Manticore

117 4 0
                                    

    "In adancurile junglei indiene, o creatura bantuie, cautandu-si prada

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

    "In adancurile junglei indiene, o creatura bantuie, cautandu-si prada. Capul ii este asemenea unui om cu barba lunga, dar trupul este al unui fioros leu. Coada ii este lunga si asemanatoarea cu cea a unui scorpion, plinca de tepi pe care ii foloseste ca pe niste sulite. Aceasta bestie pandeste printre stufi si apare in fata victimelor ca un om batran. Nimic nu ramane in urma sa dupa ce isi termina atacul...aceasta este Manticora".



    O manticora este o creatura mitologica care se spune ca nu poate fi cucerita

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

    O manticora este o creatura mitologica care se spune ca nu poate fi cucerita. Aceasta bestie ciudata este cel mai bine cunoscuta pentru infatisarea sa. Aceasta are corp de leu, cap de om, coada de scorpion si in unele cazuri aripi de liliac. Se spune ca este una dintre cele mai infricosatoare creaturi, capabila sa devoreze orice animal din jungla...mai putin elefantii. Nu se stie de ce, dar se pare ca elefantii ar fi singurele creaturi capabile sa-i evadeze. Numele de Manticora e o adaptare de la numele original dat de persani "martichoras". Acesta se traduce ca si "man-eater". Conform legendelor persane, aceasta era capabila sa devoreze orice animal, ne lasand in urma sa nicio dovada. Desi, chiar daca era stapana junglei, manticora avea o dorinta intensa de a manca oameni. S-ar fi multumit si cu un singur om, dar de obicei mai de graba astepta sa se adune cel putin doi sau trei pentru ai devora pe toti. Se spune ca putea sa omoare trei oameni deodata fara probleme, si cel mai probabil daca era cazul ar putea si mai multi.                 Manticora era vazuta ca un apogeu al pradatorilor, neputind fi egalata de niciun om. Se spune ca viteza bestiei era remarcabila, nici macar cel mai rapid om nu se putea compara cu aceasta. Pe langa asta, faptul ca avea corp de leu inseamna ca avea si ghiare lungi si ascutite cu care iti putea sfasia prada fara probleme. Si totusi scrierile sugereaza ca foarte rar se folosea de ele.           Arma ei preferata era coada. Aceasta semana cu cea a unui scorpion, avea tepi tari ca otelul si ascutiti, dispusi pe toata lungimea cozi, si unul mare in varful acesteia. Bineinteles ca acesti tepi erau veninosi (normal, ce creatura are tepi sa nu fie veninosi? :)))). Cum am spus si mai sus, tepii puteau si lansati ca niste sulite, deci distanta fata de bestie nu insemna si siguranta. Daca erai lovit de unul dintre ei paralizai imediat din cauza veninului, astfel Manticora isi putea savura prada fara stres. Fata de alte bestii, Manticora duce "devoratul" la cu totul alt nivel. Nu te manca doar pe tine, aceasta devora si hainele, banii, bijuteriile si tot ceea ce aveai cu tine. Din acest motiv rare ori era vreo dovada ca Manticora atacase (inafara de baltile de sange).                                      Se spune ca Manticora isi ademenea victimele stand in iarba foarte inalta sau stuf. Asa isi ascundea trupul ramanand la vedere doar fata care semana cu un om cu barba. Cei mai ghinionisti care se apropiau de ea erau mancati instantaneu (am uitat sa mantionez ca avea trei randuri de dinti foarte ascutiti, imaginati-va cum e sa fii mestecat de asta). 

    Poate va intrebati acum, "cum putea fi invinsa?". Ei bine, Manticorele puteau fi vanate cand inca erau tinere, inainte ca acestora sa le creasca coada aia letala. Puii de manticora ne avand inca coada puteau fi vanati usor si omarati. Acum, de vreme ce am spus "pui" inseamna ca ele se putea imnultii. Dar habar nu am daca existau si femele si masculi Manticore sau se reproduceau asexuat.


    Bun, acum, mai circula o descriere a Manticorei, dar aceasta e complet diferita de am spus pana acum. Conform acesteia Manticorele nu indeplinesc conditiile de a fi numite fiinte. Ea este o entitate care traieste in lumea umbrelor. Uneori, in unele conditii, ele pot aparea si in lumea noastra. In legende ele apar sub mai multe forme, pentru ca exista mai multe rase de Manticore, la fel cum in lumea noastra exista mai multe rase de caini. Manticorele au rol de paznici in lumea lor, acest lucru fiind stiut de oameni de mult, de aceea unele cladiri sunt decorate cu statui ce reprezinta diferite tipuri de manticore. Se cunosc cazuri in care Manticorele au ajuns accidental in lumea noastra, sau au fost chemate in urma unor ritualuri. Aceste intalniri au lasat urme adanci in constiinta celor care au ajuns sa le vada. Povesti cu Manticore apar pe toate continentele in toate timpurile.


Sincer sa fiu, e interesanta si aceasta descriere, dar personal prefer monstrul din jungla. Multumesc ca ai citit pana aici, pana data viitoare, bye bye!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 31, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Calea mitologieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum