Pevně jsem chytla vozík, na kterém ležel kufr a podívala se na přepážku mezi nástupišti devět a deset. Právě za ní se mělo skrývat nástupiště devět a třičtvrtě, ze kterého vyjížděl Bradavický expres. Pohodila jsem vlasy, aby mi nelezly do obličeje a had na mém rameni nepokojně zasyčel. Pohladila jsem ji po hlavě, aby se trochu sklidnila. Proč že mám hada na rameni?
Tento had, je můj mazlíček. Rodiče tedy chtěli, abych si vybrala sovu, nebo kočku, ale když tenhle had byl tak nádherný, že jsem neodolala. Je to světlounce zelená mamba úzkohlavá a dala jsem jí jméno Jessie.
Abyste pochopili, moje rodina už celé generace studovala v nebelvíru, takže se jim moc nelíbilo, když jsem si jako mazlíčka vybrala zrovna hada.
Moje matka měla nadání na lektvary, učil ji profesor Křiklan a patřila do tzv. "Křikova klubu." Nyní píše články pro Denní věštec. Můj otec oproti tomu příliš nevynikal. Pokud měl opravdu pro něco nadání, mohl to být famfrpál. Hrál na postu odrážeče a pokud je pravda co říká, dal několika lidem pár dobrých ran potloukem."Hej, koukej kam šlapeš!" chytla mě něčí ruka. Ani jsem si nevšimla, že jsem už prošla přepážkou. Zaraženě jsem zírala na červenou stěnu vlaku, do které jsem málem vrazila. Po chvíli jsem se konečně vzpamatovala a ohlédla se za tím, kdo mě zastavil.
Přede mnou stáli dva naprosto stejní kluci. Měli zrzavé vlasy a šklebili se na mě. "Díky," hlesla jsem, zatímco jsem se na nich snažila najít nějaký rozdíl.
"Já jsem Fred," řekl první, "a já George!" dořekl druhý. Byli perfektně sladění, jako by měli jeden mozek. Usmála jsem se a naklonila hlavu doprava "Já jsem Chloe Chambers!"V tu chvíli zahoukal vlak. Fred s Georgem se na sebe podívali a pak na mě mávli.
"Tak my jdeme," řekl Fred, "a nezabij se tu bez nás," mrkl na mě George. Zamávala jsem jim a pak nastoupila do vlaku těsně předtím, než vyjel. S radostí jsem přitom myslela na další stránku pergamenu, která mi byla přiložena do dopisu z Bradavic."Milá slečno Chambers. Na zvláštní žádost vašich rodičů se budete moci účastnit náboru do famfrpálového družstva vaší budoucí koleje. Využijte tohoto zvláštního povolení dobře.
-Albus Brumbál"
Nazdárek lidičky! Tak jsem se rozhodla napsat fanfikci, tentokrát na Harryho Pottera! Ano, vím že Brumbál by tohle svolení nejspíš nikdy nikomu neposkytl, ale dopřejte chudé duši zahrát si famfrpál již v prvním ročníku :)
Jinak zakládám si stránku na facebooku, kde bude veškeré oznámení, týkající se HarleyQuinn55555 :) Takže jestli chcete mít přehled o novinkách na mém wattpadu, sledujte tu stránku :)
fb.me/HarleyQuinn55555
psát mi můžete na fb na: m.me/HarleyQuinn55555Co tam vlastně bude? Veškeré nové knihy, bonusy, soutěže, atd. Ty soutěže by vás mohly bavit, můžete vyhrát např. objevení se v knize, ovlivnění děje atd. :) Tak nezapomeňte, vy co máte fb, okamžitě tam jít a kliknout na moji stránku To se mi líbí :)
Vaše HarleyQuinn55555 :*
YOU ARE READING
Slytherin girl
FanfictionObyčejná holka z kouzelnického světa a takový zajímavý osud... Tak čtěte :)