ruhumun içindeki kuşu özgür bırakmasına sebep olmuştu.

'Sen dünyanın en çirkin ,en aşağılık insanı olsan bile benim kalbim hep senin için çarpıcak.
Yüzündeki ufak detay senin güzelliğinden asla birşey koparamaz o yüzden o güzel incilerini sakın hazinesinden çıkartma onlar sadece mutlu olduğun zaman çıkarlar tamammı çiçeğim.

Onaylar biçimde kafamı sallayıp ona sarıldığımda tek hissettiğim ,
Mutluluk
Sadaket
Sevgi
Aşk
Bu dört kelime belki basit yazılmış harflerden oluşuyordu ama hepsinin gizli bir yuvası vardı, insanın kalbinde benim kalbiminde anahtarıydı bu kelimeler ve açmayı başarmıştı hem de en derinindeki paslanmış kelimelerdir bunlar ve ben  tekrar aşık olmuştum.

Bir elin yüzümün ortasında sallanmasıyla kendime gelmiş ve bana telaşla bakan bir barlas beklemiyordum tam cevap vericekken kendimi havada bulmakla küçük bir çığlık atsamda sevinçten delirebilirdim .
Tabiki bu anın tadını çıkarmak isterdim ama ormanlık alana doğru ilerledigimiz her dakika içimi korku  kaplasada barlasın benle dalga geçmesine göz yumamazdım.
Taki karşımda gördüğüm ayıya kadar

BARLASSSS!

Ba-rla-s-s barl-a-a-sss

Kızım kucağıma aldım bu kadar korkulurmu sanki karşımıza ayı çıktı.

B-barla-ss Ay-Ay-ayı

Sevgilim bu kadar güzel şakalar yapma tamam indiriyorum seni

Beni indirmemesi için sıkıca tutunduğumda
Barlas A-a-yı

Barlas artık telaşlanmış olcakki benim korkuyla baktığım tarafa bakınca

S*****
kızım niye daha önce söylemiyorsun deyip elimden sıkıca tutup benim peşinden kosturunca

Salak iki saattir ayı diyorumya
Birden tekrar barlasın kucaginda olmamla barlasın usain bold gibi kosmasi beni guldürmüştü

Koş barlas koş!!

2 saat sonra ;

Orman yolundan çıktıktan sonra yolda araba aramaya  başlamıştık .ama bulamamıştık ta ki barlas yolda gördüğü huzur evi grubunu durdurana kadar şuan huzur evindeydik barlas leo dedeyle tavla oynuyordu bende onlara kek yapıyordum .

Arkamdada çökmüş teyzelerin gıybetini dinliyodum bir tanesi leo dedeye baya yanıktı ama leo dede hiç yüz vermiyordu hatta bir kere leo dedenin üstüne cıkmış az kalsın şey oluyormuş ama olmamış yani o şey şuan ikiside sağ birden kendi kendime kahkah atmaya başlayınca hanife teyze bana dönmüş

Ne gülüyorsun bakiyim sen !

Aklıma komik birşey geldi hanife teyze .

Hanife teyzen senin leo dedendir sus bakiyim.

Bu sefer kendimi tutamamış ve gercekten baya gülmüştüm.
Cidden ilk defa bu kadar huzurlu hissetmistim kendimi ama eminim hafizam gelincede barlasın cidden beni sevdiğini anliycaktim onu hala affedemiyordum ama içimden bir ses doğru söylediğini söylüyordu umarım düşündüğüm gibi olurdu .

Leo dede uyudu bizde kalkalımmı barlas şehre indik zaten ?

Tamam güzelim sen aşağıdan montlarimizi al ben taksi çağiriyim

Tamamdır .

Taksi geldiğinde dediği şeyle havalara uçmak istemiştim  lunaparkamı gidiyorduk o an orda oynamak istedim Ama taksicinin bu olmamış bakışlarına dayanamayıp koltuğa çöktüm .

Buyur abi geldik .
barlas parayı verdikten sonra taksiden inmiş ve birlikte iceriye doğru yürümeye başlamıştık.

Gözüme takılan korku eviyle barlası dürtmüş hadi barlas gidelim gidelimmmmmm çocuk gibi yerimde zıpladığımda barlas kucağına almış o zaman küçük kızımızı götürelim bakalım korku tüneline !

kahkah attığımda barlasın bana çok güzel baktığını farketmiştim o cidden beni seviyordu ve sadece tek istediğim herşeyi hatırlamaktı..

Korku tünelinde çıkan iskeleti leo dedeye benzetmiştik ve yaşlanınca asla ole olmak istemediğimizi konuşuyorduk .

Biz bole olmayalım yani evlenirsek iskelete benzemeyelim.
Barlasta demek istediğimi anlamış olmalıki ,bana hafifçe sırıtıp ,
Bu kadar romantik olmamaliyiz bence diyip burnumu sıktığında kıkırdamıştım . korku tüneli yavaşca durduğunda barlasın yerinde zıpladigini görüp noldu?
Çisim geldi galiba korkudan diyip sırıttığında
Kahkah atmak istediğimde ani hareketimle başım dönmüş ve barlasa tutunmuştum barlas telaşla birşeyler söylerken gözümün önüne gelen anılarla tek diyebildiğim kelime ,

HERŞEYİ HATIRLIYORUM.

EVET SONUNDA YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM BÖLÜMÜ GEÇ YAYINLADIĞIM İÇİN COK ÖZÜR DİLERİM AMA EN YAKIN ZAMANDA YENİ BÖLÜM YAYINLAMAYA ÇALIŞICAM SEVGİYLE KALIN🍁😻

Aşk'a Yıllar Kala Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin