caZgır

12.8K 1.5K 854
                                    

hikaye 700k olmuş ya... 1M olur mu acaba?? (olur umarım) olursa wattpadi zirvede bırakırım arkadaşlar haberiniz olsun:d

yeni textingler paylaştım
advice.com > seulrene
idlyg > jinmin
ilginizi çekerse bakabilirsiniz:") teşekkür ederim şimdiden<3

sizi seviyorum iyi okumalar

...

Park ChaNYeol
20 dakika önce

boşuna mı çalışıyoruz:d

boşuna mı çalışıyoruz:d

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

89 beğeni

Kim Sunghee: Lütfen evlenelim...

Oh SeHuN: çÜşşŞş kardeşim ne ara yaptın bunları

KiM JongDae: kardşm minseok olmasa ilk sana yürürdüm

K'JonGin: ulan göbeğimvar göbeğim var diyodun hani GÖBEK AQ

...

"chanyeol kaldır o fotoğrafı."

"gurur duy işte sevgilinle niye kaldırayım?" dedi chanyeol göğsünü kabarta kabarta.  o kasları boşuna mı yapmıştı?

"chanyeol," sevgilisinin kolunu sıkarak devam etti. "kaldır diyorsam kaldır."

chanyeol iyice keyiflenmişti. baekhyun'un bu halleri onun çok hoşuna gidiyordu.

"kald-"

"CHANYEOL! ne kadar yakışıklı olmuşsun!" baekhyun dişlerini sıkarak sevgilisinin tabiri caizse üstüne atlayan kıza baktı. bu kimdi be?

"pardon, sevgilimden birkaç adım uzak durabilir misiniz?" hafifçe kızı kenara itmişti.

"chanyeol, bu kim?" kız yüzsüzce sordukça chanyeol daha da geriliyordu. koca şehirde eski sevgilisi nasıl karşına çıkabilmişti..

"songhee bu baekhyun, sevgilim." baekhyun'a dönerek devam etti. "baekhyun bu da songhee, kendisieskisevgilim."

chanyeol sıçtım sıvıyorum gülüşüyle songhee'ye bakarken kız olandan habersiz sevgilisi olmasına rağmen chanyeol'a iltifatlar yağdırıyordu.

"chanyeol ya görüşmeyeli kaç sene oldu? görmeyeli çok yakışıklı olmuşsun sahiden. facebookta fotoğrafını da gördüm bugün kas falan da yapmışsın geçen seneler sana yaramış.." kız iltifatlarına devam ederken, baekhyun chanyeol'a 'şu kız gitsin ağzına sıçacağım' bakışlarını atıyordu.

"songhee'cim bizim gitmemiz gerekiyor chanyeol'le bir işimiz vardı da." dünyanın en yapmacık gülümsemesiyle cümlesini destekledi baekhyun.

"peki. chanyeol'cum görüşürüz o zaman. numaram aynı aramak istersen bekliyorum." gözünü kırptı ve baekhyun'un yüzüne bile bakmadan yanlarından ayrıldı.

"SIKIYORSA ARA AŞUFTE!"

baekhyun kızın arkasından bağırdıktan sonra chanyeol'u çocuk parkına doğru ittirdi.

"chanyeol, ağzına sıçmamam için tek bir sebep söyle!"

"sana sıçmak yakışmaz elitsin."

"chanyeol ben sana o fotoğrafı kaldır demedim mi?" baekhyun sabrının son kırıntılarını kullanıyordu. ağzına sıçacaktı, az kalmıştı.

"sen az önce aşufte mi dedin ya?"

"chanyeol ben ne diyorum sana!"

"içindeki cazgır kişiliği görmek biraz gözümdeki karizmanı düşürdü manit." kolunu sevgilisinin omzuna atarak devam etti. "ama bu halini de sevmedim değil."

"baekhyun ya...ben sana aşığım biliyorsun dimi?" bir şekilde sevgilisini yumuşatmalıydı. olası bir kaosa sürüklenmeden önce.

"chanyeol...yumuşamadım biliyorsun dimi?" ilk plan başarısız olmuştu. ama bu chanyeol'u yıldırır mıydı? tabii ki hayır.

"uleen" bir anda salıncağın üstüne çıkarak bağırdı. "eğer beni sevdiğini söylemezsen atlatım!"

"atlasana."  salıncak zaten iki metreydi. en fazla ne olabilirdi ki?

"atlarım bak!" çok kararlıydı.

"atla."

ve chanyeol...
atladı.

"chanyeol zaten salıncak kadarsın nasıl dizlerinin üstüne düşebiliyosun ya!"

...

çok sıkıcı oldu galiba ya:(
özür dilerim pek cazgır baekhyun gösteremedim ama inş gösteririm ilerde

sizi seviyom

sizi seviyom

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
adidas ⁝ chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin