הכל היה מתוכנן

549 44 4
                                    

לקחתי את הטלפון וניפצתי אותו על הקיר.
"אהה!" רצחתי.
"רוי" אמרתי והוא זרק אליי את הנשק.
"אני יהרוג אותו, עכשיו" אמרתי ונכנס למכונית ונוסע למרפאה.
הגעתי למרפאה שאני מסתובב מסביבו ושומע צעקות.
אני פורץ את הדלת.
"אל תעשה את זה בבקשה!" נשמע קולה של תיאה.
התקדמתי בריצה במסדרון מרגיש את חיי תלויים בזה.
אני פורץ דלת שממנה נשמע הצעקות ונכנס רואה את תיאה בלי חולצה שהוא קרוב להוריד את המכנסיים ואמה מסתכלת, לא מבינה ובוכה.
ירתי לו ברגל וכל המבטים פנו אליי
"אוו הגעת" אמר וצחק.
יריתי לו ברגל השניה לחזה
"אני ידץגיד גם את זה לך" אמרתי מתקדם אליו תופס בראשו
"כל עוד אני הושם אף אחד לא יגע במשפחה שלי" אמרתי מסובב את ראשו 360° שובר לו את המפרקת.
הסתובבתי שאמה מביטה בי.

"אבא מה עשית לו?" שאלה
"הרגתי אותה אמה, אני מצטער, אני כל כך מצטער הרגתי אותו, כי הוא רצה להרוג אותכם, הוא רצה להרוס אותך אמה ו אני לא אתו לכך אחד לעשות את זה לך" אמרתי מחבק אותה.
שהיא לא חזרה אותי
נאנחתי קם הולך משחרר את תיאה
"הגעת" אמרה אן דמעות
"הגעתי" אמרתי
"אבל למה?" שאלה
"את אולי בגדת בי ואולי אני מת לא לראות אותך עכשיו אבל אני אוהב אותך ויש לנו את אמה" אמרתי מנשק אותה והיא אותי.
"בורי נחזיר אותכם הביתה" אמרתי תופס בשניהם לוקח אותן למכונית לא לפני שהורדתי את החולצה שלי טנתנתי לתיאה.
נסענו בשקט אל הבית.
מגיע נותן להם להכנס שכולם מחבקים אותן והם הולכות להתקלח.
"אדוארד?" שאל רם
"מת" אמרתי והוא הנהן.
"טוב אז להתראות חבר" אמר שאנחנו מחבקים את אחד השני.
"להתראות חבר, היה טוב לראות אותך קצת" אמרתי
"גם אותך טוב לראות" אמר מסתובב למכונית שהוא הולך ואני בדרך להסתובב עד שלפתע קולו עצר אותי.
"מה זה זה?" שאל.
הסתובבתי שהוא התקדם לרכב שלי שבבגאז יש שלט.
"תפעיל אותי?" שאלתי שראיתי מצלמה מודבקת.
לקחתי את המצלמה ואמרתי שלום לכם שנסע.
נכנסתי הביתה יושב על הספא שם את המצלמה שמגירה ששמעתי את קולה של תיאה יורד למטה
היא ישבה לידי מניחה את ראשה על חזי ומתחילה לדבר.
"הנשיקה עם מייקל היה טעות בריאן, רציתי להודות שאחרי מה שעשיתי באת והצלת אותי ואת אמה" אמרה
"את לא צריכה להודות תיאה, את ואמה הלב שלי אז אם אני זוכר אני צריך לב כדי לחיות" אמרתי והוא צחקה.
"את חושבת שהיא כועסת אליי?" שאלתי והיא התיישרה לישיבה , מביטה בי.
"לא, כן אירח לה זמן בריאן, זה לא דבר פשוט, היא ילדה, אבל זה יעבור והכל יהיה בסדר" אמרה וחייכתי.
"עליתי לישון אני עייפה" אמרה והנהנתי מנשק את שפתיה והיא קמה יכולה לחדר.
שמעתי את הדלת נסגרת והסתכלתי על המגירה פותח אותה ומוציא את המצלמה.
נשפתי אוויר ולחצתי פליי.
"אז אם אתה רואה את זה בריאן יקר, זה אומר שאני מת והצלת את החיים של אמה ותיאה והרגת אותי אתמול עינייה של הילדה התמימה אמה, אז אני יגיד לך , הכל היה מתוכנן בריאן שבסוף אמות ותיאה תואהב אותך אבל אמה, אמה תשנא אותך, ולבסוף תיאה. תצתרך להיות אם ביתה, היא תשנא אותך כזר שרצח את אביו ואם אתה חושב שאני טועה אז אני לא, כי אני יודע מה זה. אני עברתי את זה, אז המשך חיים טובים ללא הבת שלך, בריאן" אמר ושברתי את המצלמה.
לא!
אני לא אבדתי אותה!

אהבתם?
רוצים המשך?

⭐תעשו הצבעה⭐

משפחה בוגדתWhere stories live. Discover now