«She?»

17 4 0
                                    

Nasedli jsme do auta a rovnou jeli k místu Shawnyho vystoupení. ,,S kým si to mluvila?“ chytl mou hlavu. ,,Nejspíš s nějakou fanynkou..“ pokrčila jsem rameny. ,,Jsi celá?? Neublížila ti?! Jestli jo, půjdu tam a-“ ,,Shawny.. byla na mě milá.“

,,Co chtěla?“ nedal se odbýt. ,,Zeptala se, jestli tě miluju.. tak jsem jí odpověděla.“ pokrčila jsem rameny. ,,Co?“ koukl nechápavě. ,,Co, "Co?"?“ ,,Cos jí odpověděla?“ zeptal se. ,,Hádej..“ zasmála jsem se.

Z venku jsme uslyšeli pískot a fanoušky. ,,Myslela jsem, že budou až v sále..“ koukla jsem na něj. ,,Je vidět, že nejsi slavná. Jakože.. nemyslím to zle. Jen... fanoušci jsou všude.“ vystoupil a vytáhl mě z auta.

Bez jakéhokoli slova mě hodil přes rameno a zavřel dveře od auta. ,,Bože, Shawny! Pusť mě!“ bušila jsem mu do zad.

Koukla jsem se do davu a viděla, jak nějaká holka probíhá první řadou za námi. Něco ječela, ale pořádně jsem ji neviděla, ani neslyšela. Zněla, jako ta holka z letiště. Než jsem ale něco stačila říct, byli jsme vevnitř a security zavřela dveře. Shawny mě konečně pustil.

,,Co to bylo? Já umím chodit!“ probodla jsem ho pohledem. ,,Promiň, zlato...“ věnoval omluvný pohled. . ,,Já to nemyslím zle, ale chodit umím..“ dala jsem mu pusu na čelo a pocuchala jeho dokonalé vlnité vlasy.

,,Obleč si něco hezkého.. zbývá 32 minut.“ pohladil mě po vlasech. ,,Proč?“ ,,Jdeš semnou.“ usmál se. ,,Bože, co tam budu dělat? Nedělej si ze mě prdelky..“ zasmála jsem se. ,,Myslím to vážně, brouku. Vím, že zpíváš krásně...“ ,,Jak to můžeš vědět?“ koukla jsem na něj vyjukně.

·Together We Are Stronger·Kde žijí příběhy. Začni objevovat