Saat 3.30 sulariydi. Ve bende bi huysuzluk vardı sanırsam hasta olucam diyip yatağa yattım gözlerimi kapamamla uyumam bir olmuş. Rüyamda bi at gördüm bana yaklaşıyordu ve bu beyaz attı neden se agliyodum at önümde diz cokuyodu. O da ne üstünde çok yakışıklı bi adam vardı istemsizce ati seviyodum ve onu öptüğum zaman at yokoluyordu. Bilim bakalım noldu saat 7.00 ve okul vakti bu arada ben çocuk doktorlugunu okuyorum. Neyse kalkıp hazırlanmak için banyoya gidip elimi yüzümü yikadim tam dolabimi açtım telefonum çaldı PANDAMM ariyodu mutlu oldum. Pandam benim sevdiğim çocuk yine seviyorum. Ve yine kırılacağimi biliyorum olmayacak bi hayel peşinde koşuyorum kısacası KORKUYORUM.. Neyse bekletmeden telefonu açtım ve bana sadece kapının önünde bekliyorum dediği gibi kapattı yarım kalmış işime devam ettim dolabimdan en sevdigim turuncu elbisemi giydim. Kapıyı açtığımda Emir beni bekliyordu hemen yanına gidip noldugunu sordum ve bana sadece bakıyodu aynı sekilde bende ona ama buna dur demenin vakti gelmişti hemen bana böyle bakmaya devam mi edeceksin dedim?
-Evet.
-Ama neden??
-Çünkü seni seviyorum..
Işte o an beynimden vuruldum eminsin deme beni seviyorsun dedim.
-EVETTT 💖💖
Diye bağırdı dayanamayıp sarildim ve eger biraz daha burda böyle kalırsak okula geç kalacağımizi söyledim. Tabikide hemen okula koşmaya başladık....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUCİZE...
ChickLitCam kırıkları gibidir bazen kelimeler; ağzına dolar insanın. Sussan acıtır, konuşsan kanatır...