Reggel,azaz hajnalban nyüsszögésre ébredtem meg. Baekyhun volt az, biztos rosszat álmodhatott, mert ha a nyüszítés nem lett volna elég, még tökön is rugott.Remélem kilapította a mogyorómat....
- Baek... Baek. - elkezdtem rázogatni a vállát,bde semmi. Felültem, hogy kimásszak mellőle, de ő megragadta a csuklómat és visszarántott magához. Oké, akkor nem iszok... Had száradjon ki a torkom szerintem is...
Nem foglalkotam azzal hogy szomjas voltam, visszaaludtam.Reggel arra keltem, hogy Baekhyun békésen szuszog a nyakamba, keze pedig pólóm alatt volt(?!) A bőröm perzselt érintésétől, innen is látszott hogy egy ideje nem voltam senkivel sem ÚGY. Kezét kihúztam pólóm alól, majd kiszállva az ágyból leslattyogtam a konyhába elkészíteni a reggelit. Idő közben Baek is felkelt, és leült az asztalhoz.
- Segíthetek valamiben? - kérdezte szemét dörzsölgetve.
- Nyugodtam ülj csak ott, seperc alatt megcsinálom a reggelit. - mosolyogtam a kis kóma manóra.
- Chanyeoool~ Nem szeretnék egyedül lenni! - dünnyögte álmosan.
- Nem leszel egyedül. - simítottam arcára.
- De nem úgy értem... - értetlenül néztem.- Veled szeretnék menni a munkahelyedre. - küldött felém egy félénk mosolyt.
- Baekhyun, sok dolgon van! De ígérem este csak veled fogok foglalkozni! - kacsintottam rá, mire ő elpirulva lesütötte szemét.
- O..oké. - dadogta.A reggel további részét csendben töltötte,bár az én szám be sem állt,de ő meg se mukkant. Próbáltam szóra bírni de csak bambulta a parkettát. Ennyire zavarba hoztam volna? De kis édes! Megunva semmit tevését odamentem hozzá,állánál fogva magam felé fordítottam fejét. Arcomon éreztem akadozó lélegzetét, ajkaink épphogy súrolták egymást.
- Mi a baj Baekkie? - suttogtam párnácskáira.
- Se..semmi. - nézett rémültem szemembe.Közelebb hajoltam, hogy márpedig most le foglak kapni Byun Baekhyun(!)de éppen akkor kellett megszólalnia a tetves telefonnak. Dühösen húzódtam el tőle,zsebemből előrántva a telefont fülemhez emeltem a készüléket.
- Szia Chanyeol! Hol vagy már? 20 perce itt kéne lenned! Tudom hogy sok dolgod van "apukaként", de igazán idevonszolhatnád a valagadat, mert sok a meló! - üvöltötte le a fejemet munkatársam, egyben legjobb barátom Sehun. Tudom, nem a legjobb dolog munkatárssal barátkozni, mert ha összeveszünk akkor bámulhatjuk egymás hülye fejét, de Sehun-t már pisis korom óta ismerem, voltak kisebb vitáink, de a végén mindig rájöttünk, hogy mind a ketten hülyék voltunk és szükségünk van egymásra.
- Jól van Sehun. 10 perc és ott leszek. - azzal leraktam a telefont, visszacsúsztatva azt zsebembe.
- Mennem kell törpi, de sietek haza! - adtam egy puszit Baek arcára, majd elindultam a kocsi felé.Odaérve munkahelyemre egy morcos Sehun várt.
- Azt mondtad 10 perc! Ehelyett fél óra kellett hogy ideérj! Fél kibaszott óra! - ordította képembe barátom.
- Neked is szia... - morogtam orrom alatt.
- Tudod milyen sok papírmunkát varrtak a nyakunkba?! Van fogalmad róla mennyi idő lesz mindet átnézni aláírni és visszaküldeni?! - akadt ki újra. Vagy ma alapból szar napja van? Mindegy,inkább nem vitatkozok vele.
- Bocsi~ De dugóba kerültem. - mondtam bűnbánó hangon.
- Most az egyszer elnézem, mert a haverom vagy. - tette kezét vállamra.
- Mit nézel el? Ha jól tudom én a felettesed vagyok. - nevettem fel.
- Már megint itt tartunk? Azt hittem ezt egyszer már megbeszéltük! - rivallt rám.Az egész napom elég szarul telt, mert összevesztünk Sehunnal. Ennyit arról amit mondtam a barátságunkról...
Mikor végeztem a munkával hazafele betévedtem egy bárba, ahol leittam magam a sárga földig. Egy ideig néztem ahogy rázták magukat a lányok,de meguntam, mert semmi izgatót nem találtam bennük. Megunva az ivást elindultam haza. Jó, ez erős kifejezés, inkább vánszorogtam meg botladoztam. Hazaérve rádőltem a kanapéra, mert az volt hozzám a legközelebb.
Baekhyun észrevette hogy valami nem klappol, odajött hozzám és beleült az ölembe.
- Minden rendben van Chanyeol? -kérdezte belebújva nyakamba.
- Semmi sincs rendben Baek... - mondtam elhaló hangon.Ciasztoook! Itt is lenne a 3.rész💖
Az izgi történéseket a kövi részre tartogatom,mert szeretem húzni az emberek agyát💖😘😘
Remélem azért élvezhető volt!❤
Kommenteket szívesen olvasok!( de ki az aki nem?!😂❤)
Lehet hogy holnap kirakom a kövi részt,de még nem ígérem biztosra😏😘😉
Pusszancs!😘😘
KAMU SEDANG MEMBACA
Tiltott szerelem( ChanBaek)
Fiksi PenggemarMi történik akkor,ha a szüleid munkatársának a gyerekére kell vigyáznod,aki 10 évvel fiatalabb nálad? A 24 éves Park Chanyeol pontosan tudja mi is történik ilyenkor!