selaam
nasılsınızüzgünüm geçtiğimiz günlerde bildirimlerle sizi rahatsız ettiğim için..ama yayınlamak için başka şansım yoktu:( kusuruma bakmayın
sizi seviyorum
iyi okumalar...
Park ChaNYeol
29 dakika önceben vs sewim
67 beğeni
K'JonGin: ağzınızasıçım ağırlık yengenin ayağına düştü sandım böbrek taşımı düşürüyodum nerdeyse pezevenkLer
Oh SeHuN: sağ elin de baya güçlüymüş gavat hoahaoahaoahıaha
KiM JongDae: spor ayağına götürüyon yengeyi dimi çakaaaal xD ben de minseoku getiriym bari:D
...
"chanyeol ya, sen niye bu kadar çok kas yapıyorsun şimdi?" soyunma odasına giderken arkasından söylendi baekhyun. chanyeol'un kas yapması hiç hoşuna gitmiyordu. ama chanyeol kararlıydı. sewine yavşayan lavukları tek tek parçalamak için vücudunu güçlendirmesi gerekiyordu.
chanyeol sevgilisine döndü. "seni etkilemek için tabii ki." ardından havalı olduğunu düşündüğü (kuşkusuz) yarım gülüşünden attı.
art arda soyunma odasına girdiklerinde chanyeol heyecandan ölmek üzereydi. sevgili oldukları zaman diliminde baekhyun'un vücudunu görmek sadece bir kez nasip olmuştu. heyecanlanması normaldi.
baekhyun hafif bir çekingenlikle tişörtünü çıkarttı. chanyeol'un ona öküzün trene baktığı gibi bakması hiç yardımcı olmuyordu.
"önüne dönsene ya.." cümlenin bitişine doğru, chanyeol'un onu dolapla arasına alması sesinin kısılmasına sebep olmuştu.
"a-azgın köpek! n'apıyorsun!" chanyeol'u hafifçe iterek omzuna birkaç kez vurdu. fakat bu park chanyeol'u etkiler miydi? hayır.
elleri baekhyun'un iki kolunu da tuttu. vurmasını engelledikten sonra yavaşça kulağına yaklaştı.
"biz ne zaman yiyişcez ya?"
baekhyun chanyeol'a iğrenerek baktı. cidden bunu söylemesine gerek var mıydı?
"sen böyle söylemeseydin," kollarını chanyeol'un ellerinden çekerek devam etti. " 'yiyişmek' üzereydik."
chanyeol duyduğu cümleyle birlikte baekhyun'un çıplak belini kavradı. adrenalin ve testosteron hormonları fazla salgılanmaya başlanmış, beyninin güneylerine inmesine sebep olmuştu.
baekhyun ise kızarırken, eli ayağına dolanmıştı.
chanyeol'un az önce söylediği cümleyi kafasından atarsa, sevgilisi şu an oldukça çekiciydi aslında. kaslarını saran üstü ve kendine çektiğinde burnuna dolan kokusu etkileyiciydi. ve evet, ilişkilerinin 5. ayından itibaren chanyeol'u parfüm ve deodorant kullanmaya alıştırmıştı.
chanyeol 'keko' ve 'azgın köpek' sıfatlı düşünceleri aklından atmaya çalıştı. bu düşünceler ne zaman hedefe yaklaşsa onu engelliyordu.
sevgilisinin etkilendiği romantik öpüşme sahnelerini ve başrolleri düşündü. o da böyle davranabilirdi herhalde, en azından denerdi.
elini sevgilisinin çenesine koyarak yüzlerini yaklaştırdı. baekhyun birazdan gelecek 'kekoca' bir cümle bekledi. ama chanyeol ağzını bile açmadan gözlerini ona çevirmişti sadece.
yavaşça dudaklarına eğilerek öpmeye başladı. baekhyun hala şok içindeyken, chanyeol elini baekhyun'un çenesinden çekip boynuna getirdi. iki eliyle boynunu kendine doğru hafifçe çekti.
baekhyun utangaç bir şekilde karşılık vermeye başladı. önceden çok fazla yakınlaşmaları olmamıştı. hatta öpüşmenin ilerisi sadece bir kez olmuştu.
chanyeol baekhyun'u kaldırarak soyunma odasındaki aynalı masaya oturttu. kendi üstünü çıkarttı. saçlarını hafifçe karıştırarak baekhyun'un etkilenmesini umdu.
amacına ulaşmıştı. çünkü sevgilisi gerçekten fazlasıyla etkilenmiş ve yeni bir öpücüğü başlatan taraf olmuştu.
chanyeol dudaklarını sevgilisinin dudaklarından ayırıp boynuna yönelt-
"selamınaleyk- HASSİKTİRR!"
ikisi de hızlıca birbirlerinden ayrıldığında, gözleri kapanmış minseok'u ve minseok'un gözlerini elleriyle kapatmış jongdae'yi görmüşlerdi.
"jongdae," chanyeol sabır isteyerek havaya baktı ve devam etti. "umarım şişeye oturturlar seni kardeşim."
...
ilerisini yazmaya hayal gücüm el vermedi bi keko neler yapabilir düşünemedim...
umarım beğenmişsinizdir bölümü!
bu arada bakımla (yüz,cilt) ya da ne bileyim bu tarz şeylerle ilgileniyorsanız instagramda "skinluvies" adlı bir hesap açtım takip edebilirsiniz;"D
sizi seviyorumm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
adidas ⁝ chanbaek
Fanfictionー tamamlandı ❝keko chanyeol, kolejli baekhyun'a ilk görüşte aşık olmuştu. ❞ - #1 in fanfiction ー #1 chanbaek #1 exo ー yan çiftler: kaisoo, hunhan ve xiuchen. © mindaextae