O firai tu sa fi de alarma idioata,de abia astept sa se termine scoala si sa te calc in picioare!
Asa incepe o zi din viata mea.Buna,eu sunt Ally,am 16 ani si da,sunt una din acele persoane care sunt rupte de realitate si mai mereu triste,acele persoane care se imbraca in negru si acele persoane depresive.Intr.un cuvant EMO.
Ok,recunosc ca nu.s in totalitate emo pentru ca daca as fi fost nu as mai fi vorbit acum si probabil eram in baie taindu.ma cu lama,ceea ce nu am facut,nu fac si nici nu voi face vreodata!
Știți ce ma mira pe mine? Faptul ca nu ma critica oamenii cum ar trebui în mod normal sa fie criticata populația emo, eu am mai avut prieteni emo care erau criticați tot timpul. Acasă, la școală, pe strada, pe rețele de socializare (care aveau, adică ăstia care sunt ca mine, ne transformați în totalitate), dar pe mine singura persoana care ma critica sunt eu, toată lumea ma consideră o adolescenta normala care își iubește viața, dar nu e asa, ba din contra e exact contrariu din ce am zis. Știți voi, oamenii nu se nasc emo, devin din timp, motivele mele, de exemplu a fost moartea părinților mei la vârsta de 14 ani, neatenție fata de familie, rude, lipsa de libertate.
Am mai rămas doar cu fratele meu care ma susține în tot ce fac, ma protejează și îmi oferă iubirea pe care familia și rudele nu mi.au putut.o oferi,și nu, el nu e emo.
Ma ridic din pat nu înainte sa înjur în minte ceasul,intru în baie și îmi fac rutina de dimineață.
Ma îmbrac cu niște blugi negri rupți la genunchi, un tricou negru pe care scrie "rock is life & life is rock", mai larg și scurt cat sa mi se vadă buricul.,peste tricou o cămașă roșie și niște adidași roșii în picioare.
Poate și din cauza îmbrăcămintei oamenii nu ma prea critica, dar pun pariu ca dacă ar vorbi cu mine, și-ar schimba părerea.C(Cameron, my bro) : Ally, haide o sa întârzi la școală!
E(eu) :Aha...Îmi iau geanta cu cărți și cobor scările, în sufragerie ma așteaptă mult prea iubitul meu frate, jucându-se cu cheile de la mașină pe deget.
C:Neața somnoroasa, mai repede dacă se poate.
E:Bine, bine.Urc în mașină, îmi pun centura și pornim spre liceu.
C:Deci, având în vedere ca au mai rămas doar 3 săptămâni de școală, ce ai vrea sa facem la vara?
E:Sincer, eu as vrea sa stau în camera și sa ma uit la televizor ascultând Death Metal toată vara, tu?
C:Interesant, măcar acum nu mai vrei sa te încui în camera și sa te holbezi la tavan gândindu-te cat de cruda e viata, ai progresat de anul trecut.
E:Ha, ha ce gluma buna, încă nu mi.ai răspuns la întrebare.
C:Pai eu ma gândeam sa mergem la mare.
E:Nici gând, n.am de gând sa stau în lenjerie intima în fata a sute de oameni, și pielea mea alba ca laptele sa se transforme în ciocolata neagra, dar nu înainte de a deveni o roșie.
C:1nu stai în lenjerie intima, ala se numește costum de baie și 2 dacă ai crema de protecție în potriva soarelui nu te mai transformi într-o roșie, doar într-o ciocolata maro. Și în plus ti-ar prinde bine sa te bronzezi, ești alba ca un vampir.
E:Visul meu de când aveam 15 ani, sa fiu vampir. Încă mai sper sa vina Dracula sa ma transforme dar din păcate nu se întâmplă. Măcar ma bucur ca am pielea alba, pot zice ca sunt 35% vampir.
C:Da, sigur... Am ajuns la închisoare, îmi dai mesaj când termini.
E:Bine, bye bro!
C:Bye sis!Mda...Liceul cel mai frumos loc din lume, poate în alt univers. Noi îi spunem "inchisoare", de ce? Pai sunt multe motive.
1Profesori posedați
2Lipsa de libertate
3Barbie
De ce Barbie este un lucru negativ, pentru ca "barbie" a noastră e diva liceului, sau ma bine zis "tarfa liceului", nu prea ma sperie, adică chiar dacă când îi vezi hainele alea de parca a vomitat un unicorn roz pe ele, și îți vine sa vomiți și tu, ea a devenit populara din cauza lui Brian, un fel de bad-boy.ul liceului, cel mai popular băiat din liceu, care are toate fetele la picioare și la propriu și la figurat.Nu am vorbit cu el și nici nu am avut motive se fac asta deci nu știu dacă e un fitos, arogant și nesimțit sau e un drăguț, frumos, romantic, de treaba. Acum barbie este "iubita" lui Brian, mda...asta nu o sa dureze mai mult de câteva săptămâni, nu cred ca l.a schimbat o tarfa blonda rozalie.
Știu ce va gândiți Îl placi pe Brian, oh my God!!
Mda... Emo nu prea au sentimente fata de persoane,excepția mea fiind fratele meu. Nu mi-a plăcut de nimeni de la 13 ani de când a început toată starea de depresie. Dar hai sa nu mai vorbim despre asta, am ajuns la liceu.
Nu, nu am dulapul negru și nu, nu sunt criticata de tot liceul,bine poate 10% acestea fiind barbie, și grupul ei de barbie junioare, dar ele se iau de toată lumea deci nu se pune.
Merg spre dulapul meu luându-mi cartea și caietul de Bio.
Urăsc biologia, și tot ce tine de plante, animale și oameni.
Voind sa plec de lângă dulap pentru a merge în clasa, micuța tarfulita vine spre mine.
CITEȘTI
Emo girl VS Bad boy
Fanfiction-Ally, o fata normala de 16 ani, pana când părinții nu i-au mai dat importanță făcând-o pe Ally sa se transforme într-o persoana extrem de diferita de ceilalți. -După pierderea părinților, ea a suferit mult mai mult. -Fratele ei încearcă sa o aduc...