Ségřiny problémy

115 4 0
                                    

Pohled Sebastiana:
,,Slečna Novotná má žloutenku typu B.Musíme si jí tu nechat dokud neporodí."oznámil nám doktor.,,A nemohl by jste zařídit převoz do Liberecké nemocnice."zeptal se Kuba.,,No v tomto stavu není pacientka schopna převozu.Možná tak za týden."řekl doktor a mi začali mít strach.,,A mohli by jsme jí vidět?"zeptal se Ondra.,,Určitě pokoj číslo 17."řekl doktor a odešel.Přišli jsme na pokoj a tam byla Anička otočená zády k nám.,,Ahoj Aní"řekl jsem a kluky poslal ven.,,Přišla jsem o děti že ano."zeptala se.,,Ne neboj akorát než se děti narodí nebudeš doma.Příští týden možná pojedeš do Liberecké nemocnice."vychrlil jsem ze sebe informace.,,To je super."zaradovala se.,,Pár dnů budu bydlet u Kuby a Sáry,abych ti byl na blízku.Neboj všechno bude dobré."a hladil jsem jí po vlasech.Mám taky pro Aničku překvapení.Vím jak moc si přeje psa tak ho pojedu někdy vyzvednout.Už mám dokonce vybranou rasu.Bude to bígl a bude to štěně.

Potom jsem zajel do Liberce a klukům a svému manažerovi oznámil týdenní pauzu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Potom jsem zajel do Liberce a klukům a svému manažerovi oznámil týdenní pauzu.Vyspal jsem se doma a druhý den jel zpátky do Prahy.Sára mi volala že se mnou potřebuje mluvit o samotě(u nich je totiž pořád plný byt).Tak zajdem na oběd.,,Ahoj sestři co jsi potřebovala."řekl jsem.,,Víš Sébo podvedla jsem Kubu se svým kámošem Alexem.Jak jsem byla v Anglii.Teď s ním čekám dítě."řekla a rozbrečela se.,,Sáro to si děláš prdel.Musíš to Kubovi říct.Vím že se s tebou rozjede,ale nedělej mu to ještě horší než to je."odpověděl jsem.,,Ne já nemůžu.Teď mě k tomu nenuť.Za pár týdnů budeme mít svatbu a navíc je v háji kvůli Aničce."řekla mi a brečela.,,Právě kvůli té svatbě mu to musíš říct.Nebreč můžeš si za to sama."a odešel jsem k nim domů.Přišel jsem tam a za chvilku se ozvalo.,,Ahoj všichni jsem doma"zakřičela Sára.,,Kubo musím s tebou mluvit.O samotě."a já jediný věděl co mu chce říct.
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ.CO MYSLÍTE SNESE KUBA NEVĚRU NEBO VZTAH SKONČÍ.PŘÍŠTĚ TAKÉ BUDE ODHALENÍ POSTAV.

Boyfriend vs BestfriendKde žijí příběhy. Začni objevovat