Sedím na vypolstrovaném parapetu okna a koukám ven. Na nohách mi leží světle modrá deka s šedými medvídky a za mou hlavou šedo-modře zbarvený polštář.
Mé mokré a napuchlé tváře, které denně líbá Shawny, dnes neutiší. Odešel. Nemyslím tím, že umřel. Myslím tím, že odletěl do CA. Jsou to 3 hodiny od jeho odletu.
Shawn Peter Raul Mendes. To je ten, kterého tak miluju. Ten, který mi každý den kouzlí úsměv na tváři. Možná Vám někdy povím, jak jsme se seznámili.
A to někdy bude teď.
XXX·FLASHBACK·XXX
,,Já.. nemůžu uvěřit, že tu vážně stojím. Jinak.. mé jméno je Stephanie.“ řekla jsem se slzami v očích.
,,Věř nebo ne, vážně tu jsi. Neplakej... radši se usměj.“ řekl mile a rukou mi setřel
slzy.
,,Když to nejde..“ řekla jsem a objala ho. Cítila jsem, jak se usmál a fanoušci začali dojmutě tleskat a
pískat.
,,Nechci být důvod toho, aby jsi plakala, ale aby jsi se usmívala..“ pohladil mě po
tváři.
Jen jsem se snažila zklidnit dech, když v tom jsem před očima měla tmu.XX·TheEndOfFLASHBACK·XX
Ano. Tenkrát jsem zkolabovala a on byl ten, který zavolal záchranku. Bylo to divné první setkání, se svou - tenkrát ještě - platonickou láskou. Kolabs na pódiu, když má vystoupení? Myslela jsem, že si o mě udělá špatný obrázek.
Ale ono ne. Každý den, mi do nemocnice nosil květiny a opakoval mi, že za mnou bude chodit i domů. Jak řekl, tak splnil. Ale k tomu zase někdy jindy.
Otřela jsem si - jen ze zvyku - už zaschlé slzy a pousmála se nad jeho prvním úsměvem, který jsem viděla.
ČTEŠ
·Together We Are Stronger·
Fanfiction«Only one person in whole space can bring me smile on face» CZ || Shawn P. R. Mendes