Ce naiba se aude de jos? Zici ca a venit apocalipsa.
Jur ca dacă nu exista un motiv bun pentru care sa ma fi trezit, îi sparg o vaza în cap.Cobor scările, încă îmbrăcată în pijama.
Când ajung jos, vad un nebun care urla și striga. Știu ca e aproape tot una dar na.
Cameron vorbește *urla*la telefon, ce dracu' se întâmplă?Eu:Cam, ce naiba ai?
Îl aud cum tipa "Știi ceva? Las-o baltă, oricum nu o sa ma asculți" Și închide telefonul.OK, acum sunt curioasa.
Eu:Ba, ce ai? Cu cine vorbeai?
C:Ghici ce? Minunata noastră mătușa s-a hotărât sa se mute la noi pentru a se "asigura ca suntem bine"
Eu:Ce? Asta n-o sa se întâmple, nu?
C:Sper și eu. Nu-ți face griji, surioara.
Eu:Cum naiba sa nu-mi fac griji sau sa nu ma enervez când persoana care îmi ura părinții și pe noi, vine sa ne ingrijeasca sau ceva mai credibil, sa ne facă viata un calvar.
C:Stai calma Ally, n-o sa se întâmple nimic.
Eu:Sper și eu. Nu vreau sa mai vad scorpia aia vreodată, chiar dacă suntem rude.Spun și urc în camera. Am nevoie de aer. I sun pe "noi prieteni".
Adică pe Aiden, căci numărul celorlalți nu îl am:).C. T
A:Hei, Ally.
Eu:Hei, ieșim azi undeva? Cu toții.
A:Normal, ne întâlnim în parc în 15 minute?
Eu:Ok, pa Aiden.
A:Pa.
C. T încheiată.Am hotărât ca o sa încep sa ma îmbrac în mai puțin negru, mai largi, scurte... Într-un cuvânt, normal.
O să-i sochez și o sa ma îmbrac în ceva de genu:Mda... Numai ca îmi pica fata când ma uit în oglinda. Asta nu sunt eu. De când ma știu nu m-am îmbrăcat asa. În fine,cobor jos și pot sa vad mirarea de pe fata fratelui meu.
Eu:Am ceva pe fata?
C:Amm... Nu, stai ce? Ah da, unde mergi?Pufnesc în ras când îl aud.
C:Ce?
Eu:Nimic, merg în parc cu niște prieteni, pa Came.
C:Pa.Am ieșit repede din casa și ce sa vezi?
Tot grupul la mine la poarta cu tot cu fețele lor mirate și de tot rasul.Eu:Parca ne vedeam în parc.
A:Pai, am zis sa trecem pe la tine, fiind ultima gata.
Cr:Frate, asta e sora lui Ally?
Eu:Da, operația de schimbare a sexului a fost ușoară, dar totuși spuneți-mi Cameron. Ești dus?
Cr:Ba, eu tot nu cred ca tu ești.
L:Nu-l baga în seama Ally, arăți super.
Eu:Merci.
A:Mergem?
Eu:Da.***
Ne-am plimbat prin parc vreo 2 ore, după care am mers la Starbucks.
Intram și peste cine credeți ca dau? Aha... Barbie.
A:Ești bine?
Cred ca a văzut-o și el.
Eu:Da, e în regula.Ne-am așezat și am comandat după câteva minute.
Mai trageam cu coada ochiului la barbie sa vad dacă are de gând sa se prezinte pe aici.R:Hello , Ally mai ești cu noi?
Eu:Da, scuze.
R:Ce s-a întâmplat?Atunci Aiden i face semn către masa ei.
R:Oh, ți-o rezolv eu dacă vrei.
Eu:Nu, gata e în regula. N-am ce sa vorbesc cu ea, bine?
R:Ok.După ce a venit comanda, am observat ca Mia s-a ridicat și a plecat, nu înainte sa arunce cu un bilețel în Aiden. Ba, ce e ne în regula cu ea, pe bune?
Eu:Știi ca Aiden nu e o curva masculina ca toți cu care te-ai culcat, nu? Zic, ne mai putând sa ma abțin. Ceilalți chicotind.
M:Tu cine mai ești?
Serios? Deci ea nu a venit pana acum pentru ca nu ma mai poate cunoaște fiindca m-am dat cu puțin fond de ten și mi-am schimbat hainele?
Eu:Ally, îmi pare bine.
M:Ah, cea fără părinți.
A:Gata, pana aici! Ally e o persoana minunata și nu o sa te las sa o strici din nou. Dacă nu pleci în momentul asta de aici, te calc personal în picioare ne pasandu-mi dacă ești fata,ai înțeles?Ea nu mai zice nimic și pleacă cu nasul pe sus din Starbucks.
Wow, persoana minunata?...
Hei, v-am promis ca o sa pun azi un capitol nou.
Da-ti un vot sa știu și eu daca mai are rost sa continui și păreri, dacă vreți.
V-am lăsat, Bye! "P. S scuze pt. greșeli, dacă sunt:)"
CITEȘTI
Emo girl VS Bad boy
Fanfiction-Ally, o fata normala de 16 ani, pana când părinții nu i-au mai dat importanță făcând-o pe Ally sa se transforme într-o persoana extrem de diferita de ceilalți. -După pierderea părinților, ea a suferit mult mai mult. -Fratele ei încearcă sa o aduc...