Sleipnir

109 2 0
                                    

    Sleipnir este armasarul de incredere al lui Odin (cel mai mare dintre zeii nordici)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

    Sleipnir este armasarul de incredere al lui Odin (cel mai mare dintre zeii nordici). Sleipnir are titlul de cel mai bun cal dintre toti. Acesta il poarta pe Odin in nenumarate batalii, iar viteza si puterea acestuia nu se compara cu a niciunui alt armasar.

    Sleipnir este descris ca fiind mare, musculos si avand opt picioare in loc de patru. Cele patru picioare in plus ale acestuia ii sunt crescute din umeri si se cupleaza cu celelalte patru. In unele descrieri ale lui Odin calarind-ul, picioarele extra ale temutului cal sunt legate de cele normale la nivelul genunchilor. Blana acestuia este de un gri asemenea norilor de furtuna, iar coama si coada au nuante de gri inchis.

    Sleipnir este cel mai bun dintre armasari. Acesta poate alerga mai repede, sari mai sus si lovi mai tare decat orice alt armasar. Pe campul de batalie forta lui Sleipnir nu cunoaste egal si inima lui nu cunoaste frica. Pe langa alergatul pe pamant, armasarul de temut al lui Odin poate zbura prin aer sau innota prin apa. Niciunul dintre elemente nu il poate incetini. Se spune ca Sleipnir il poate duce sau pe Odin chiar si in sau inafara Iadului (taramul mortilor).

    Legenda spune ca Sleipnir a avut si un copil, un exceptional armasar tanar pe nume Grani. Acesta are marimea, culoarea si forta tatalui sau, dar nu si cele opt picioare. (daca cunva esti fan digimon iti va placea asta).

    Imaginea este din Final Fantasy VIII - Odin si Sleipnir


Calea mitologieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum