,,Mihuju he..“ mumlal Shawny s plnou pusou muffinů. ,,Já tebe taky.. škoda, že zítra musím do školy..“ zakroutila jsem hlavou. ,,Puhu s hebou...“ usmál se a z pusy mu vypadl kus muffinu. ,,Čuňačinky po ránu mi nevadí, ale tohle je asi moc..“ zasmála jsem se.
,,A nemám nic proti.. ráda. Alespoň, že je dnes ředitelské volno... už zbývají jen 3 dny do konce školy..“ chytla jsem ho za ruku. ,,Všechno nejlepší..“ koukl mi do očí. ,,Shawny..“ usmála jsem se. ,,Hodně štěstí, zdraví.. hodně štěstí, zdraví.. hodně štěstí, moje úžasná Steph... hodně štěstí, zdraví.“ políbil mě.
Jeho sladký hlásek pohladil mé uši. ,,Tak krásně zpíváš...“ řekla jsem tiše. Až pak mi došlo, že se mám zavřené oči a culím se jak malé dítě. ,,Dýchej, Stephanie..“ ,,Promiň. Na chvilku jsem vypla...“ cítila jsem, jak mé tváře vzpláli do ruda. ,,To nic, Princezno.“ ,,Neříkej mi tak..“ ,,Jak? Princezno..“ vyslovil sladce a provokativně to mě ubíjejcí slovo. ,,Ano, přesně tak.“
,,A co plánuješ? Takhle po škole?“ zeptal se. ,,J-já... nevím.. najít si práci, a taky jsem vlastně s tebou chtěla trávit co nejvíc času.“ koukla jsem mu do očí a užívala si jeho úsměv, který se skoro neznatelně zmenšil. ,,V den tvého vysvědčení odjíždím.“ špitl. ,,Kam?“ vypadlo ze mě zaskočeně.
,,Poslední den mé tour.. bude to v Římě.“ provinile koukal do země. ,,To... nevadí. Jsem ráda, že takhle cestuješ, páč tim děláš šťastnými miliony lidí, respektuji to..“ políbila jsem ho na čelo. ,,Miluji tě. Budu tu pro tebe. Navždy, Steph..“ usmál se ultra roztomile. ,,Já tě miluji víc. Taky tu pro tebe budu navždy..“ pousmála jsem se a on mi věnoval polibek do vlasů.
ČTEŠ
·Together We Are Stronger·
Fanfiction«Only one person in whole space can bring me smile on face» CZ || Shawn P. R. Mendes