Cap 1-Prima zi la Academie

67 1 0
                                    

<< Trrrr-Trrrr !!! >> 

K:-Apocalipsaaa!Sariti cu totii!

  Am strigat cat m-au tinut plamanii,in timp ce mainile si picioarele mele duceau o lupta apriga cu plapuma de pe mine,lovind-o in toate partile si facand-o sa zboare prin aer.A durat doar 5 secunde sa pierd,ajungand sa ma infasor toata ca intr-un cocon in plapuma si sa ma prabusesc pe podeaua rece a camerei mele.Cu totii va imaginati acum ca am aterizat ca un om normal,dar nu.Capul meu e mai greu,asa ca acesta a facut primul cunostinta cu podeaua,rugandu-ma sa nu mai apara inca un cucui pe langa celelalte.Mda,e a 5 oara cand se intampla asta.Deja devine un tabiet de dimineata sa dau cu capul de podea.Am inceput sa ma svarcolesc ca o rama pe jos,incercand sa elimin asa zisul meu cocon din plapuma.Intr-un final,am reusit sa scot o mana prin straturile groase care imi acopereau tot corpul.Am tot cautat capatul acesteia,dar am ales metoda cea mai simpla si utila.Am inceput sa lovesc cu picioarele in toate directiile,pana cand am reusit sa ma eliberez.Am apucat de un capat al ei si am dat cu ea de peretele de langa pat.

K:-Ia-o p-asta,fraiere!

  Am sarit in picioare si am gesticulat triumfator spre plapuma mototolita care zacea in pat.Am inceput sa imi netezesc cu mainile tricoul negru simplu,larg si lung pana peste fund pe care il folosesc cel mai des pe post de pijama.Don't judge,dar ma simt foarte lejer in ele.Am continuat prin a-mi face tabieturile de dimineata.

   Dupa vreo 30 de minute,am iesit si de sub jetul de apa rece al dusului.Mi-am infasurat un prosop albastru deschis si pufos in jurul corpului si am revenit in camera mea.Am inceput sa ma indrept spre pat si m-am lasat incet sa cad cu spatele pe pat.

   -Uh...Ma intreb acum,oare de ce a sunat alarma aia nenorocita?Eu niciodata nu imi pun alarma sa sune,fara un motiv anume...

   Mi-am indreptat privirea spre ceasul de pe noptiera de langa pat.

*9:38*

  De ce e asa devreme ceasul?!Mi-am ridicat capul din pozitia in care stateam,uitandu-ma la peretele de langa pat,privirea mea fiind pe calendarul de pe acesta.

*19 Septembrie*

  -Nu!Nu are cum sa fie chiar azi!Voi intarzia!

  Va intrebati la ce intarzii?La prima mea zi la Academie.Prima mea zi cand ma voi muta la camin.Si prima zi cand poate voi putea cunoaste lume noua.

  M-am ridicat cat am putut de repede din pat,tinand aproape cu dintii de prosopul de pe mine ca sa nu faca contact si acesta cu podeaua asa cum a facut si capul meu de dimineata.M-am indreptat aproape in fuga(era un joc de glezne mai alert) spre dulapul din coltul camerei.L-am deschis si am inceput sa scotocesc prin zecile de haine,pana cand am reusit sa gasesc exact ce vroiam.

  Am dat drumul prosopului de pe mine,lasandu-mi corpul slab si firav dezgolit.Da,chiar sunt foarte slaba,dar ma multumesc ca pot zice ca am niste forme destul de bine definite si robuste.Am inceput prin a-mi scoate din niste sertare imense de sub dulap,lenjeria neagra si simpla de corp,imbracandu-ma numaidecat cu aceasta.Am trantit sertarele si am continuat sa ma imbrac.Am ales sa imi pun pe deasupra un top mulat din plasa maro, pana sub piept si cu maneci scurte,acoperindu-l si pe acesta cu o vesta visinie inchis, la fel de scurta ca si top-ul,pe care am inchis-o la mijloc cu un fermoar care se termina cu putin peste baza gatului.Mi-am tras peste picioare o pereche de pantaloni tot visinii inchisi si foarte largi,ajungandu-mi pana peste genunchi.I-am fixat pe talie si am continuat lengandu-i in continuarea acestora,pe gambe cu niste fasii lungi de bandaje albe.Am tras cu dintii de acesta dupa ce am terminat de infasurat rola pe ambele picioare si am indesat-o printre celelalte straturi pentru a nu se desface.In picioare am ales o pereche de sandale negre simple si cu bareta intre degete care se legau in jurul gleznelor.Pana acum zic ca e ok.Mi-am pus si ultimele accesorii care au constat in niste perechei de cotiere din acelasi material cu topul de pe mine si o esarfa alba,lunga si foarte groasa pe care am infasurat-o,punand-o peste umarul drept si continuand sa o insfasor in jurul meu,pana cand am lasat sa atarne restul esarfei in fata.Am incheiat totul prin a-mi prinde imensa claie de par castaniu deschis si ciufulit,intr-o coada stransa sus,bretonul lasandu-mi-l pe tot afara si facandu-mi o carare pe mijloc la acesta.

KARMA  //  Otaku|Naruto F.F.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum