,,Nick?“ zeptala se učitelka. ,,Zde.“ dostala se jí odpověď. ,,Steph?“ řekla mé jméno. ,,Zde..“ odpověděla jsem a ona zapsala do docházky. Takhle pokračovala, až knížku s docházkou zavřela.
,,Takže, třído..“ začala paní Saliven. ,,Dnes budeme mít volnou hodinu, ano? Takhle to bude celý tento týden.. už jsou skoro prázdniny. Na jaký film by jste se chtěli kouknout?“ zeptala se. ,,Sebevraždný Oddíl!“ vykřikl všichni. ,,JO! Jared Leto je úplně nejvíc herec..“ řekla Madison. ,,Jo?“ řekla jsem troufale. ,,Ty ho nemáš ráda..?“ zeptala se nejistě a nervózně.
Je to nejdrzejší holka ze školy, ale od té doby, co se provalil vztah mezi mnou a Shawnym, všichni se mi podřizují. Nechci být 'Ta Nahoře'. Láska je nevyzpytatelná. Nemůžu za to. Celá třída mlčela a koukala na nás. ,,Nemyslela jsem to zle.. Jareda mám vážně ráda. Jen... víš o něm něco, když říkáš, že je "úplně nejvíc herec"?“ povytáhla jsem obočí.
,,Ehm.. já.. ty snad jo?“ obrátila to proti mě. ,,Jo, hodně..“ pokrčila jsem rameny. ,,Tak povídej..“ řekla. ,,Narodil se 26. prosince 1971 v Lousianě. Bydlí v LA a má skupinu 30 Seconds To Mars. Součástí skupiny je i jeho starší bratr Shannon, který hraje na bicí. Skupina existuje od roku 1998. Je cheagan. Vegan většinu svého času, dá se říct.. Hrál ve spoustě dalších dobrých filmů... třeba Requiem za Sen, Klub poslední Naděje, Alexander Veliký, Zavraždění Johna Lennona a další..“ dořekla jsem svůj dlouhý proslov o jeho osobě.
,,Jinak.. jeho druhé jméno je Joseph.“ dodala jsem. Učitelka na mě udiveně koukal, stejně jako většina třídy.
ČTEŠ
·Together We Are Stronger·
Fanfiction«Only one person in whole space can bring me smile on face» CZ || Shawn P. R. Mendes