Her kitabın ön sözü olur ya ...

36 4 3
                                    

Herkese merhaba, hoş geldiniz. Gelin gelin yavaş yavaş oturun bir köşeye ve yazacaklarımı gözlerini kırpmadan iyice kestirin zihninize. 


"Kelebeğin ömrü bir gündür ama , yıl gibi gelir kanat çırpınışı.... " dedim iç çekerek. Gözleri gözlerime değdiğinde kalbimin göğüs kafesinde nasıl taklalar attığını bile kestiremiyordum.

Tek bildiğim, hissettiğim o an sımsıkı kollarına sarılıp tüm sevgimle bütünleştirmekti ruhlarımızı. Kalplerimizi . Tek istediğim kanatların olarak , en çetin rüzgarlara bile hiç aldırış etmeden kanat çırpmaktı.

"Aşkın en güzel yanı ne biliyor musun ? " dedim iç sesimle konuşarak.

"Aşkın en güzel yanı, sevdiğinin ağladığını hissettiğinde , iştahının kesilmesi... " Kalbine giden yol gibi midene giden yolda kesilir. O zaman aşık olduğunu anlarsın. 

O an iç sesim gururlu bir tavır takınarak , kalbimin ritmini o an bana hissettiren kelebeğin gözlerine tutulmama yardım etti. O zaman kadar orada olup bitenden hiç haberdar değildim. Top patlasa umurumda olmayacak kadar odaklanmıştım çünkü karşımda duran kitaplarıma.

 Çaktırmadan güzelliğine bakıyordum. 

"- Ya bakmazsa , beğenmezse senin bakışlarını . Senide başkası gibi düşünürse, farklı birisi olduğunu anlamazsa. Kalbinin en derinliklerine almazsa seni.  "  diye içim içimi kemiriyordu. Bir yandan gözlerimi karşımda duran kitapların üzerinde gezdirirken diğer yandan,  onun keman kabına bakıyordum. Gözlerimi o kadar çok alıyordu ki... (Gözlerimi alan keman kabından başka bir şeyde vardı. ) Güzelliği...

Gözlerinin altında gizlenen ,  dolu dolu baktığımda gördüğüm en güzel şey.  

Kararlılık, azim , saygı,  güzellik , karakter ... Daha sayabileceğim bir sürü şey. Say say bitmez o yüzden yazıyorum işte. O gün her zamanki gibi ders çalışıyordum . Yorucu bir gündü benim için, bitmez dediğim o akşam tam  sekiz saat çalışmıştım ve artık gözlerimin altını hissetmiyordum o derece. 

"Gözleri , gözlerime değdiğinde anladım. Hayatımın bir parçası olarak kalbime  nüfuz edip  tamamını kaplayacağını. " 


Senin kanatların benimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin