Am urcat in masina si am pornit spre casa.
A: Deci, ce s-a întâmplat?
E:Nimic...
A:Oh haide.
E:Dar nu s-a întâmplat nimic.
A:Ally, știu ca nu te cunosc doar de o zi, dar știu deja când minți, asa ca zi odată.
E:Bine, sunt normala, mulțumit?
A:Stai, ce? Zice în timp ce oprește masina.
E:Ce ai auzit, acum pornește și hai acasă, sunt obosită!
A:Cand ajungem acasă o să-mi spui tot ca vrei ca nu vrei.
E:De ce as face-o?
A:Pentru ca eu și fratele tău îți vrem binele și dacă acum ești normala înseamnă că există un motiv pentru asta.
E:Aha...Cred ca glumesc, n-o sa scot un cuvânt nici bătută. Nu vreau sa fiu normala, sper să-mi revin cat de curând în starea mea depresiva.
Și uite ca am ajuns și acasă, fug repede în camera pentru a scăpa de întrebările inutile.
Intru în camera și caut cheia, fuck! Nu-i niciunde, parca a intrat în pământ
Cameron! El a luat-o după ce m-am încuiat doua zile!A:Ally! Coboară naibii jos sa vorbim!
E:N-am chef.Ce dracu' fac acum? Ah da, nu răspund la nici o întrebare, simplu.
A:Ok, dacă nu ai chef sa vi jos, vin eu sus.
Degeaba vi draga Aiden, degeaba.
M-am pus pe pat, cu coatele pe genunchi așteptându-l cu nerăbdare,glumesc.A:Ok,poti sa începi.
Când or zbura porcii,visează, Aiden.
A:Deci nu vrei sa vorbești.
Bingo.
A:Atunci nu te deranjează dacă umblu prin sertarul cu albumele tale neprețuite de rock.
Oh nu, dacă dispare vreun album, ma sinucid.
E:Sa nu îndrăznești!
A:Atunci vorbește!Off, n-am de ales, mai bine bat din gura pana înțelege și ăsta ceva decât sa îmi lipsească un album.
După ce i-am povestit a rămas șocat.
E:Acum, ma lași în pace?
A:Nu, normal ca nu, de ce vrei sa revii la acea stare?
E:Pentru ca nu-mi place, am jurat ca n-o sa devin normala niciodată, nu pot!
A:Ally, știu ca ești conștientă ca e mai bine sa fi normala dar nu înțeleg de ce nu vrei. Dacă eram în locul tău, acum eram fericit ca mi-am revenit.
E:Nu înțelegi, eu puteam deveni normala când aveam eu chef și când vroiam, dar n-am făcut-o, sunt prea terminata psihic sa o fac. După cum vorbesc și cum par nu se vede, dar crede-mă ca în interiorul meu se afla doar durere, întuneric, tristețe, frica și chiar și indiferență, nici decum bucurie, Aiden.
A:Îmi pare rău, dar eu o sa fac orice pentru a te convinge ca lumea în care trăim nu e asa cruda precum crezi și pentru a reveni la realitate.El chiar nu înțelege ca nu vreau și nu pot sa fac asta? Ma rog, o las asa fiindcă n-o sa poată sa facă nimic din ce a zis.
E:Aha.. Dacă zici.
C:Am ajuns!
În sfârșit, nu mai puteam sa stau cu Aiden nici o secunda.
E:Mersi, doamne!
C:Ce s-a întâmplat?
A:Neah,nimic doar ca Ally isi revine și nu vrea asta.
C:Asta stiam deja,altceva?
E:Mersi c-ai venit,nu mai puteam sta cu asta.
A:Ce,de ce?
E:1Prea multe intrebari si 2 albumele mele rock nu sunt in siguranta cand esti prin preajma.
A:Sa știi ca nu am nimic cu rock-ul tău.
E:Nu, doar să-l arunci pe fereastră.
C:Ok, gata... Frate, ramai la cina?
CITEȘTI
Emo girl VS Bad boy
Fanfiction-Ally, o fata normala de 16 ani, pana când părinții nu i-au mai dat importanță făcând-o pe Ally sa se transforme într-o persoana extrem de diferita de ceilalți. -După pierderea părinților, ea a suferit mult mai mult. -Fratele ei încearcă sa o aduc...