Bence herşey boştu. Hayat sacmaydi. Ben ise olabildiğim kadar kötüydüm. 3 gündür bayiliyodum. Berk artik korkuyordu. Bende ne kadar belli etmek istemesem bile korkuyodum. Berk doktora gitmek için çok ısrar ediyordu fakat ben gitmek istemiyodum. Gece birden bu mide bulantısı ile yataktan doğruldum. Ne kadar kusmamak için cabalasam da icimde tutamadım. Ve olduğu gibi yatağa icimdekileri bosalltim. Berk benim yatağa kustugumu görünce hemen yataktan çıktı . Ve beni kucağına alıp direk banyoya götürdü elimi yüzümü yikadi. Aklimda bisi vardı ama söylemek istemiyordum o akşam kendi kendime hamile olabilecegimi düşündüm. Sonuçta korunmuyordum. Ama yok ya ben hamile değilimdir daha anne olmak için çok küçüğüm ya da değilim off napcam ben yok yok hamile değilimdir ben bunları aklımdan geçirirken berk kalktı ve neden uyumadigimi sordu. Bende sacmalayarak beni hiç bırakma olurmu dedim. Berk bana sarılıp sana söz veririm seni hic bırakmayacağım dedi. O kadar rahattaki oracıkta uyuyakalmistim.
Sabah kalktığımda berk ise gitmisti istemsizce elimi karnıma götürdüm. Aman be napiyisun peri sen hamile değilsin ki ne bu sey dedim kendi kendime evet arada sırada kendimle konuşurum😂😂 Yatağımi topladiktan sonra tam aşağı mutfağa inecekken ıyyy o da ne yine midem bulandı ve olduğum yere yine kustum. Artık kusmuk temizlemek istemiyodum neyse heryeri topladiktan sonra hemen dışarıya çıktım ve ilk gördüğüm eczaneye girdim gebelik testi aldığım gibi evin yolunu tuttum. Eve gidince hemen üstume rahat kıyafetler giyip banyoya gittim ve testi yapıp lavabodan çıktım. Cok heyecanlıydım daha berkin gelmesine 3.30 saat vardı. Testi yapalı 15 dk geçmişti ve korkak adımlarla lavaboya girdim teste doğru baktığımda 2 çizgi sok geçirdim elimle karnimi tutarken bi yanim istemiyordu. Hemen çöplerimi toplayıp attim. Berk geldiğinde doktora gitmek istedigimi soliyecektim ama hamile oldugumu doktora gidene kadar bilmiyecekti. Birden yüzümde hissettiğim yumuşak ve sıcak ellerle karşılaştığımda berkin geldiğini farkettim ve tebessüm edip berke sarildim.PERI:Hoşgeldin canım.
BERK: Hosbuldum güzelim nasıl oldun.
PERI: Berk ben kotuyum beni hastenye gotur bu sabah ta bikere kustum.
BERK: Tamam canım hadi hazırlan gidelim.
Hemen yukarı çıkıp üstüme taytla güzel bi tişört giydim. Aşağı indiğimde Berk te beni bekliyordu. Hemen arabaya binip gittik doktora gittiğimizde tamamen tüm sikayetlerimi anlattım doktor hemen hamile olabilirsiniz Peri hanım. Dediği gibi berke baktım o da bana bakıyordu ama çok sevincliydi. Ultrason yapmak gerektiğini söylendiğinde kabul ettim ve karnima jel gibi bişey sürüp baktilar doktor sonuçlar çıkınca haber veririz dediği gibi ben soze atladım.
P:Ama gormeniz gerekiyo ne olduğunu kimse sonuç beklemez ki.
D:Kusura bakmayın Peri hanım ama geçen hafta yanlış teshisler koyduğum 2 3 hanım vardı artık sonuçlara 2 doktar birlikte bakıyoruz. Yarın sonuçlar çıkar merak etmeyin.
P: Peki teşekkür ederim.
Eve gittiğimizde dayanamayıp Berke döndüm ve;
PERI:Berk ya hamile olsam istermisin??
BERK: Neden sordun ki Peri??
PERI:Anladım istemiyosun😶😶
BERK: Güzelim benim canım Perim yok oyle bisi tabiki istiyorum senden bu çocuğumun olması😍😍
PERI:Yaa seni yerim yaa😘😘
Berk oyle söyleyince sonunda rahatlamistim ve ona sımsıkı sarildim.
Sabah olmuştu ve elim ayagim resmen iç içe girmişti çok heyecanlıydım. Sonunda telefonum çalmıştı hemen açtım ve hastaneye gitmem gerektiğini söyledi tamam diyip hemen gittim. Berkte yanımdaydı ve elimi tutuyordu;
D:Peri hanım özür dilerim ama hamile değilsiniz. Ve en kötüsü siz hamile kalamassiniz.
P:Ne ne demek hamile kalamam Berk nediyo bu heriff😭😭😭😭
B: Tamam Peri sakin ol. Doktor bey neden peri hamile kalamaz.
D:Gerçekten üzgünüm ama iş arkadaşlarım yanlız baktı ben bakmadım ama peri hanım kısırmış.
Ben daha dayanamayıp ağlamaya başlamıştım sanki icimde bisiler koptu hemen odadan çıktım. Ne yapacağımı bilmiyordum ama aglamaktan bişey goremiyordum. Berk gelmeden hastaneden dışarı çıktım ama Berk te arkamdan geliyordu en sonunda kolumdan tutup beni kendine çekti. Ve aglamam daha da siddetlendi. En sonunda eve girmiştik ama ben kendimde değildim hemen yukarı odama çıkıp üstümü değiştirdim ve yatağa yatacakken yine mide bulantisiyla lavaboya gidip kustum. Yine ağlıyodum çünkü artık emindim ben anne olmak istiyodum. Berk odaya elinde yemek tepsisiyle girmişti ama ben sadece uzanmış agliyodum. Berk yanima gelip;
BERK: Peri lütfen biraz yemek ye geldiğimizden beri sadece agliyosun hadi güzelim biraz yemek ye.
PERI: Berk ben anne olamiycam hemde hiç bi zaman sende baba olamiycaksin bosalim senin baba olmani elinden alamam.
BERK: Peri saçmalama lütfen bidaha duymiyim ben seni asla birakmiycam bidaha sakin böyle bişey duymiyim.
Berke hemen sarildim ve yine agliyodum birden Berkin telefonu çaldı ve odadan çıktı kim olduğunu bilmiyordum. Geri odaya döndüğünde benim aklimda sadece intihar etmek vardı.😭 😭
PERI: Kiminle konustun Berk??
BERK: Hiicc işten hadi sen uyu dinlen.
Berk odadan çıktığında ona inanmamıştım çünkü birden bire heyecanlandı ve ben bu haldeyken onun yüzünde güller açıyordu. Bu konuları kapatıp intihar etmek istediğim aklıma geldi ve saat 12 yi geçmişti Berk içerde oturuyordu hiç bişey söylemeden dirk koşar adımlarla evden çıktım Berk duyacak olmus ki arkamdan geldi ben kendi arabama binip hemen kapıları kitledim ve arabayı çalıştırıp uçurumun kenarına gittim. Evet kararliydim atliycaktim. En uç köşeye gittiğim de denizle bakistim ve kollarımi iki yana açıp kendimi aticakken Berkin sesini duydum.
BERK: Peri dur yapma...
PERI: Berk git ben anne olamiycam 😭😭😭😭😭
BERK: Hayır peri bugün odada beni ariyan doktordu test sonuçları karışmış. Sen ikizlere hamilesin. Yapma lütfen..PERI: NEEE!!!
Elim karnıma gidince tam berke kosucakken dengemi kaybedip sıkı bu çığlıkla bağırdım çünkü aşağı düşüyodum son duyduğum ses dağları delicek şekilde bağıran berkin PERIIIII!!!! diye bagirisiydi ama çok geçti denize düşmüştüm ve yüzeye çıkamıyodum sonunda anladimki benim için bugün SONDUU...😢😢😭😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUCİZE...
Chick-LitCam kırıkları gibidir bazen kelimeler; ağzına dolar insanın. Sussan acıtır, konuşsan kanatır...