2.Bolum

566 24 3
                                    

-yarın-

Borandan

Sabah Miray i okula bıraktım ve Bartu nun yanına gittim. Omzunu sıktım, yanaklarını sıktım. Ve gülümsedim.

"Helal koçum dediğimi yerine getirmişsin. "

"Senden nefret ediyorum. Beni tehdit ettin. Ben Mirayi çok seviyorum. "

"Sus kapa ceneni bundan Mirayin haberi olmicak. "

"Olmucak tamam" dedi ve koşarak sınıfına girdi. Bende motora atlayıp Denizin evine gittim. Deniz kapıdan çıkıyordu. Hemen yanında durdum, gülümsedi, yanagindan makas aldım. Arkama bindi. Ve okula gittik.

Miraydan

Bütün dersler bitti, akşam olmuştu. Bartuyu görmek istemiyorum. O yüzden yağız i aradım. Birazdan geleceğini söyledi.

Kapıda beklemeye başladım. Biri beni kendine çevirdi bu Bartu idi.

"Konuşalım mi?"

"Hayır bırak beni"

"Lütfen"

"Bırak beni" diye bagirmam ile Bartu nun yere düşmesini görmem bir oldu. Onu döven yagizdi. Bir kaç yumruk attıktan sonra beni sırtına aldı ve koşmaya başladı. Kahkahalar atıyorduk, beni kapima kadar bıraktı.

Hatta annem bizi böyle görmüştü. Iceri girdiğimde tepemde durdu.

"Yağız ile iyi anlasiyorsun bakıyorum da"

"Evet"

"Senden büyük değil mi? "

"Büyük, ama iyi"

"Çokta zengin değil"

"Anne yeter, insanların dış görünüşü ile yargılama, parası olmasada ben onu seviyorum. Sus artık" dedim ve odama çıktım. Cizdigim resmi çıkardım ve devam ettim. 30 dakika sonra aşağıdan kahkaha sesleri geliyordu.

Hemen aşağı indim. Deniz ile abim annem ile sohbet ediyordu.

"O kız kardeşim Naber"

"Iyiyim abi"

"Miray selam" dedi deniz hiç cevap vermedim. Abim kızgın bakışlar attı.

"Selam selam tamam oldu mu" dedim ve abime döndüm, başı ile onayladı. Denizi sevmiyordum, abimi ondan kiskaniyordum çünkü. Bir şeyler yapmalıyım bu kız buradan ağlayarak çıkmalı. Aha buldum. Sen şimdi görürsün!

Kız Kardeşim (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin