2.17 - Kamaitachi

115 4 5
                                    


    Kamaitachi (veverita coasa), este o creatura din folclorul japonez care poate fi intalnita in regiunile montane Yamanashi, Nagano si Niigata

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

    Kamaitachi (veverita coasa), este o creatura din folclorul japonez care poate fi intalnita in regiunile montane Yamanashi, Nagano si Niigata. Aceste veverite au gheare puternice precum otelul si ascutite precum taisul sabiilor. Blana o au ascutina precum un arici si se spune ca ar scoate un latrat ca un caine (destul de ciudat). Kamaitachi sunt atat de rapide incat este imposibil pentru ochiul uman sa le zareasca, acestea vin si pleaca odata cu vantul. Kamaitachi calatoresc in grupuri de cate trei, si ataca oamenii din vartejele de vant cu care calatoresc.

    Primul kamaitachi ataca picioarele victimei doborand-ul la pamant. Al doilea kamaitachi isi foloseste toate cele patru picioare ptr a-i livra victimei sute de taieturi pe tot corpul. Cel de-al treilea kamaitachi foloseste un fel de saliva magica (stiu, e ciudat...) care ii vindeca victimei instant majoritatea ranilor astfel incat niciuna nu este fatala. Se spune ca kamaitachi sunt atat de precise incat pot taia bucati intregi de carne din victima fara sa verse macar o picatura de sange. Atacul si vindecarea se intampla atat de repede incat victima nici macar nu le poate percepe, din punctul lui de vedere acesta doar s-a impiedicat si acum are cateva zgarieturi pe ici pe colo. Una dintre teoriile privind numele acestora este un fel de gluma, acesta ar deriva dintr-un joc de cuvinte, kamae tachi (o pozitie de lupta cu sabia). Cu toate astea, legende despre creaturi invizibile care calatoresc cu vantul si ataca oamenii sunt prin multe regiuni ale japoniei, iar veverita coasa este o explicatie buna pentru ele.

    Din pacate aceasta a fost ultima creatura din mitologia japoneza. In continuare nu o sa mai abordez o tara anume, in schimb o sa aleg legende si monstrii care mie mi se par mai interesante, si despre care poate ati auzit sau poate nu. Nu plecati nicaieri, monstrii se intorc cat de curand.

Calea mitologieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum