Berk bizi eve getirdiğinde eve gitmek istemediğimi söyledim. Berk te hiç sesini cikarmadan bizi sahile götürdü. Denize tam bakan bi banka oturduk. Ve hala sessiz dik. Aklıma Berk geldi acaba Berk i seviyomuydum? Bilmiyorum zaten 2 günlük evliyim nasıl hemen seveyimki? Ben bunları düşünürken Berk;
-Peri ben seni seviyorum.
Sanki aklımı okumustu;
-Bende seni. Diyebilmistim ama gerçekten seviyormuyum kararsızım aslında ona karşı birşeyler hissediyorum. Sonuçta 2 defa onunla oldum. Berk bana çok tatlı geliyordu. Ve artık eminimki onu seviyorum diyemiyorum ışte bu böyle olmaz;-Berk beni sevdiğini kanitla.
-Nerden çıktı ki şimdi bu??
-Hiç bir yerden Berk beni sevdiğine emin olmak istiyorum.
-Bana inanmiyosun deme.-Hayır beni yanlış anlama. Oyle demek istemedim.
Salaklik yapmıştım. Keşke öyle demeseydim. Ama çok ta kötü birşey soylemedimki. Yani bence of of salak kafam. Neyse hemen Berke dönüp özür diledim bişey olmaz dedi ama belliydi kırılmıştı. Bende dayanamayıp denize bakarak "BEN BERKI COOK SEVIYORUM!!"
Diye bagirmistim. Ve hemen Berk bana sarılmıştı o bana sarilinca kalbimdeki buzullar eriyodu. Onun kollarında kendimi güvende hissediyorum. Sanırsan bende Berki seviyorum. Berk de usudugumu anlayınca bizi eve götürdü. Ve ikimizde sarılarak televizyon izliyorduk ben onun kaslı kollarında uyuya kalmıştım. Sabah da gözümü açtığımda ikimizde hala kanepede öyle yatiyoruz. Berke bakarken ne kadar tatlı uyuduğunu gördüm. Ve dayanamayip onu öptüm. Hemen gözlerini açtı ve bana sarıldı.
ONU SEVIYORUM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUCİZE...
ChickLitCam kırıkları gibidir bazen kelimeler; ağzına dolar insanın. Sussan acıtır, konuşsan kanatır...