6.rész

1.3K 140 22
                                    

- Ha tényleg sajnálod, akkor csókolj meg! - mondta teljes higgadtsággal.

- Én nem foglak megcsókolni Sehun! Barátok vagyunk, semmi több. - mondtam határozottan.
- Chanyeol, én még sosem csókolóztam.
- És?
- Mi az hogy és?! Itt vagyok 23 évesen és még nem csókolóztam. Szánalmas vagyok....- hajtotta le fejét szomorúan.
- Nem is volt eddig pasid, szóval még jó hogy nem csókolóztál senkivel. - kuncogtam fel. - Inkább random lesmároltál volna valakit az utcán? - kérdeztem viccelődve.
- De te ezt nem értheted.
- Akkor magyarázd el!
- Van egy srác, aki nagyon helyes,nem is,inkább gyönyörű. Egy kávézóban ismerkedtünk meg. Ő éppen várt az egyik haverjára,de lemondta a talit, ezért odaült mellém és elkezdtünk beszélgetni. Érted? Odaült ahhoz az asztalhoz ahol én ültem. - mesélte Sehun hatalmas átéléssel.
- És?
- És elhívtam randira! - mosolygott mint a tejbetök.
- Te full agyi fogyatékos csillámunikornisfosadék vagy? - néztem rá azzal a(z) "ennél már te se lehetsz hülyébb" fejjel.
- Miért?
- Az előbb azt akartad hogy csókoljalak meg, közben van pasid? - hüledeztem.
- Tudtam, hogy nem fogsz megcsókolni. Csak kíváncsi voltam hogy mit reagálsz majd rá.  - nevette el magát.
- Hát te teljesen hülye vagy! - tört ki belőlem is a nevetés.
- Amúgy nem azért, de te full pucér vagy,az ajtóban állsz és legalább 10 ember elhaladt a házad előtt. - világosított fel barátom, miközbe majdnem megfulladt a nevetéstől.
- Baszki. Gyorsan felöltözök addig gyere be. - felrohantam átöltözni, addig Sehun és Baekhyun(aki még mindig Ádám kosztümben feküdt a kanapén) elkezdtek beszélgetni.

Felérve az emeletre fejenvágott a valóság hogy én tegnap este éppen megrontottam Baekhyun-t. Hogy lehettem ekkora fasz? Ha élvezte volna talán nem lenne lelkiismeret furdalásom? Meglehet, de Baek kurvára nem élvezte! Hjaj, egy barom vagyok. Ki kell valahogy engesztelnem Baekkiie-t.

Beérve a szobába magamra kaptam valami göncöt, pár mérettel kisebb pólóval a kezemben indultam meg a nappaliba. A pólót Baek kezébe nyomtam, aki Sehun-nal beszélgetett.

- Chanyeol, kajak ezt a cukipofát húztad meg? - nézett rám barátom egy ördögi mosollyal az arcán.
- Fogd be. - morogtam oda neki.
- Szóval igaz. Szegény Baekhyun, még csak 14 éves. Hogy volt szíved megdugni? - kérdezte megjátszott együttérzéssel. Tudtam hogy csak engem akar felhúzni ezzel.
- Hagyd abba Sehun! -picit felemeltem a hangomat, mire Baek az ijedtségtől megugrott. - Figyelj Baek, a tegnap történtek miatt elmegyünk az állatkerbe bocsánatkérés képpen. Mit szólsz hozzá? - fordultam oda a remegő manóhoz.
- R..rendben. Sehun is jön velünk? - kérdezte izgatottan.
- Ha szeretnéd akkor Sehun is jön. - összeborzoltam a csöppség haját, amitől úgy nézett mint akit megcsapott az áram.
- Engem meg se kérdezz Chanyeol! - morogta Sehun.
- Most leszarom hogy mit akarsz. Baek szeretné ha jönnél, úgyhogy jössz! - jelentettem ki.

Ciasztoook!
Itt is lenne a 6.rész😏😌❤
Remélem elnyeri a tetszéseteket! Írjátok meg komiba,hogy mire számítottatok a ChanHun-os résznél😏😂
Pusszancs!

Tiltott szerelem( ChanBaek)Where stories live. Discover now