7

99 9 0
                                    

Toti se uita uimiti la Aiden. Chiar si eu.
Nimeni nu a mai spus asa ceva despre mine vreodata. Poate ca el chiar tine la mine.

Cr:Wow... Frate!
A:Ce vrei?
Cr:Tie chiar iti place de Ally, nu gluma.
R:Taci naibii din gura, Chris!
E:Hmm...eu trebuie sa plec. Probabil matusa mea este deja in fata portii.
A:Te conduc.
E:Ãã, chiar nu e nevoie. Ma descurc singura, bye prieteni!
Cr, A, R, L:Bye!

Stiu la ce va ganditi, dar nu. Nu am plecat din cauza situatiei, ci din cauza ceasului. Avionul aterizeaza peste o jumatate de ora, iar eu vreau sa fiu acasa cand o sa intre scorpia pe usa, ca s-o pot scoate afara, logic.

Ajung acasa, urc scarile si intru in camera mea pentru a ma schimba de hainele astea care nu prea ma fac sa ma simt comoda.

Asa e mai bine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Asa e mai bine.
Cobor la parter unde il vad pe Cam tipand din nou la telefon.
C:Adica dupa ce ne-ai facut viata un calvar timp de 2 luni de zile dupa martea alor mei, mai vrei sa-ti semnez si nenorocitele alea de acte pentru adoptie. Niciodata, dar niciodata, sa mai crezi ca o sa-mi las sora cu o persoana ca tine!

Poftim? Miranada (matusa) vrea sa ma adopte? De ce ar face asta?

E:Ce s-a intamplat? Despre ce acte de adoptie vorbeai?
C:O sa fie totul bine. Iti promit.
E:Cam... Ce vrea sa faca Miranda?
C:Nu trebuie sa te ingrijorezi...
E:Cum dracu' sa nu ma ingrijorez cand nenorocita de Miranda vrea sa ma adopte?
C:Linisteste-te. N-o sa las sa se intample asta.
E:Si mai exact, de ce vrea sa ma adopte? Parca eram o curva in fata ei. Sau un nimic, cum imi spunea ea.
C:A aflat de contul bancar pe care tata ni l-a lasat, iar acum, din cauza ca testamentul nu exista, ea vrea sa adopte pe unul din noi pentru a intra in posesia contului bancar.
E:Cam.. Mi-e frica. Sunt sanse enorme ca ea sa castige. Nu vreau sa ma intorc in casa aceeia.
C:Ally, niciodata nu o sa las sa ti se intample ceva. Nu o sa permit sa patesti ceva. Zice si ma saruta responsabil pe frunte.
E:Bine.
C:Bine... Acum, eu trebuie sa merg sa gasesc o solutie pentru aceasta problema. Intre timp tu poti sa-l suni pe Aiden ca sa-ti tina companie.
E:Ok.

Normal ca nu o sa-l sun pe Aiden. Nu vreau sa-l fac sa se simta prost pentru ce a zis astazi.

Iau telefonul si le sun pe Roxy si Liv.

Convorbire in grup:

R:Hei, ce faceti?
L:Tocmai am iesit din dus.
E:Tocmai am aflat ca exista 80% sanse ca sa fiu adoptata.
R,L: Ce?
E:Mda...
L: Dar ce s-a intamplat, si mai ales, cum adica vei fi adoptata?
E:Matusa vrea bani. De asta o sa fiu adoptata.
R:Esti sigura?
E:Nu chiar, dar nu am eu norocul ca sa scap.
L:Lui Aiden nu o sa-i placa.
E:Ce legatura are Aiden cu toate astea?
L:O sa afli la un moment dat. Eu trebuie sa inchid, ne mai auzim, pa!
E, R: Pa!
E: Ok, tu ce ai mai facut?
R:M-am certat cu sora mea, ea a fugit de acasa, s-a intors dupa 3 zile insarcinata.
E:Wow, asta e un record.
R:Mie-mi spui?
E:Si nu te bucuri? O sa fi matusa.
R:Mda...sigur.
E:Ma rog, la ce se referea Liv cand a spus ca o sa aflu la un moment dat?
R:Hmm... Ma striga mama. Trebuie sa plec, paa!

Convorbire de grup incheiata

Ok...asta a fost ciudat.

...

Emo girl VS Bad boyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum