Wstałam o 3;10 z lekkim bólem głowy, wiedziałam, że już nie zasnę, więc udałam się na balkon, by zapalić marihuanę. Kiedy odpalałam skręta, usłyszałam warkot auta mojego brata, który zapewne wracał z imprezy. Rozsiadłam się wygodnie i rozkoszowałam się pięknym wschodem słońca, jednak tą chwilę przerwał mi wchodzący na balkon Hugo.
- Hej, czemu nie śpisz ? - zapytał Hugo.
- Obudził mnie ból głowy... a poza tym lubię wschody słońca. - rzekłam, zaciągając się blantem.
- Nie powinnaś palić. - powiedział zły.
Zaciągnęłam się jeszcze raz i dmuchnęłam na niego, żeby zrobić mu na złość. On ze złością wyrwał mi skręta i zgasł. Popatrzył jeszcze na mnie złym wzrokiem i wyszedł.
Usiadłam na fotelu, który znajdował się na zewnątrz i zaczęłam myśleć o tym wszystkim. O Chrisie,o Gang, o bracie, o nowych "znajomych" i nowej szkole. Aż zasnęłam.
****
Kiedy się obudziłam, zobaczyłam, że jest już 9:12. Spałam na tym niewygodnym fotelu prawie sześć godzin. Postanowiłam się ubrać. Z walizki wyciągnęłam: czarne jeansy z dziurami na kolanach, czarną koszulkę, czarne botki na obcasie, a do tego wszystkiego, złożyłam jeszcze czarną skórzaną kurtkę.Gotowa zeszłam na śniadanie. Przygotowałam wszystkie składniki i przyrządziłam sobie sałatkę owocową. Usiadłam przy blacie i z zadowoleniem stwierdziłam, że wszyscy jeszcze śpią. Wrócili z imprezy dość późno, więc się nie dziwiłam, że jeszcze nie wstali. Jako dobra współlokatorka, przygotowałam im tabletki na ból głowy razem z dzbankiem wody i zabrałam się do jedzenia.
Po skończonym śniadaniu, nabrała mnie chęć na przefarbowanie włosów i nowy tatuaż. Zabrałam z mojego pokoju torebkę i kluczyki do auta, i ruszyłam w drogę.
Dwadzieścia minut później, stałam już pod centrum handlowym, gdzie znajduje się najlepszy zakład fryzjerski, jak i studio tatuażu, które prowadzą moi znajomi.
Wysiadłam z samochodu i nagle poczułam na sobie wzrok wszystkich przechodniów. Olałam to i ruszyłam w kierunku centrum. Przechodząc obok grupki całkiem przystojnych chłopaków, usłyszałam gwizdy i głupie teksty skierowane do mnie. Uśmiechnęłam się pod nosem i weszłam do studia tatuażu. Kiedy przekroczyłam próg, od razu rzucił mi się w oczy mój przyjaciel Zayn. Podeszłam do niego natychmiast i promieniście się uśmiechnęłam, co on odwzajemnił.
- Hej, mała! Co cię do mnie sprowadza ?
- Naszła mnie ochota na kolejny tatuaż, wielkoludzie!- Ej, tylko nie wielkoludzie! - prycha- To jaki ten tatuaż chcesz ?
- Chciałabym rękaw na lewej ręce. - uśmiechnęłam się.
- Od razu cały ? - pyta zdziwiony. - Jesteś pewna, że wytrzymasz ?
- Przecież wiesz, że lubię ból. - zaśmiałam się.
Niektórzy ludzie tną się, aby zapomnieć o bólu psychicznym. Ja natomiast, gdy mam słabszy okres w swoim życiu, po prostu robię tatuaż. Jednak ten nie jest z takiej okazji, chciałam go już od dawna i myślę, że teraz nadeszł odpowiedni moment.
Po pięciu godzinach tatuaż już był gotowy. Bardzo mi się podobał i się cieszę w sumie, że w końcu postanowiłam go zrobić. Zayn owinął mi rękę folią i dał specjalną maść.
Po zapłaceniu, udałam się do salonu fryzjerskiego, który prowadzi moja dobra znajoma Iza.
- Hej, Karo! -uśmiechnęła się.
- Cześć, Iza! - odwzajemniłam uśmiech.
- To co znów robimy ?
- Dziś będzie totalne szaleństwo! Wszystkie kolory teczy, poproszę! - zaśmiałam się.
CZYTASZ
Bad Sister/Moje życie mój Gang
Action13-letnia Karolina Black po śmierci rodziców ucieka od swojego brata z Nowego Yorku do Londynu, gdzie za sprawą (nie) odpowiednich ludzi, zakłada swój gang. Dangerous - Niebezpieczni Po czterech latach musi wrócić do brata, jednak nie wie tylko...