Nu iar.Nu poate sa fie la fel.Nu se poate repeta totul.Mi-am lasat privirea sa cada in jos si mi-am inclestat pumnii,simtind cu degetele,materialul neted al manusilor.Am asteptat.Mici fire rebele de par,imi gadilau fata,in bataia vantului.Odata cu acestea,mii de soapte imi treceau pe langa urechi.Toate avand acelasi subiect comun.Eu.Persoana care l-a adus pe Protectorul Focului in fata Academiei,doar pentru a putea da de veste ca eu sunt in acest oras.In aceasta Academie.
Am asteptat.Am tot asteptat,privind fiecare soapta pe care nu o puteam intelege,ca un pumn.Pana cand...totul s-a linistit in jurul meu.Mi-am ridicat privirea.M-am uitat imprejur si i-am vazut pe toti.Doar ca de data asta,nu mai eram eu punctul lor principal,ci persoana care a era acum pe scena,inaintea celorlalti profesori.Toate privirile erau atintite spre aceasta.Am inghitit in sec si am urmat drumul celorlalte priviri.Persoana care i-a facut pe toti sa amuteasca era directoarea Academiei.Acum inteleg.Majoritatea ii cunosc clanul si puterea.O putere aproape de nivelul unui Protector.Am fixat-o cu privirea,incepand sa o examinez din cap pana in picioare.Pot spune ca e prima data cand o vad in carne si oase in fata mea.
O femeie caruia nu ii poti da 28 de ani,dar mda,chiar atat are,cu parul de un castaniu foarte inchis,prins lejer in 2 codite destul de scurte,lasate pe spate,bretonul nefiind prins in acestea,ci lasat liber,avand carare pe mijloc.Poarta o rochie lunga cu maneci scurte,de un verde inchis, care se petrece parte pe parte, pe mijloc si stransa cu un cordon negru si subtire,pentru a nu se desface si lasata pe umeri sa atarne,dezgolindu-i complet.Pe deasupra are vesta gri inchisa,cu un guler foarte gros si inalt,care ii acopera o treime din gat, specifica fortelor Focului(cei ce protejeaza orasul si pe Protector).Un dres din plas maro,cu gauri foarte largi ii imbraca picioarele,peste acesta avand niste cizme de un gri asemanator cu cel al vestei si inalte pana la genunchi.In jurul capului ii poti observa bandana de un verde intens exact ca si rochia cu tablita mica din fier,inscriptionata cu flacarile mici si marunte ale focului siglei orasului.Dar cel mai important lucru pe care il puteai observa la ea,era acea pereche de ochelari cu un model foarte ciudat,neintalnit foarte des in oras.Lentile groase si negre,cu o forma circulara,acoperind chiar mai mult decat trebuie din ochii acesteia.Rama tot neagra si destul de groasa,bratele avand o grosime de vreo 2 degete,continuand cu aceeasi grosime si in jurul lentilelor.Dar ce ii deosebea cel mai mult erau micile desene si semne desenate cu gri pe acestia.
Vorbele si spusele celor din oras afirma ca puterea ei ar consta in acei ochelari sau mai bine spus,sub ei.Dar niciodata nu am putut intelege asta.Se zvoneste ca acei ochii ai ei pot sa vada miile de puncte de putere din corpul oricarui om si sa le blocheze.Mai pe scurt,daca orice punct de putere este blocat,atunci zona acea va fi ca si paralizata.Dar totusi,sa ai asa putere si sa o ascunzi sub acele ochiuri de aragaz cu denumirea de ochelari.E o rusine adusa ochelarilor si a ochilor.
*tuse,tuse*
Si-a ridicat pumnul spre gura si a tusit incet in acesta, dregandu-si glasul.A inspirat adanc in piept si a expirat tot aerul din plamani.
Sh.I:-Bine v-am regasit pe toti aici!Inca un an nou la Academie se pare ca a inceput.Pentru inceput,as vrea sa le urez Bun Venit,noilor nostri studenti din anul 1 si cum e normal,as vrea sa ma si prezint voua.Eu sunt Sharon Iamazaki si sunt directoarea acestei Academii si descendenta a clanului ocular Iamazaki.Pentru cei ce deja au auzit de mine sau macar au tras vreo 3 secunde urechea le spusele celor mari,sper ca deja va stiti care sunteti,ca sa nu va repartizez eu...
Toata lumea a amutit.Nici macar micile soapte si susoteli de mai devreme nu se mai auzeau.Mi-am plimbat privirea prin jur si i-am vazut pe majoritatea,cum ori se evapora prin multime,ori se fac rosii la fata de parca i-ar fi muscat un rac de picior si se pregatesc sa se transforme in Omul Rac.Cred ca ar putea fi mai faimosi decat Omul Paianjen...Mi-am reindreptat privirea spre directoarea si am vazut-o cum se pregateste sa isi continuie discursul,satisfacuta de reactiile pe care a reusit sa le produca in randurile noastre.
Sh.I:-Continuand...nu,nu sunt oarba.Chiar daca chestia asta se speculeaza despre clanul meu,pot sa va spun ca e falsa.Pot sa va simt si sa va vad mai bine decat credeti voi.Deci,pot sa va adaug si chestia ca regulile trebuie respectate in aceasta Academie,altfel fiecare regula nerespectata sau prostie facuta va ajunge la urechile si ochii mei,urmand sa primiti pedepsele adecvate.Mai pe scurt...incercati sa fiti cat mai civilizati posibili,exceptand faptul ca aceasta Academie se bazeaza mai mult pe puterile voastre si pe lupta...bataie...Ce tot incerc sa zic aici...macar nu distrugeti Academia.Dupa cum ati observat deja,Protectorul a vrut chiar el sa inceapa aceasta ceremonie de deschidere din acest an,incercand sa va faca sa intelegeti pentru ce sunteti cu adevarat voi aici.Stiu si inteleg ca situatia si nivelul Academiei din ultimii ani a scazut destul de drastic,dar incercati sa lasati cladirea inca in picioare,dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa va antrenati si sa incercati sa va depasiti nivelul vostru propriu.Pentru cei din anii 3 si 4,examenele terminale se apropie foarte curand,chiar si pentru voi anii 1 si 2,probele se aproapie si se pare ca se vor ridica la nivel mult mai mare decat in ultimii ani.Asta a fost decizia si hotararea Protectorului.Asa ca antrenativa...dati tot ce puteti si munciti pentru asta.Nu o voi mai lungi si va voi lasa sa va indreptati fiecare spre salile voastre,de unde ve-ti afla tot ce e necesar pentru acest an si toate evenimentele,precum si data acestora de la viitori vostri profesori pe acest an.Toti cei din anul 1 ve-ti studia in sala 7,restul va stiti salile.Va urez un an bun si plin de schimbari...sper.
Si-a inclinat incet capul in jos,in semn de multumire si ramas bun fata de noi,intorcandu-se numaidecat cu spatele la noi si pornind inspre scarile scenei,iesind complet din raza noastra vizuala.
Nu pot sa cred ca s-a luat hotararea ca probele din anii 1 si 2 sa se ridice cu un nivel mai sus.Pentru ce ar face asa ceva,Protectorul?Stie si el prea bine ce riscuri imense produc acele probe pentru majoritatea celor nepregatiti prea bine si chiar asa,el vrea sa le ridice la un nivel mult prea mare pentru noi...Clar e ceva inneregula cu el.
Dar momentan se pare ca nu am timp sa ma gandesc la asa ceva.Profesorii ramasi de pe scena s-au facut ca si nevazuti,de zici ca se evaporasera.Majoritatea au inceput sa se rasfire,formand in cateva secunde mii de grupulete.Inafara de mine.Am ramas in acelasi loc.Am inceput sa ma uit in jur.Intr-un final,am reusit sa ii vad pe cei din acelasi an cu mine.Tocmai ce incepeau pe rand sa se impinga si sa alerge pentru a putea intra primi pe usa Academiei.Am inceput si eu sa alerg,doar ca eu faceam asta pentru a putea sa ii prind din urma si sa nu raman ca proasta pe dinafara.Am intrat in rand cu cei de varsta mea.Chiar daca eram in spatele grupului,am putut sa vad cum in fata mea se deschid mii si mii de coridoare,legate prin alte holuri,aratand ca un fel de labirint.Asta a fost tot ce am putut sa vad,deoarece in cateva minute holurile s-au umplut de zeci de studenti,care mai de care alergand dintr-un loc intr-altul pentru a ajunge in clasele lor.Se pare ca acum incepe totul...
CITEȘTI
KARMA // Otaku|Naruto F.F.
FanfictionUra.Durere.Respingere.Pierdere. Asta e tot ce simte,din momentul in care l-a intalnit pe el.A vrut sa te inteleaga.Sa te ajute.Sa te protejeze de rautatea si ura pe care o primeai.Incercarea ei din copilarie a adus-o in punctul acesta.A inceput sa i...