12-SAKLI KALANLAR📱

136 13 0
                                    

Multimedia:Barlas ve bernilin sarılması

Sevgili barlas;

Bugün herşeyi öğrendim babamın öldüğünü ve senin sevgilim olmadığını...
aslında sana çok kızgınım ama ben senin gibi haber vermeden çekip giden biri değilim bu yüzden sana haber verme gereği duydum.kısaca umarım hayatında hep güzel insanlarla karşılaşırsın bidaha görüşmemek dileğiyle hoşcakal

Bernil.


Sadece yola bakıyordum.
ve müzik dinliyordum ama bu benim bir bakıma rahatlama teorimdi belki de o kadar kötülüğün ardından iyi gelen tek şeydi .

Şuan otobüsteydik ve konya'ya gidiyorduk barlas kaç kere arayıp mesaj atsada hiçbirini açmamıştım .

Beni terkeden birine nasıl birdaha güvenebilcektim .

Hafızam yerine geldiğinde nasıl karşıma çıktığınıda hatırlıycaktım tek dileğim ortaya çıkmasıydı.

Hazır annem uyuyorken aynaya bakmak istiyordum hem herkesin garip bakışları hem de annenin aynaya bakmama izin vermemesi canımı sıkmıştı ve artık yüzümde ne var öğrenicektim ve bütün saklı kalanları açığa çıkarcaktım.

Bir anda otobüsün ani bir frenle durmasıyla ön koltuğa kafamı sert bir şekilde vurmuştum annem telaşla kızım iyimisin bir yerine birşey oldumu? Diye sormasıyla onaylarcasına başımı sallamıştım.

Hayır anne iyiyim

İyi değildim başım acayip ağrıyodu ama yapıcak birseyim yoktu anneme söyleyip üzemezdim .

Tam arkama yaslanıp uyuyucakken otobüsün başından duyulan kavga sesiyle kaşlarımı çatmıştım ayağa kalkıp kavganın olduğu yöne doğru gitmeye başladığımda karşımda gördüğüm kişiyle .
Göz bebeklerim adeta yerinden sıçramıştı.

BARLAS!

Diye bagırdığımda kafası aniden bana dönmüş ve bileğimde tuttuğu gibi beni aşağı çekmişti sinirle bileğimi kurtardıktan sonra annemin camdan telaşla bize baktığını görmemle koşarak annenin yanına gidicekken havaya kaldirilmamla çığlık atmış ve debelenmeye başlamıştım barlasa saldırken bana bu ayaklar işe Yaramaz bakışları atıyordu nerdeyse sinirden ağlıycakkem otobüsün hareket etmesiyle tüm gücümle

ANNEE!!

Annem camdan telaşla bana bakarken tam merak etmemesini soyliycektimki telefonunu orda Unuttuğumu farkettim .
sinirle arkamı dönüp barlasa sert bir tokat attigimda gülen yüzü solmuş ve aniden bileğimi tutup beni duvara yapıştırmıştı acı içinde kıvranırken kendini sakinleştirdigini gözünü kapamasından ve derin nefesler almasından  anlamıştım.

Sinirle beni arabaya yönlendirdiğinde kendide arabaya binmiş ve gaza yüklenmişti. Korksamda belli etmemiştim, ama şuan tek düşündüğüm annemin meraktan delirmiş olmasıydı tam ağızımı açicakken elime verilen telefonla büyük bir şaşkinlik yasamıştım.

-Anneni ara merak etmemesi gerektiğini söyle.

Başımla onaylayıp annemi aradıktan sonra uzun bir süre konuşmuştuk. annemin biraz rahatladigini hissetmemle telefonu kapamıştım.

Bir an aklıma dolan anılarla barlasın beni terkettiği geldi .

Sinirle ona döndüğümde

-sen beni nasıl kacirirsin haaa onca yaptiklarindan sonra hemde.

-Ne yapmışım ?

Koca bir kahkah atmiştim

-kusura bakma ama beni terkettin muradina ermiş olmalısın!
- niye hala peşimdesin?

-seni terketmemin sebebi vardı bernil bunu sana söyledim sende beni affettin

-hafizamın gitmesinden yararlanıyorsun ama elbet herşeyi hatırlıycam.

-umarım hemen hatırlarsın.

Barlasa kötü bir bakış attıktan sonra araba yavaşca durmaya başlamıştı korkuyla barlasa  baktığımda içinden birkaç küfür mirildandigini duydum ona sinirliydim bu Yüzden ne olduğunu sormadim.

Hızla arabadan indiğinde yolda kalmamiş olmamiz için dua ediyordum.

Barlasın sinirle arabaya geldiğini görünce bana bakip yolda kaldik yardim cagiricam demesiyle gözlerim yerinden çıkıcak kadar açılmıştı.
.elindeki poşeti bana uzattiginda

-Yol için atıştırmalik birşeyler almiştim şimdilik bunla idare et demişti ve eline  telefonunu alip birilerini aramaya başlamıştı.

2 saat sonra;

aradan iki saat geçmişti ama hala bizi kurtarmaya gelen birileri olmamıştı .

Barlas geleceklerini söylemiş ve bagajdan bir çadır ve atıştırmalık alınca onlarla yetinmeye başlamıştık.
İçimi kemiren soruyu sormak ne kadar doğruydu bilmiyorum ama barlas nasıl bu kadar hazırlıklı gelmişti ?

Bakışlarım ileride çadır kuran barlasa kaydığında istemsizce  aklıma gelen anıyla  tebessüm etmiştim.

6 yıl önce ;

Dünyadan barlasa dünyadan barlasa !!

-kızım ne kulağımın dibinde anons yapıyorsun!

Sinirle kafasına vurduğumda
-Salak uyan hadi beni kampa getirdin ama  hala dağ ayısı gibi uyuyorsun!

-kızım yemek var ya onları te

-offf barlas off Tam dağ ayısısın

-teşekkürler sevgilim.

Dediği kelimeyle erime noktasına gelicekken aklıma dolaşan sinsi pilanla barlasa bakmış ve ;

-yani gelmiyorsun öylemi ?

-evet gelmiyorum bernil daha ne kadar sorucaksın hadi yürüyüsmü yapıyosun artık napıyorsan yap.

Suratımı ve planımı uygulamak için aldigim küçük çantayı koluma asmış ve yavaşca çocuklara buluştuğumuz noktaya doğru yürümeye başlamıştım.

beni karşıda beklediklerini görünce yönümü değiştirmiş ve biraz uzaktaki küçük ağaç eve gitmiştim.

Birkaç saat sonra adımı seslendiklerinduymuş ama ses çıkarmamıştım .

Barlas bey demek benle gelmesse ben kaybolurmuşum kahkah atmak için kendimi zor tutarken birinin ağaç eve doğru geldiğini görünce korkuyla yerimden kalkmış ve hiç düşünmeden ağaç evin camından atlamıştım ve bilin bakalım kimin kucağına düşmüştüm Barlasın

O günden sonra barlas beni bir dakika yanlız bırakmamıştı tabi bende hala şakayı tam olarak açıklamamıştım.

birden aklıma bu anının nası geldiğini düşünmeye başlamıştım yoksa hatırlamayamı başlıycaktım.

Bunun üstünde çok durmayıp barlasın yanına gitmiştim.

-Barlas ben lavobaya gidicem nerede !

-ileriden sağa dön küçük bir kulübe var orada.

kafamla onaylayıp dediği yere doğru ilerlemeye başlamıştım işlerimi hallettikten sonra elimi yıkamaya gittiğimde orda ayna görmek beni sevindirmişti annem hep aynaları benden uzaklaştırmıştı sonunda kendime bakabilicektim

Elimi yüzümü yikadiktan sonra kafamı aynaya doğru kaldırmamla yere düşmemek için zor tutunmuştum yüzüme nolmuştu benim !

Tüm gücümle bağrdığımda yere çökerek ağlamaya başlamıştım tek hissettiğim barlasın bana sıkıca sarılmasıydı...

Evetttt arkadaşlar çok uzun zamandır Yoktum biliyorum ama o kadar yogundumki yazcak zamanı bir türlü bulamadım umarım seviceğiniz bir bölüm olur yeni bölümü en yakın zamanda yazmaya calışıcam şimdilik hoşçakalın ve sizi seviyorummm💓💓

Aşk'a Yıllar Kala Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin