4.rész

1.9K 136 46
                                    

- Channie, kérlek ne legyél szomorú. - szuszogott nyakamba.
Ez volt az utolsó csepp a pohárba. Seggébe belemarkolva felkaptam az ölembe és felrohantam vele a hálóba. Ledobtam az ágyra, fölé mászva félelemtől csillogó szemeibe néztem.
- M..mit akarsz csinálni? - remegtek meg ajkai.
- Majd meglátod cicám. - nyaltam meg ajkaimat.
Egyre közelebb hajoltam arcához, eközbe kezem bevándorolt pólója alá,ahol felfedezőútra indult. Lassan megszűnt közöttünk a távolság, akaratosan hajoltan puha párnácskáira. Elkezdett alattam ficánkolni, aminek következtében férfiasságát enyémhez dörgölte. Ennyi kellett nekem, elválva ajkaitól szabadítottam meg a feleslegessé vált ruhától. Nyakához hajolva kezdtem el szívni a vékony bőrt, amit nem bírt ki kisebb morgások vagy nyögések nélkül. A ficánkolást újra elkezdte,ami nem gyengén verte ki(😏) nálam a biztosítékot.
- Baekhyun... Ha jó kisfiú leszel akkor ígérem nem fog fájni, de ha nem nyugszol el a formás kis seggeden akkor kénytelen leszek megbüntetni téged. - feje felett összefogtam kezeit,hogy még véletlenül se tudjon menekülni.
Lejjebb haladva csókokat hintettem hibátlan,hófehér bőrére. Elérve mellbimbójához körkörös nyelvmozgással nyalogattam, egyszer-kétszer megszívva azt.

Lélegzete szaporábbá vált, mikor köldökétől egészen nadrágja vonaláig végignyaltam hasán. Elkezdtem kicsatolni az övét, néha rámarkoltam férfiasságára a textílen keresztül. Lehúztam róla nadrágját, így egy szál boxerben feküdt alattam. Lehajoltam a kis Baekhyun-hoz, amit ruhaneműn keresztül elkezdtem nyalogatni. Mikor eléggé átnedvesedett az anyag benyúltam boxerébe rámarkolva merev tagjára. Kezemet fel-le mozgatva kényeztettem, mire ő lehunyva szemét nyüsszögött az új érzéstől.
-Ch..Chanyeol..Hmmgh.- kezét elkezdte rángatni, ezért elengedtem. Lehámozva róla az utolsó ruhadarabot hajoltam lába közé számba véve makkját. Baekkie hangosan zihált, háta megfeszült, kezével pedig a takarót markolászta. Amíg számmal kényeztettem péniszét, addig elkeztem ujjammal körözni bejáratánál. Hangosan felnyögött,de egyből szája elé kapta kezét, hogy tompítson hangerején.
- Engedd ki a hangod cica! Hallani akarom ahogyan a nevemet nyögöd! - suttogtam fülébe, elvége szája elől kacsóját.
- Ahh....Chanyeolh... Kérlek álljh le. - kérlelt miközbe nyögéseit próbálta visszafolytani.
- Rossz voltál cica,ezért apuci kénytelen lesz megbüntetni. - duruzsoltam a manónak. - Lazulj el,különben fájni fog.

Mikor éreztem hogy kicsit megnyugodott felnyomtam neki első ujjamat, mire egy fájdalmas sikkantás hagyta el száját. Szemeiből előtört pár sós könnycsepp, amit hüvelykujjammat letöröltem.

Elkezdtem mozgatni ujjamat,egy kis idő után jött a következő. Egy ideig ollóztam benne, mikor elég tágnak éreztem kihúztam belőle ujjaimat. Magamat is megszabadítva felesleges ruháktól toltam belé tagomat. Arca eltorzult, de csendben tűrte. Vártam hogy megszokja méretemet, majd elkezdtem kicsiket lökni. Baek tehetetlenül vonaglott alattam a nevemet nyögdécselve. Gyorsítva a tempón eltaláltam prosztatáját, amit egy kéjes sikítással díjazott.
- Meg vagy cica. - arcomon egy perverz mosolyt lehetett felfedezni. Egyre többször próbáltam meg ugyan oda célozni, ami sikerült is. Baekhyun egyre többet hallatta hangját, amitől mégjobban beindultam.
- Chanh... Énh már nem bíromh.. - nézett rám könnytől csillogó szemeivel. Ívbe feszült a háta,váladékát hasfalára lövelte. Nekem se kellett sok, pár döfés után kihúzódtam belőle, majd én is elélveztem. Egy zsepkendővel letöröltem élvezetünket, amit utána kidobtam a kukába. Kimerültem feküdtem be az ágyba, magunkra húzva a takarót.

Ciasztoook! Végre sikerült megírnom ezt a részt is!💖 Reggel óta ezzel szenvedtem(persze közbe csináltam mást is😏😂) Remélem nem lett az egész egy nagy katyvasz. Nem nagyon szoktam az aktív fél szemszögéből írni,ezért nézzétek el ha nagyon ratyi voltam😂
Kommentbe írjátok le hogy legközelebb min változtassa,vagy mi tetszett.
Pusszancs💖💖😘😘😘

Tiltott szerelem( ChanBaek)Where stories live. Discover now