sevecekmiş gibisin...

20.2K 2.3K 1.8K
                                    

normal bölüm bismillah
medya:sevecekmiş gibisin - orhan gencebay

beğenmenizi umuyorum:( büyük harf kullanmayı pek sevmediğim için küçük harflerle yazdım eğer rahatsız olacaksanız okumasanız da bir şey kaybedeceğinizi düşünmüyom<3<3

baekhyunun abisi baekbom'u bekar ve 1.90 olarak düşünün:Dd

yorumlarınızı ve eleştirilerinizi eksik etmeyin siziiiii  ç oo o o o o o oo o k  seviyorummm

...

"şşt baekhyun." chanyeol baekhyun'un başucuna gidip fısıldadı.

oda düzeni tam olarak şöyleydi; chanyeol pencere kenarındaki, baekhyun duvar kenarındaki tekli yatakta yatıyordu. baekhyun'un abisi baekbom ise aynı odada, sadece duvarla ayrılan çift kişilik yatakta yatıyordu.

chanyeol her ne kadar baekhyun'la tek başına kalmakta diretse de -ki ikna cümlesi her zaman 'baekbom hyung tek başına daha rahat olur' olmuştu- sanki baekbom onların bakıcıymışçasına aynı odadaydılar.

"pşt, dünya güzeli" chanyeol baekhyun'u kaldırmaya çalışıyordu. fakat küçüğün uykusu hayli ağırdı. fısıldıyordu son nefesleriyle.

chanyeol sevgilisinin başucunda klasik keko oturuşunu yaparken konuştu "vay aq ben bu tatili daha romantik hayal etmiştim."

"hıĞĞĞĞĞĞ" içerden gelen horlama sesiyle chanyeol bir bismillah çekmişti. bir horlamadığın kalmıştı amk baekbomu diyerek ayağa kalktı.

üstüne şortunu ve hırkasını geçirdi (markasının adidas olduğundan bahsetme gereği duymuyorum) yanında getirdiği gitarı, bu gitarı kesinlikle baekhyun'u etkilemek için getirmemişti, alarak kapının önüne koydu.

"baekhyun amk davar gibi uyudun he." bunları kendi içinden söylüyordu tabii, götü yemezdi sesli söylemeye.

"sevgilim, hayatımın anlamı, biriciğim uyan artık." ses dozunu biraz aşmış olacak ki içerden baekbom'un sesi odayı doldurmuştu.

"hayatım beş dakika daha"

"yarabbi sabır." diyerek baekhyun'u uyandırmaya devam etti.

tam dudaklarına doğru eğilmişken kafasına yediği darbeyle geriye düştü.

"höst öküz napıyorsun" baekhyun ses dozajını biraz arttırmışken chanyeol elini baekhyun'un dudaklarına kapattı.

"nihayet uyandın..." chanyeol şükür namazı kılacak duruma gelmişti. saat şu an gece üç olmalıydı ve baekhyun'u anca uyandırabilmişti.

"chanyeol, niye beni uyandırıyorsun bu saatte? gözlerimin altı şişsin diye mi?" baekhyun konuşmaya devam edecekken chanyeol bir elini sırtına götürmüştü. küçüğün sırtını yataktan kaldırıp giyinmesini istedi.

"çıplağım sanki salak!"

"eşofman giy hayatım hava soğuk." chanyeol'un bu cümleyi altındaki şortla söylemesi ortamı ironikleştirirken baekhyun kalkıp dolaptan eşofmanını aldı.

yavaşça lavaboya yürürken neden giyinmesi gerektiğini düşünüyordu. bu keko sevgilisi yine ne yapacaktı?

...

"sahile geldik, yanında gitar var...romantik bir evlenme teklifi edeceksen söyleyeyim daha çok gencim."

"bi dur baekhyun ya sonra o işler."

"sen bana sesini kes demeye mi çalışıyosun yoksa aslında evlenmeyi düşünmüyorum mu demek istedin?????" baekhyun göğsünde birleştirdiği elleriyle sorduğunda chanyeol bu sefer görmezden gelmiş ve onu kuma oturtmuştu.

"sana şarkı söyleyeceğim eheuehe." bu girişim baekhyun'u etkileme planlarının sadece ilkiydi.

baekhyun belli etmeden gülümsemişti. aslında chanyeol gerçekten iyi bir sevgiliydi.

"gördüm gülümsediğini, saklamaya çalışma" elini baekhyun'un elinin üzerine koyarken söyledi. büyük olan küçüğe bakarken baekhyun ise gözlerini denize çevirmişti. ortam bu çiftten beklenilmeyecek kadar romantik ve normaldi.

"hadi söyle madem şarkını."

"aslında bu şarkı biz sevgili olmadan önce dinlediğim ve harbi anlamlar yüklediğim bir şarkı. yine de söyleyeceğim çünkü ben bunu çalmayı boşuna öğrenmedim aq." yine küfür ettiğinde baekhyun umutsuz vaka bakışını atıyordu etrafa.

nasıl da güzel sıçmıştı romantik ortama.

gitarla şarkıya başladığında baekhyun tanıdık olmayan bu melodiyle şaşırdı. klasik bir yabancı şarkı bekliyordu. ve baekhyun bu şarkıları ezbere bilirdi.

"her günün ardında bir ümit var, hep gelecekmiş gibisin...içimde bir duygu gözümde bir hayal, sanki sevecekmiş gibisin..."

chanyeol içli içli şarkıya girdiğinde ortamda bir rakı sofrası eksik gibiydi. baekhyun bu şarkının chanyeol'un bir ara çıkışlarında çaldığı şarkı olduğunu fark edince gülümsese mi ağlasa mı şaşırmıştı. romantik şarkı bu muydu yani.

"sevmek acı dolu, sevmek çile dolu sanki çektirecekmiş gibisin...aklımı başımdan beni şu canımdan, sanki edecekmiş gibisin..."

chanyeol yaşanmışlıklara gülümseyerek söylüyordu bu şarkıyı. az mı koşmuştu baekhyun'un arkasından? az mı devirmişti rakı bardaklarını?

"ne sevdim diyorsun ne de seviyorsun, açmayan bir çiçek gibisin...ne senle ne sensiz geçmez oldu hayat, vazgeçilmez tesellisin..."

baekhyun bu şarkıya rağmen gülümsüyordu. büyüğün sevme tarzı bile hoşuna gitmeye başlamıştı. gittikçe bağlanıyordu sanki.

"her sözün ardında gizli bir davet var, gel diyecekmiş gibisin...aşkın kanunu, kaderimin yolunu sanki çizecekmiş gibisin..."

"içimde bir duygu, gözümde bir hayal..."

gözlerini sevgilisinin gözlerine çevirerek gitarı bıraktı chanyeol.

"sanki sevecekmiş gibisin..."

şarkı bitince baekhyun ortamın getirdiği gazla chanyeol'un dudaklarına bir öpücük kondurmuştu.

sahilde yükselen son ses chanyeol'un ŞÜKÜR YARABBİM diye çığrışlarıydı.

...

seviyom sizi daha nice bölümlerde görüşürüz

seviyom sizi daha nice bölümlerde görüşürüz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
adidas ⁝ chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin