5. rész Nem engedem hogy találkozzanak vele.......

52 2 0
                                    

"Jin oda lépet és szomorúan ezt válaszolta.:
-Bántotak. Nem émlékszel ki tette?"
......

{Nóri pov.}

Robanás szerűen hasít belém a tudat. Ki, miért, és hogyan bántott. Fáj-e? Nem, a fájdalmat már megszoktam.
Inkább marr belülről a tudat  hogy egy véget nem érő villanyszékben ülök ahonan nem tudok felálni.

Mit mondjak? Nem mondom az igazságot, mert az nekik még túl sok lenne.
-Persze hogy emlékszem.-a hangom unot és a nem törődést árasztja. Nem tudom máshogy reagálni.
-Ki? Miért? Mikor? -Jöttek a kérdések egyszere mindenkitől.
Most azonnal hívjuk a rendőrdéget,- mondta V - elkapjuk a tettest!
- Minek? Te csináltad. A te hibád lenne? - kérdeztem, de tudtam hogy nem kapok választ.
- Mármint, ne hívjatok kérlek rendört. Nincs kedvünk megit az alapokat felvázolni egy újoncnak aki nem tud a.....  -Na ez szép most magyarázhatom ki hogy mit is kéne felvázolnom. Egy mentő pillantást vetetem Em.-re aki szerencsére megmenteni készül.
- Srácok ez egy bonyolult és kényes dolog szóval majd akkor mesélünk majd róla ha már azt érezzük hogy készen álltok.- Azta. Ennél jobban én se tudtam volna ki magyarázni magam.

Ez után fel áltam és elindultam Emmy felé a szokásos ápolásért amit a borzalmak után kapok.
Egy szelíd mosollyal meg simogatja  hátamat, és a fürdő felé indulunk.

Fel ültem a pultra és a a szemben lévő tükörben látom meg hogy újra jól el gyepáltam magam. Nem néztem volna meg magam kiv-..
Ááhh...
-Mi a f@sz?!  -Nézek a karomra ami a szokásosnál jobban fáj. Em. épp az átázott kötést veszi le a kezemről.
"Stigma" hát igen, V nem kimélt. Gondolkodásomnak hamar véget vetetek.

-Figyeljetek, ne haragudjatok nem kellet volna bele ütnünk az orrunkat a dolgotokba. Csak... hát,... meg ijetünk.- A leader szavait hallhatuk hölgyeim és uraim. Mondjuk semmiért nem kellet volna bocsánatott kérnie.
-Ne, fiúk ne kérjetek bocsánatott semmit se tettetek. - Egy kedves mosolyt még hozzá illesztettem ehhez  a " meggyőző"  " nem  a ti hibátok hanem az ennyém" játékhoz. Taehyungot viszont látszólag jobban érdekeli a karom. Amit hátra húztam mikor bejöttek.
-Mindjárt készen vagyunk addig helyezétek magatok kényelemben a napaliban.- Ahogy Em. ezt kimondta már mentek is kivéve Tae-t. Ő azzal a tipikus üres és le olvashatattlan arccal figyelt (#).  És egy pár másodperc után a többiek után ment.

(#)

Holo everyone! Nagyon sajnálom hogy csak így eltűntem

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Holo everyone!
Nagyon sajnálom hogy csak így eltűntem. De mostmár itt vagy és tudom arra gondoltok hogy"el tűntem és egy ilyen unalmas részel tolom ide a képem". Igen, bocsi. És mostantól lehet rövidebb részek lesznek de többször. És ennek az oka részben a suli is :(. De ezt még nem döntötem el. Írjátok le kommentbe nektek melyik verzió tetszik. Na ennyi lenne. Nem sokára hozzom a kövit,  addig is sziasztok . 😊

Nem könnyű az élet veletek! [ BTS ff.] Où les histoires vivent. Découvrez maintenant