Probudilo mě bolest ran na mém těle. Rozhlédla jsem se po pokoji ,,Co se včera stalo?" ptala jsem se sama sebe, měla jsem prázdno ,,Hahaha.." slyšela jsem smích, něco mi olízlo tvář ,,Tak sladká.." klepala jsem se strachem ,,Nee!"
Vylétla jsem do sedu ,,Stalo se něco?" zeptal se Michael vedle mě, počkat co?! Co tu dělá?! Překvapeně jsem na něj hleděla ,,Ne vůbec nic. Proč si v mé posteli?" ,,Tvoje máma řekla ať tu přespím abych tak pozdě nešel domů." ,,Aha." vylezla jsem z postele a zamířila do koupelny, osprchovala jsem se a převlékla se, do školy jdeme až večer takže jsme měli celý den. Michael si vzal na sebe věci co měl včera a šly jsme na snídani. Chytl mi ruku a ruku v ruce jsme šly do jídelny ,,Dobré ráno." pozdravila nás mamka ,,Dobré ráno mami." ,,Dobré." mamka se usmívala, když viděla že se držíme za ruce. Došly jsme do jídelny a sedly si vedle sebe, Christian se vypadal naštvaně. Všichni si měřili Michaela ,,Takže.." začal Ruki ,,vy spolu chodíte?" zakuckala jsem se jídlem ,,Ano od včerejšího večera." usmál se a svou ruku mi dal na stehno, zadržela jsem nutkání zaúpět bolestí ,,Doufám že naší Sakuru budeš chránit a starat se o ní." řekl vážně Shin ,,Nebo ti urvu hlavu." dodal Yuma ,,Takže se o ní pořádně postarej." zamračil se Reiji ,,Jestli jí ublížíš tak si nás nepřej." řekl vážně Ayato ,,Nebojte, nikdy bych Sakuře neublížil." usmál se a otočil se na mě ,,Viď lásko." dívala jsem se do jeho očí ,,Jasně, nikdy by mi neublížil. Je to nejlepší kluk, kterého jsem kdy potkala." co jsem to řekla!! ,,Dobře., ale teď jezte." všichni jsme se začali věnovat jídlu.Ve škole si Michael hlídal na každém kroku. Kdykoli jsme potkali Christiana díval se na mě tak ublíženě. Seděla jsem ve třídě, Michael šel do kabinetu, protože ho učitel volal ,,Všimla jsem si že se od tebe Michael skoro ani nehne." usmála se a drkla do mě, usmála jsem se taky, ale nuceně ,,Jo chodíme spolu." ,,VÁŽNĚ?! Tak to jsem za tebe hrozně ráda!" jásala, holky ze třídy běželi ke dveřím, podívala jsem se tam, stál tam Christian. Skrčila jsem se a dělala že tu nejsem ,,Jen si jí na chvíli vypůjčím." chytl mi ruku a táhl do opuštěnejší části školy, když jsme zastavili stáli jsme chvíli v tichu, které přerušil ,,Proč jsi s tím idiotem!" řval na mě, v tom se tu objevil Michael s úšklebkem ,,Tak za prvé nejsem idiot a za druhé neřvi mi na Sakuru." Christian zaťal pěsti a uhodil Michaela, škubla jsem sebou, otočil se a zmizel za rohem. Chtěla jsem se za ním rozběhnout, ale Michael mi držel pevně popálený zápěstí ,,Nech ho být lásko." ,,Ale já ho musím jít uklidnit." vysmíkla jsem se mu. Chytil mě a pevně mě držel ze zadu ,,Řekl jsem že nikam nejdeš!" moje vlasy mi dal z mého krku, prohlížel si ji mou bledou jemnou kůži ,,Nedáváš mi na výběr." zakousl se, zakryl mi rukou pusu abych nemohla křičet, škubala jsem sebou. Odtáhl se a olízl mi dvě dírky z kterých mi vytékala krev, otočil si mě čelem k němu, nastavil jeho zápěstí, pochopila jsem že chce abych se napila, ale já nechtěla. Zamračil se a násilím mi svoje zápěstí dal do pusy a dotutil zkousnout. Cítila odpornou chuť v ústech, jaho krev chutnala jako dehet, spolikala jsem krev a okamžitě se začala dusit. Spadla jsem na kolena a když jsem se podívala na jeho zápěstí, tekla mu černá krev. Když jsem se podívala do obličeje, jeho oči byly rudé a začal se měnit.
Usmíval se ,,Už tě nepustím ze svých spárů." řekl hlas, který mě děsil v noci ,,Ty jsi chodil do mého pokoje a udělal mi ty popáleniny." řekla jsem s hrůzou v hlase ,,Bingo, ale neboj všechno bude v pořádku." rozesmál se, začalo se mi vše houpat ,,Dobrou noc." smál se dál a to byla jediná věc co jsem slyšela než jsem omdlela.