''Ağabey!'' diye bağırdım ve yataktan ter içinde kalktım. Kabus görmüştüm, Boran ağabeyim hemen odama geldi. Yanıma oturdu ve bana sarıldı.
''Miray, 1 haftadır kabus görüyorsun, ne oldu sana böyle.''
''Ağabey, lütfen korkuyorum. Yanımda yat.'' ağabeyim olumlu bir şekilde kafa salladı. Yana yattı bende onun göğüsüne yattım. Ağabeyimin yanında huzurluydum.
-Sabah-
Gözlerimi yarım bir şekilde açtım. Ağabeyim ile birbirimize kenetlenmiş bir şekilde yatıyorduk. Annemin seslenmesi ile ağabeyim uyandı. Başımdan öptü ve kalktı. Aşağı indi , bende hemen kalktım ve üstümü giyindim. Aşağı indim , annem ile ağabeyim kahvaltı hazırlıyordu. Ağabeyim mutfak konusunda da çok iyidir.
Hazırladılar ve oturduk. Ağabeyim yine omlet yapmış. Bir tane omlet beni tabağıma koydu ve kesti.
''Miray, senin şu Bartu , nasıl biri?'' diye sordu annem. Biranda yediğim omlet boğazımda kaldı ve öksürmeye başladım. Ağabeyim geldi ve sırtıma vurdu. Hemen düzeldim yerine geçti.
''Şey anne , iyi biri. Çok iyi biri.'' dedim. Ağabeyim tek kaşını kaldırdı ve bana baktı.
''Emin misin? O çocuğu benim gözüm pek tutmuyor.'' dedi ve omletini kesti.
''Ağabey şu senin çocukla derdin ne?'' dedim. Hiç bir şey der gibi ellerini havaya kaldırdı. Gözlerimi devirdim ve masadan kalktım. Ağabeyim Boran 'nereye' bakışı attı.
''Okula '' dedim. Ve yukarı çıkıp çantamı aldım. Ayakkabılarımı giyerken ağabeyim yanıma geldi. Ceketini aldı , kaskını da koluna taktı. Gözlüklerini gözüne taktı , anahtarlarını aldı ve bana döndü.
''Seni ben bırakacağım, hem şu Bartu'ya iki çift lafım var.'' dedi. Gözlerimi devirdim ve motora doğru evden çıktık. Motora bindik , belinden tuttum. Hızla motoru sürdü.
Kolejin önüne geldiğimiz de yanımıza motoru ile Bartu geldi. Bana gülümsedi Boran'a da başı ile selam verdi. Ağabeyim kötü kötü bakıyordu ama ona.
Motordan indi hemen ve Bartu'nun yanına gitti. Omzunu sıktı ve onu az öteye götürdü. Bir kaç dakika konuştular , sonra yanıma geldiler. Bartu korku ile gelmişti ağabeyim ise gülüyordu. Sonra Boran motoruna binip gitti. Bartu'nun elini tuttum ve içeri girdik. Yürürken konuşmaya başladım.
''Ne konuştunuz.''
''Boşver sevgilim''
''Aa ama merak ettim.'' dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum. Bana döndü anlımdan öptü sonra hiç bir şey demeden sınıfına doğru ilerledi. Bende hemen kendi sınıfıma girdim.
Sırama oturdum, o sıra Zeynep bana pis pis bakıyordu. Bu kızı seviyordum ama o beni sevmiyordu. Ona dilimi çıkardım. Tam yanıma gelecekti sınıfa hoca girdi.
Borandan
''Hey Akın kardeşim nasılsın?'' dedim ve elimi omzuna attım.
''Oo kardeşim iyiyim.''
''Denizi gördün mü? Gelmemiş sanırım.''
''Olabilir. Kardeşim bugün size gelsem hem uzun zamandır Miray'ı da görmüyorum onu da görmüş olurum.''
''Tabi ki kardeşim gel, benim evim senin evin.'' dedim ve içeri girdik.
Denizi merak etmiştim neden gelmemişti acaba?
Miraydan
Ders bitmişti bahçeye çıkacaktım ki Zeynep izin vermedi. O sinsi bakışları ile önümde durdu. Kollarını birbirine geçirdi. Bir adım yaklaştı bana. Saçlarını savurdu ve adam akıllı karşımda durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Kardeşim (Tamamlandı)
FanfictionBiz onları hep sevgili olarak gördük. Ya onlar ağabey - kardeş olsalardı. Bir de böyle deniyelim. ''Abi?'' ''Efendim kız kardeşim.'' ''Seni seviyorum.'' ''Ben seni daha çok seviyorum kız kardeşim.'' **************************************************...