3

207 11 0
                                    

Am decis sa ma îmbrac în ciorapi mov închis și transparenți, peste niște blugi negrii scurți, poate cam prea scurti pe mine, dar chiar nu mai aveam timp și am luat ce mi-a picat, mi-am luat un tricou negru inscripționat "deamons", care l-am băgat în acei blugi și niște bocanci negri care se potriveau cat de cat.

Când am ajuns în parc, am încercat sa caut cu privirea pe Chrissy, dar fără noroc, jur ca dacă m-a făcut sa vin aici degeaba o sa...

C:Hei, aici erai, ma bucur c-ai venit!

Off cum strica ea momentele.

E:Hei!

C:Ce faci?

E:Nimic.

C:Foarte bine, vreau să-ți prezint pe cineva, dar cred ca deja îl știi pe Aiden.

Poftim!?  Ce legătură are întâlnirea cu Aiden? Ea știa ca noi ne cunoaștem, i-am zis ca e prieten cu fratele meu.

A:Ally? Ce cauți tu aici? Chrissy mi-a zis ca trebuie sa cunosc șefa clasei pentru a-mi spune câteva dintre reguli.

C:Calmează-te, într-adevăr, ea nu e șefa clasei nici a ei nici a ta deoarece e cu un an mai mica, la fel și eu, știam ca dacă o să-i zic lui Ally ca și tu ești aici ea nu va mai veni, asa ca surpriza!

E:Mda... Pot sa plec?

C:Ce? Tu glumești, nu? Cum sa pleci când de abia acum ai venit, știi am zis ca eu vreau sa îți fac cunoștință cu cineva dar cred ca vreau ca tu să-mi faci cunoștință cu cineva, ne-am întâlnit random pe holul scolii și eu l-am invitat în parc pentru a cunoaște "șefa clasei", nu am apucat să-l cunosc, încă.

Ce? Nu pot sa cred ca se folosește de mine ca sa poată ajunge la Aiden, credeam ca îmi este prietena.

E:Eu am plecat!

M-am saturat, am vrut sa plec, nu mai vroiam să-i vad față, nu e prima data când se folosește de mine, acum a trecut limita. Când sa ies din parc, îmi aud numele și ma întorc.

E:Ce vrei, Aiden?

Da, e Aiden, Chrissy nici nu s-a obosit sa vina după mine.

A:De ce pleci? Chiar asa de rău sunt ca sa nu vrei sa ieșim toți 3 la un suc?

E:Nu e vorba de tine. Chrissy m-a mințit, și asta doare chiar dacă am inima de piatră,cum zic alții.

Nu cred! De ce simt? De ce am sentimente? Încetează! Nu-mi face asta inima, nu vreau sa devin normala, nu vreau sa am sentimente!

A:Dar de ce ar face asta? Cred ca e o greșeală, Ally cred ca ai înțeles greșit totul!

Nu, Aiden,tu ai înțeles greșit, defapt nu ai înțeles nimic, Chrissy e prietena mea de la gradinita, nu avem prea multe lucruri în comun, ea a ales distracția, hainele și faima, eu am devenit depresiva, ea a ales și frumusețea, iar eu am pielea ca laptele și parul negru care îl las pe spate, fără machiaj fără accesorii. Cum am spus și o repet, nu e prima data! Am trecut cu vederea peste celelalte dăți care, credeți-mă ca au fost multe. Atunci nu aveam sentimente și treceam repede peste dar acum, la naiba!! Acum conștientizez ca ea nu e prietena mea cea mai buna, e exact ca Barbie!

E:Nu, nu cred!

Cu astea spuse, am plecat din parc lăsându-i pe cei doi singuri, nu ma interesează dacă maine o să-i vad de mana la școală, doar sa nu ma bage în seama.

Am intrat în casa și m-am pus pe canapeaua din sufragerie.

C:Hei, surioara!
E:Hei...
C:S-a întâmplat ceva?
E:Da, nimic important.
C:Nu ține în tine, spune!
E:Bine, Chrissy, asta s-a întâmplat!
C:Nu înțeleg.
E:Cameron, ea nu e cea mai buna prietena a mea, s-a folosit de mine doar ca da ajungă la băieți, atunci nu aveam sentimente dar acum conștientizez ca am făcut o mare greșeală ca m-am împrietenit cu ea, chiar astăzi m-a mințit ca ieșim la un suc doar noi doua și când am ajuns în parc îl vad pe Aiden. Chrissy mi-a spus să-i fac cunoștință cu el fiindcă ea nu a apucat. Ea e doar o Barbie! Nu vreau sa mai am de a face cu ea!

A:Stai, tu ai zis ca ai sentimente și chiar te doare ca ea a făcut asta?

E:Din tot romanul pe care ți l-am spus tu doar asta ai înțeles?

C:Da!   Ally, ți-ai revenit!

E:Da, ai dreptate, dar mi-aș fi dorit ca sa nu!

N-am mai stat și am plecat în camera. Nu vreau sa îmi revin, nu în momentul asta, de ce trebuia exact acum când "prietena mea"  m-a trădat din nou? Nu vreau asta!
Și asa am adormit, tot cu gândul la mica mea transformare.

Dimineața următoare,cu greu am putut deschide ochii. Hai, Ally azi e vineri deci e ultima zi pe săptămână  asta, ai timp 2 zile sa te odihnești.
M-am ridicat din pat și am fugit în baie, după ce mi-am reîmprospătat respirația și am îndepărtat microbii din gura cu pasta de dinți, am dat un jet de apa pe față ca sa ma trezesc mai bine.
Am ieșit din baie și m-am îmbrăcat cu blugi negrii rupți aproape peste tot în parte din fata, un tricou negru simplu și o jacheta subțire, roșie, peste.
Un mașină cu fratele meu su s-au întâmplat multe, el punea întrebări eu le evitam, ca în totdeauna.
Odată ajunsa în fata liceului, intru pe poarta și îl cad pe Aiden povestind cu Barbie 2,deci se pare ca nu a renunțat, ma bucur! Ma bucur atât de tare încât le-aș da foc la amândoi!
Trec pe lângă ei ignorand-ui, și intru în liceu. Ma apropii de dulapul meu, îl deschid și din acesta cade un bilet.

Bilet

Hei, Ally, probabil te-ai supărat pe mine și pe vorbele pe care ți le-am spus în parc, îmi pare rău dar chiar nu ma pot abține, Aiden este un băiat atrăgător, frumos și  de treaba și nu am vrut sa te supăr spunându-ti ca vreau sa îmi faci cunoștință cu el. Oricum, l-am cunoscut, e mișto!
                        Chrissy!
Mesaj încheiat

Nu pot sa cred ca are tupeul sa îmi lase un bilet de "scuze"  în care pomenește ca Aiden e un tip "frumos atrăgător de treaba misto"  îmi vine sa ma duc si sa o bat Mar pe fata asta, nu pot sa cred ca m-am prefăcut pana acum ca mi-e prietenă. Știți ceva? O sa merg chiar acum la ea, mai sunt 5 minute pana încep orele deci mai am puțin timp.
Ies în curte și îl vad doar pe Aiden, care e singur, oare unde a dispărut prințesa? Merg la el, poate știe el unde e.

E:Hei.
A:Hei,Ally, ce faci, te simți mai bine?
E:Mda... Ai văzut-o pe Chrissy?
A:Da, a vorbit cu mine, e cam perversa, știu ca aseară am zis ca tu crezi greșit dar încep și eu să-mi dau seama.

Of, e o tarfa! Asta e.

E:O să-ți zică Cameron de ce, nu am timp acum chiar trebuie sa o găsesc pe Chrissy!

A:Eu nu o vad, dar stai, nu sunteți într-o clasa?

Ce proasta sunt!

E:Am plecat, mersi ne vedem!
A:Bye!  Spune chicotind.

Am intrat în clasa, unde o vad lângă banca mea, ca în totdeauna de pe clasa Întâi, merg la ea sa vad cate explicații poate sa dea.

C:Hei, Ally, mi-am făcut griji ca ai plecat din parc, ești bine?

Ți-ai făcut griji? Dacă puteai, te duceai doar tu cu Aiden acolo și mie nici nu îmi spuneai! Îl minteai pe Aiden ca a venit Lady Gaga și tot veneai cu el în parc!

E:Sunt bine.

Ba nu, nu sunt bine! Mi-e scârbă sa ma uit la tine, ai fi în stare sa stai în pârnaie 10 ani, doar pentru o noapte cu un băiat! Ce-i mai rău e ca acum conștientizez și eu.

N-am mai zis nimic tot restul zilei, nici măcar la cantina, nu vreau să-i mai aud vocea.

Am ieșit din liceu îndreptându-se spre ieșire, cu cat ma apropii cu atât vad mai bine un băiat care seamănă cu Aiden, care sta sprijinit pe gardul de lângă poarta. Poate o așteaptă pe Barbie sa o ducă la film.

A:În sfârșit, te aștept de 15 minute!
E:Ți-am zis eu sa ma aștepți?
A:Cineva a avut o zi proasta, nu-i nimic, îmi povestesti mai târziu, acum hai în mașină, te duc eu acasă.
E:De ce tu?
A:Cameron are treaba, asa ca te duc eu acasă.

Încep sa cred ca,Cameron vrea sa scape de mine.

E:Of, bine.

Emo girl VS Bad boyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum