2

221 10 0
                                    

După întâmplarea de ieri m.am închis în camera și nu am mai ieșit 2 zile, asa este, doua zile fără școală și fără a socializa cu cineva.

C:Ally! Te rog ieși din camera, nu vreau sa ți se întâmple ceva.
E:Pleaca!
C:Ally, dacă nu ieși din camera aia neagra acum, jur ca sparg ușa!
E:Aha..

Cameron începe sa dea cu picioarele în ușă, pana aceasta cedează și cade. Nu sunt impresionata, nu e prima data când face asta pentru a ma scoate din camera.

C:Ally, chiar îmi pare rău pentru data trecută, chiar nu vreau sa îți treacă ceva prostesc prin minte si sa te rănesti.
A:Mda...
C:Haide, ridică-te și vino la școală, promit ca n-o sa se mai întâmple.
A:Bine.

M-am ridicat din pat și am intrat în baie, îmi fac rutina și ma îmbrac. Aleg niște blugi negri cu multe tăieturi, o bluza neagra cu mâneci lungi și niște adidași negrii cu ceva alb pe ei. Mi-am luat geanta și am urcat în mașină.

C:Chiar îmi pare...
E:Taci!
C:Bine dar o să-ți iau cheia de la camera.
E:Aha...

Ajungem la liceu, n-am chef de viață, n-am chef de vorbit pur și simplu sunt un zombi. Îmi iau cartea din dulap și ce credeți? Da, Barbie.

B:Uite cine s-a hotărât sa vina la școală.
E:Aha...
B:Ce s-a întâmplat? Te-a trezit Cameron prea devreme?
E:N-am chef, Barbie poate alta data.
B:Ești lașă și nu vrei să-mi ții piept?
E:Sigur, dacă asta crezi...
X:Las-o în pace, Mia!

Asta cine mai e?

B:îi iei apărarea, iubitule?
X:Nu-s iubitul tău și da,îi iau apărarea, nu ca ea nu s-ar putea apara dar i-am promis lui Cameron ca o sa am grija de ea.

Perfect, tot ce îmi mai lipsea, Aiden pe post de dadaca Cameron mi-e dator cu o explicație.

B:Ma rog... Și a plecat înțepata.
A:Ești bine?
E:Da...Si nu trebuie să-mi fi dadaca.
A:Asta nu promit, de ce nu i-ai făcut față, cum îi faci întotdeauna?
E:Scuze, dar chiar nu vreau sa vorbesc despre asta, ne mai vedem, bye!
A:Bye!

Am plecat la ore fără sa mai zic nimic, aștept să-mi vină cheful de vorbit.... Și de trăit.

După două ore

Am terminat prima parte din zi, plec la cantină unde ma așez lângă Chrissy și Audrey.

E:Hei.
C:Hei, am o întrebare.
E:Ha?
C:Ce cautai tu cu Aiden lângă dulapul tău?
E:Pai e prieten cu Cameron și "l-a angajat ca dadaca pentru mine" după ce m-am încuiat în camera doua zile.
C:De ce ai face asta?
E:Doar taci!
C:Bine.

După 3 ore
Plec grăbită spre mașină, dar o mana ma oprește.

A:Hei.
E:Ce vrei?
A:Cam vorbareata pentru un emo, nu crezi?
E:50% normala, acum zi ce vrei!
A:Fratele tău are niște treaba prin oraș și m-a rugat sa te duc eu acasă.
E:Bine,mai repede!
A:Bine înțepato!

Am urcat în mașină și am pornit spre casa, niciunul nu a scos un cuvânt. Oricum nu răspundeam la nici o întrebare. Cobor din mașină si Aiden pe urmele mele.

E:Acum poți pleca n-o sa ma sinucid sa știi.
A:Stau cu tine pana când vine Cameron, el mi-a cerut, acum intra și du. te schimba-te.
E:Va urăsc pe amândoi!
A:Pacat,noi te iubim, du-te mai repede!
E:Aha...

Am intrat în camera, m-am schimbat în niște blugi negrii, tricou negru cu un cap de pisica pe piept și parul l-am lăsat pe spate. Îmi iau căștile și dau drumul la muzica rock care îmi curge prin vene de la 10 ani, iau telefonul, intru pe "Tap"  și citesc un chat cu o poveste de groaza.

După 15 minute în care tot citeam chat-uri, aud un ciocănit în ușă camerei mele.

E:Intră, Aiden!
A:De unde știai ca sunt eu?
E:Cine altcineva?
A:Corect,ce faci aici? Stai de un sfert de ora.
E:Ascult rock și citesc.
A:Ce citești?
E:Chat-uri de groaza de pe "tap".
A:Și mie îmi plac povestile de acolo, par interesante.
E:În sfârșit cineva cu care am măcar un lucru în comun.
A:Și, de ce ești emo?
E:Eu nu...
A:E în regula dacă nu vrei, te înțe...
E:Totul a început de la vârsta de 12 ani, familia mea nu ma baga în seamă, orice făceam chiar dacă am luat locul întâi la toate olimpiadele din școală, am învățat doar de zece, am fost cuminte, dar nimic se purtau urat cu mine. Pana într-o zi când am cedat psihic și am început sa ma închid în camera și sa nu mai ies cu zilele, de multe ori m.am gândit chiar și la sinucidere m-am gândit ca eu nu mai am nici un rost în viata asta. Cameron mi-a fost ca o familie pentru mine, din cauza lui acum sunt aici și vorbesc cu tine, el mi-a oferit iubirea de care părinții mei n-au fost în stare sa mi-o ofere. După un an părinții mei au decedat,motivul chiar nu.l știu, am intrat în depresie 6 luni, am început sa port haine negre, sa nu mai vorbesc, sa ma rup de realitate. Fratele meu m-a ajutat foarte mult și m-a făcut sa cred ca nu se merită să fiu asa, cu timpul am mai progresat cu comportamentul , hainele, look-ul, dar nu o sa mai progresez și nici nu vreau, mi s-au întâmplat prea multe și psihicul meu a cedat de mult, doar timpul îl mai poate repara.

Oh doamne, nu-mi vine sa cred ca i-am spus trecutul meu, nici lui Chrissy și Audrey nu le-am spus chiar tot, ce se intampla?

A:Îmi pare rău pentru tine!
E:N-are de ce să-ți pară.
A:Bine, am auzit ușa probabil a venit fratele tău, dacă ai nevoie de ceva ma suni, ok?
E:Bine.

Dupa ce Aiden a parasit camera,telefonul bipaie,deci am primit un mesaj.

Mesaj

Chrissy:Hei,ce faci?

                                                   Eu:Nimic.

Chrissy:Perfect!In

20 minute sa fi in parc,da?

                                                  Eu:Si de ce as vrea?

Chrissy:Pai daca nu vrei,

vin si te iau pe sus,fie ca 

esti emo,fie ca nu!

                                                   Eu:Aha..bine.

Am lăsat telefonul pe noptiera și m-am trântit în pat, ce naiba se întâmplă cu mine? Îmi repetam în gând chiar dacă eram conștientă ca n-o sa primesc nici un răspuns.
Conversația cu Aiden de mai devreme m-a făcut sa ma simt mai bine, poate pentru ca e prima data când spun cuiva ce am pe suflet.
LA NAIBA!! Ce se întâmplă? Sunt fucking EMO! *Poate nu ești*N-ar trebui sa i se întâmple asta unui emo. N-ar trebui sa vorbesc cu un străin despre trecutul meu crud, *ba da*n-ar fi trebuit sa ma simt bine când vorbesc cu un străin despre trecutul meu crud!*nu fi sigura de asta* Nici n-ar trebui sa vorbesc cu cineva, sau sa ma gândesc la ce gândesc eu acum! *Te-ai vindecat*Ok, Ally ai început sa te cerți în mintea ta cu propria-ti conștiința și sa te gândești la tine la persoana a 3-a,bravo mie! Trebuie sa încetez, cred ca acum sunt cu 5% mai normala și nu îmi doresc asta.
De ce am acceptat sa ies în parc cu Chrissy, când trebuia sa ascult death metal în timp ce citeam povesti de groaza. Nu ma mai înțeleg. *te-ai vindecat, ce nu e clar?*  FUCK!  Încetează, nu m-am vindecat si nici n-o sa ma vindec vreodată! *mai vedem noi!*

Emo girl VS Bad boyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum