«Okay?»

12 1 0
                                    

Shawny se rouzloučil a společně jsme se vydali do šatny. ,,Díky..“ drkla jsem do něj. ,,Za co děkuješ?“ zasmál se. ,,Za úžasný večer. Tolik energie a smíchu.. ty lidi jsou tak úžasný!“ rozzářila jsem se.

,,Já díky tobě.. princezno moje.“ dal mi letmo pusu do vlasů. Usmála jsem se na něj a pak jsme se převlékli. ,,Chceš se projít?“ zeptal se a zapl si džíny.

,,Už je tma... a jsem unavená.“ zívla jsem. ,,Notaaak.. brouku. Kdyby něco, vezmu tě.“ zazubil se a přitáhl si mě k sobě. ,,Ach jo, Shawny.. má cenu odporovat?“ chytla jsem se za čelo. ,,Nemá zlato, nemá..“ vyplázl na mě jazyk.

Vyšli jsme ven. Na zemi jsem uviděla spící dívčinu, s hlavou opřenou o zeď. Zastavila jsem se. ,,Pojď.“ zatáhl mě Shawny za rukáv. ,,To je nejspíš ta holka, se kterou jsem mluvila... někoho mi hrozně připomíná.“ koukala jsem na ni.

,,Co když je opilá? Spí tady na ulici-“ ,,Shawny.. to že jsem tady s tebou neznamená, že musíš tak chladný, aby jsi mě "ochránil", probudim jí a vezmeme ji na noc na hotel.. dobře?“ koukla jsem mu s prosebně o očí.

,,Dobře.“ sklopil pohled k zemi. ,,Holka... vstávej...“ stoupla jsem si nad ní a mluvila na ní. Probrala se, ale nijak na mě nereagovala.

,,Zlato, já ti ale neublížím..“ usmála jsem se. Shawny mě chytl za pas. Ta holka se konečně podívala na mou osobu. ,,Ó můj bože..“ špitla jsem. Natáhla jsem k ní ruku. Hned ji přijala a já ji vyhoupla na nohy.

·Together We Are Stronger·Kde žijí příběhy. Začni objevovat