5.bolum

664 21 3
                                    

Sabah erkenden uyanıp eve gittim. Sinirle abimin odasına girdim. Bilgisayar da oynuyordu.

Hızla gittim laptopu kapadım. Bana döndü.

"Ne yapıyorsun sen, "

"Bartu yu tehdit etmişsin. "

"Evet, ama senin için. "

"Boran ne benim için ya "

"O çocuğu sevmiyorum. "

"Ben seviyorum. " dediğimde bir üzüldü sanki.

"Tamam Miray, sen onu sevmeye devam ettikçe abini kaybediceksin. " dedi ve odayı terk etti.

Arkasından ne kadar da seslensem duymadi. Ya da duymamazlikdan geldi.

Çizdiğim resmi alıp, yağız a gittim.

Evine girdim ve oturdum.

"Üzgünüm dün yanında olamadım. Ama geçmiş doğum günün kutlu olsun hayatım. " dedim, yanıma geldi sarıldı.

"Önemli değil canım. "

"Yağız al bunu senin için çizdim. " resmi ona verdigimde gözlerinde ki mutluluğu görebiliyordum.

"Bu çok güzel olmuş bebeğim. Teşekkür ederim. " dedi ve yanagimdan öptü.

************************

"Eğleniyor musun ?oooooooooo Ben Çok Eğleniyorum. "

"Çok fazla içtik Miray, ama evet Eğleniyorum ."

"O zaman, şarkıyı son ses açalım, wowowowoowow,  "

"Senden iki tane var Miray. "

"Senden dört tane. "

"Bence gitmelisin. "

"Bencede" dedim tam giderken ayağım takıldı düştüm. Yağız hemen gülerek kaldırdı beni. Hızlıca kaldırması ile dudaklarimiz birbirimize değdi. Ikimiz de saskinca bakiyorduk.

Ta ki ben evden çıkana kadar. Eve gittiğimde Boran da iciyordu.

"Ooo kardeşim" onun da kafası güzeldi.

"Boran " dedim ve koştum üstüne. Üstüne yatmistim şuan. Erkekligi hareket ediyordu hissediyorum.

Beni dudagimdan öpmeye başladı. Abim beni opuyordu.

Yazardan

Boran ile Miray şuan opusuyordu. Yaptıkları yasak bir şeydi ama yapıyorlardı. Boran mirayin üstünü çıkardı. Miray da onun.

Miray borqnin boynunu emiyordu. Boranda mirayin memelerini.

"Yaptığımız yanlış" dedi Miray kulağına borqnin.

"Imm, benim için değil. " dedi ve erkeklik organını açtı. Mirayin altindakini çıkarıp, içine sokmaya başladı.

Miray acıdan inliyordu. Boranda inlemesinden zevk alıp daha hızlı sokuyordu.

"Boran ben bakireydim. " diyince Boran şaşırmış bir şekilde Miray a baktı.

"Bu güzelmiş, seni kadınım yapıyorum. "

"Abi! " diye bağırdı Miray ve üstünden kalktı.

"Niye kalktın"

"Yaptığımız çok yanlış bir şey, dinimize aykırı. "

"Miray ben Özür dilerim. Kafam yerinde değil. Özür dilerim"  dedi Boran ve üstünü giyip evden çıktı. Miray da

Ağlıyor du. Odasına çıktı , kendine kıyafet alıp duşa girdi. Her yerini yıkadıktan sonra, saçını kurutup evden çıktı.

Bu bölüm biraz mirbor isteyenler içindi. Ama bundan sonrası mirbor çok fazla yok.

Kız Kardeşim (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin