Özel 1

2K 193 107
                                    

"Hyung kapıyı açsana!"

"Açmıyorum, defol git evine."

Derin bir iç çektim, sinirlenme Taehyung diye kendime direktif verdikten sonra, ''Hyung ağzına tüküreceğim, kapıyı aç!'' diye bağırdım.

Sesimi sakin çıkarmaya çalışıyorum gerçekten bunun için uğraşıyorum. Çünkü hyung o kadar gıcık ki, bu imkansız gibi geliyor.

''Sülük gibi yapışma kapıma, aç-ma-ya-cağ-ım.'' Kapının arkasında olduğu belliydi.

Bir süre ona edeceğim küfürleri aklımdan süzüyordum ki adım sesleri kulağıma ilişti. Beni burada bırakıp salona mi gitti?!

''Tabii yapışırım! Hava 60 derece bayılacağım şimdi hyung!'' Kapıya yine bir tekme savurdum. "Klimamın ağzına sıçmadan evvel düşünecektin tüm bunları, trip filan atamazsın."

Kapıyı tekmelemeye devam ediyordum, gerçekten çok zevkli bir eylemdi(!), merdivenlerden gülüşerek çıkan Jimin ve Yoongi'i fark ettim. Resmen fiyasko!

Ayrıca Yoongi ve Jimin'in burada oturduğu yeni öğreniyordum ve Jimin gülümseyerek yanıma geldi.

"Neler oluyor?" Diye sordu kıkırdayarak. Anladığını biliyordun çünkü Hoseok hyung beş dakika önce 'sana vermem ben!' diye bağırıyordu. Bunu kesin ikisi de duymuştu. Hatta tüm apartman duymuş olabilirdi.

"Ay! Jimin ve Yoongi hyung." Diye cırladım bir şeyleri belli etmemek adına, ama başarılı olma düzeyim biraz tartışmaya açık.

Yoongi çantalarındaki anahtarı arıyorken, kafasını kaldırdı. "Tanışıyor muyuz?" Diye sordu.

Gülümsedim. "Bir kere telefonda görüntülü konuşmuştuk."

Jimin kaşlarını çatıp bakarken Yoongi kafasını salladı. "Hoseok'un arkadaşıydın değil mi?" diye sordu yeni hatırlamış gibi.

"Sevgilisi." Diye düzelttim. "Sevgilisiyim, gelecekte eşi de olabilirim ama şimdilik onu düşünmedik."

Jimin kocaman sırıttı. "Bu çok şirin Yoongi!" Diye bağırdı. "Bana, kendimi hatırlatıyorsun."

Jimin'e baktım. "Öyle mi?" Dedim sadece.

Ancak o yine de açıklamaya başladı, "Yoongi'min peşinden öyle çok koştum ki, boyum kısa kaldı." Dedi.

"Yoongi hyungda çok uzun değil." Dedim. Amacım sadece Jimin'i rahatlatmaktı ama Yoongi öldürecekmiş gibi baktığında, "Ah, ama Yoongi hyung senden uzun." Diyiverdim. Sonra konuyu değiştirmek adına, "Hoseok hyung ile kapı komşusu olduğunuzu bilmiyordum."

Jimin güldü. "Hoseok'un pek arkadaşı yokmuş ve Yoongi'minde takıntıları var. Birbirleriyle arkadaş olmaları dehşet garip, çünkü Yoongi şekerli şeylerden nefret eder."

Yoongi anahtarı buldu ve kapıyı açtı. "Balkondayken bana kahve uzattı ve içi şeker kaynıyordu, o anda arkadaşlığımıza son vermeye karar verdim. Hoseok'tan nefret ettim."

Onun dedikleri bir kulağımdan girdi diğerinden uçarak uzaklaştı.

Gözlerim aynı düzeyde birden parladığında Yoongi ile Jimin'e, "Balkonunuzu kullanabilir miyim?!" Diye şakıdım.

***

Hoseok hyung'un beline kollarımı doladıktan sonra, "Hyung," diye cilveleştim ve o beni farketmediğinde korkuyla yerinden sıçradı. "Ayakkabılarımı balkonda çıkardım." Dedim kızmaması için ayrıca en sevimli ses tonumu kullanmaktan çekinmedim.

"Yuh," dedi sadece. "Bu kadar mı üstte olmak istiyorsun be?"

Kafamı hızla aşağı yukarı salladım ama hala arkasından sarıldığımda çenem omzuna vurdu.

"Sen bu azimle," diye başladı. Söyleyeceği şeyi unutmuş gibi durduğunda önüne geçtim ve elim aşağılara kaydığında söyleyeceği şeyi unutup çığlık attı. O çığlık attıkça bende uzanıp onu öptüm.

taetaeland

793 kişi gördü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

793 kişi gördü.
jamjam_jm ekran görüntüsü aldı!

Birazcık konsept değişikliği yaptım sksdnsndn
Aslında sadece taetaeland yazısı hoseok senpainin ağzına denk geliyordu ve ben bundan gıcık kaptım!!!
O yüzden bir defaya mahsus farklı bir tema kullandım...
Ve jimin neden ekran görüntüsü aldı, dıptıs dıptıs
HEP HEYECANLI SORU SORMAK ISTEMIŞTIM YAAA
Ha bir de 50 vote sınırı koydum dkshdjsbdjdbdbdndjdnsbdnd BUNU DA HEP YAZMAK ISTEMISIMDIR
Gidiyorum byü

rainbow effect | vhopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin