öhööhöhööhöhöhm özür konuşması yapmayayım ya kusacaksınız artık özürlerimden... ama bunlar hep okuldan vallahi..
seviyomsizi
...
Park ChaNYeol
7 dakika öncedünyanın en saçma masası
dünya güzelim vs kekolar
34 kişi beğendi.
Kim Minseok: Baekhyun ölüm grubuna düşmüş..
KiM JongDae: sen de düşsene uğur böceğim burası şampiyonlar ligi gibi:D Kim Minseok
Oh SeHuN: sizden o kadar bıkmışım ki kameraya bile bakmıyorum fark ettiniz dimi
K' JonGin: okeye senin yerine jongdae'nin amcasını çağırdık diye bu kadar trip atmana gerek var mı sence aq Oh SeHuN
...
"yenge senin kankileri de çağırsana."
sehun hala tavırlı olduğu için jongin'e kyungsoo'ları çağırsana diyemiyordu. bu yüzden oturduklarından beri baekhyun'u darlıyordu.
"siz de baya kaynaştınız zaten sen arasana?"
jongin, sehun'un gönlünü alabilmek için çaktırmadan kyungsoo'ya oldukları yeri konum atmış ve gelmelerini rica etmişti. kardeşlik buydu işte.
"chanyeol, bizi niye üçüncü derece kuzeninin düğününe getirdin?"
baekhyun kaşlarını çatarak söylemişti. burada chanyeol'un ailesi hariç kimseyi tanımıyordu ve emindi ki chanyeol bile buradaki kimseyi tanımıyordu.
"buraya tek gelip sıkıntıdan patlamak istemedim, kötü mü oldu dünya güzelim? düğünümüzün demosu gibi düşün bunu.." sonra da abartılı şekilde göz kırparak güldü.
"düğünümüzde jongdae sanki 20 yıldır hiç yememiş gibi pastayı emikleyecekse lütfen düğün yapmayalım."
chanyeol kolunu baekhyun'un omzuna atarak sırıttı. "ondan habersiz yaparız düğünü."
jongdae ağzındaki pastayı sıçratarak konuşmaya başladı.
"ayıb oluyo gardaşım..."
...
"abim damat oluyor sıra da bana geliyor..."
"bu şarkı kalbimin tek sahibine..."
"evli, mutlu, çocuklu..."
jongin'in mesaj atışından bir saat sonra kyungsoo'lar, akrabaların 'bunlar kim acaba?' bakışları ile birlikte düğün salonuna girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
adidas ⁝ chanbaek
Fanfictionー tamamlandı ❝keko chanyeol, kolejli baekhyun'a ilk görüşte aşık olmuştu. ❞ - #1 in fanfiction ー #1 chanbaek #1 exo ー yan çiftler: kaisoo, hunhan ve xiuchen. © mindaextae