Se Shawnym jsme se na ni upřeně dívali. ,,Bože..“ řekla jsem. ,,Ahoj.“ zasmála se Aaliyah. ,,To není možný...“ řekl Shawny. ,,Jak ses sem dostala..?“ optala jsem se s pořád upřeným pohledem na její osobu. ,,Ehm.. letem před vámi.“ zasmála se.
,,Ihned letíme domů!“ křikl Shawny. ,,Co tě to napadlo?! Víš, co se ti mohlo stát?! A jak ses sem dostala?? Ještě ti nebylo osmnáct!“ starostlivě a trochu naštvaně na ni řval. Aaliyah sklopila pohled. ,,Shawny..“ chytla jsem ho za ruku. ,,Nech mě!“ mrskl s mou rukou. ,,Aaliyah, odpověz!“ upřeně ji pozoroval.
,,Pár tvých fanoušků mě poznalo, na letišti se nabídli, že mě vezmou..“ špitla. ,,Aaliyah...“ objal ji. Bolelo mě, když zahodil mou ruku. Měla jsem v sobě špatný pocit, po kterém následovala nervozita. Stáhl se mi žaludek. Shawny se otočil a soucitně se na mě podíval.
,,Já.. to tak nemyslel...“ vystrašeně se na mě podíval. ,,To je v pořádku..“ sklopila jsem pohled. ,,Není.. neusmíváš se. Nemůžu být dokonalý přítel a brácha zároveň..“ objal mě. Objetí jsem mu silně opětovala. ,,To už ale jsi. Poletíme domů, hm..? A Aaliyah?“ koukla jsem na ni a odstoupila od Shawnyho.
,,Ano?“ sklopila pohled. ,,Jsi krásná, mladá dívka.. jenže taky známější.. Shawny má pravdu. Neni bezpečné létat sama s cizími lidmi... slibuješ, že už to nikdy neuděláš?“ koukla jsem ni starostlivě.
,,Slibuji, Steph..“ pousmála se. Úsměv jsem ji oplatila a koukla se na Shawnyho. Bylo vidět, že má starost. ,,Hlupáčku..“ pevně jsem ho objala. ,,Hlupáčku? Čekal jsem něco víc sexy..“ řekl hraně uraženě. ,,Je tu tvoje sestra.. tohle slyšet nemusí.“ zazubila jsem se a Shawnyho tvářičky nabrali růžovou barvu. Aaliyah se na nás znechuceně zašklebila.
ČTEŠ
·Together We Are Stronger·
Fanfiction«Only one person in whole space can bring me smile on face» CZ || Shawn P. R. Mendes