7.rész

1.4K 117 27
                                    

Megfogva a kicsi Baekkie kezét indultunk el hárman a kocsi felé. Beültem a kocsiba, Baekhyun mellém az anyósülésre,Sehun pedig hátulra pattant be. Olyan 30 perc kocsikázás után meg is érkeztünk az állatkertbe. Odaérve a kasszához kértünk egy családi jegyet, majd elindultunk körbenézni. Baek a kezemnél fogva húzott végig az állatkerten. Minden állatnál megálltunk és kielemeztük őket. Egy ideig azzal szórakoztunk, hogy ki melyik állatra hasonlít. A mosómedvékhez érve Sehun odarohant a kerítéshez és bedobált pár darab kiflit.

- Sehun, te egy morcos mosómedve vagy. - gondolkodtam hangosan.
- Ez most honnan jött? - röhögte el magát. Bárhogyan is nézem, Sehun nagyon aranyosan nevet.
- Csak gondolj bele. A mosómedve az az állat akire a legjobban hasonlítassz! - a kezemet térdemen támasztva szakadtam nagyon érdekes eszmefuttatásomon.
- Kapd be Chanyeol! - morogta durcásan barátom.
- Vedd elő. - közelebb sétáltam hozzá, majd poénból lehúztam a sliccét. Végülis ő mondta, hogy kapjam be.
- Hülye vagy? Baekhyun még a végén féltékeny lesz! - lökte el kezemet.
- Nagyon elhitted, hogy le akarlak szopni. - néztem rá sunyin.
- Minden vágyam az, hogy lecummancs. - forgatta meg a szemét.

Baekhyun szomorú arcal tovább sétált, vagy inkább vonszolta magát. Odasétáltam mellé, jobb kezemmel átkaroltam vállát, de ellökött magától. Vajon megsértődött? Vagy féltékeny lenne? De miért? Hiszen Sehun-nal csak barátok vagyunk, meg ott van neki a srác, akivel nemrég ismerkedett meg. Nem vagyok akkora pöcs, hogy lefeküdjek Sehun-nal, miközbe van valakije.
- Mi a baj? - kérdeztem a csöppség felé fordítva fejemet.
- Hagyj békén! - morogta orra alatt.
- Ha elmondod hogy mi a bajod...
- Jó. Azt akarod hogy elmondjam? Te vagy a kibaszott bajom! Mi a faszért kúrtál meg, ha most meg Sehun-nal flörtölsz? Hogy lehetsz ekkora fasz? - ordította teli torokból az állatkert kellős közepén. Szeme bevörösödött és elkezdett sírni.
- Nem flörföltem Sehun-nal! Ő csak a haverom te igen okos! - kezét(amivel letörölte könnyeit) megragadtam, magamhoz húztam és ajkaira hajoltam. Egy darabig nyalogattam párnácskáit, egyszer-kétszer megszívva azokat. Nyelvemet átcsúsztattam szájüregébe. Baek kis kezeit hajamba vezetve húzott közelebb magához.

- Chanyeol... Nem azért, de nagyon kell pisálnom. - morogta Sehun, mire Baekhyun elszakadva ajkaimtól felkacagott. Jó volt boldognak látni. Nem is értem hogy lehettem aznap este olyan hülye és meggondolatlan.
- Jól van, akkor keressük meg a mosdót! Neked nem kell ürítened? - fordultam a törpike felé.
- Nem. - mondta még mindig mosolyogva. - Felülhetek a hátadra Channie? - kérdezte csillogó szemekkel. Utoljára akkor láttam így nézni mielőtt én meg... Áhhhh.... Ne kínozd magad Yeol, megerőszakoltad, ezen már nem tudsz változtatni!

- Pattanj fel! - leguggoltam, Baek kezét vállamra téve felugrott a hátamra. Lábait elől összekulcsolta, kezeimet pedig fenekére vezetve tartottam meg, nehogy lecsússzon.

Ciasztoook!💖💖
El sem hiszem,hogy ki tudtam rakni ma ezt a részt és még csak reggel van *-*
Az elírásokért bocsika,de nagyon siettem,mert úgy volt hogy nem tudom ma befejezni ezt a részt! DE itt vagyok😂 Ha tetszett akkor kérlek csillagozz és komizz!💖
Pusszancs!😘😘💖

Tiltott szerelem( ChanBaek)Where stories live. Discover now