از نگاه فرانک
از خواب بلند شدم اما تکون نخوردم که نکنه نیلو بیدار کنم چون اون رو سینم خوابیده بود .
پس موبایلمو برداشتم و چند تا عکس از نیل گرفتم . من عاشق مدل خوابیدنشم همیشه وقتی اون خوابه ازش عکس میگیرم اما خودش هنوز اینو نمیدونه ، من لذت میبرم از اینکه اون اینجوری تو بغل مرد زندگیش با ارامش و امنیت خوابیده...داشتم به عکسای تو موبایلم نگاه میکردم که نیل چشماشو باز کرد
_فرانکک... صبح بخیر عشقم
+صبح تو هم بخیر . خوب خوابیدی ؟
_اره خیلی خوب ، راستش چون تو پیشم بودی بعد از چند هفته با ارامش خوابم برد ..
+منم دیشب بعد از چند هفته با ارامش و راحت خوابیدم .
بچم چطوره ؟اینو گفتم و دستمو گذاشتم رو شکمش و اروم نوازش دادم
_وقتی پیش باباشه حالش عالیه .+من قوربون این فسقلی برم که هنوز هیچی نشده عاشقشم...
پاشو صبحونمونو بخوریم باید بریم پیش دکتر .
_چشم !
بعد از خوردن صبحانه لباسای نیلو عوض کردم و اون لباسای بوگندوی بیمارستانو انداختم یه گوشه .
+اماده ای ؟
_اره بیشتر از هر موقعی ..
+پس بزن بریم پیش دکتر .
***
_سلام اقای دکتر .
×اوه سلام بچه ها بهتون تبریک میگم واسه ی بچتون .به جاکوب هم از طرف من تبریک بگو .
_مرسی ،چشم حتما .
نیل گفتو به من نگاه کرد .
×خوب نیل عزیزم لطفا بشین رو صندلی ما دیشب ازت یه ازمایش کوچولو گرفتیم الان جوابش حاضر شده و میخوام بگم بیارنش .
+اوه...باشه اقای دکتر .
نیل با استرس لبخندی زد و به من نگاه کرد .
×خانوم پرستار لطفا جواب ازمایش خانوم برایان بیارین .
_بله اقای دکتر تا ده دقیقه دیگه حاضره .
×خوب نیل من هنوز نمیدونم بچه چند هفتشه ولی تو این مدت هیچ مشکلی از نظر جسمی نداشتی .
+نه نداشتم ... ولی چرا چند روزه که صبح ها حالت تهوع دارم و سرگیجه هم چند بار داشتم .
×خوب اینا طبیعیه و به خاطر بارداریته . معمولا تو دوران بارداری خانوم ها تا چند ماه اول صبح ها حالت تهوع دارن و بسته به شخص میتونه حتی تا اخر زمان بارداری هم باشه و اصلا چیز نگران کننده ای نیست.
اما درباره سرگیجه فک کنم یکم کم خونی داری ولی حالا جواب ها که بیاد مطمئن میشیم و رفعش میکنیم
YOU ARE READING
Forgotten (Harry Styles)
Fanfictionهیچوقت فکر نمیکردم تو یه شب زندگیم اینجوری عوض بشه !! . . . . . . . . . . . . . . . . . این اولین داستانیه که من مینویسم و تو واتپد اپش میکنم 😊 داستان این فنفیک با بقیه فنفیک ها متفاوته و امیدوارم که خوشتون بیاد❤ سعی میکنم هفته ای حداقل ۲ تا چپتر ا...